2019-08-04, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lgmf2
Jag tycker även att det är skönt att bara skicka ett sms och få ett svar istället av att ringer. Jag har några salong som svara utan större dröjsmål andra svara nästan aldrig. Även man är stammis så vill dom inte skriva en tillbaka ett sms.

Jag har direktnummer till en del tjejer/salonger. Vad jag har förstått uppskattar de mer att jag ringer än skickar ett sms.
Citera
2019-08-05, 12:32
Medlem
Även om jag är en frekvent besökare på TM-salonger så är jag inte särskilt attraherad av thaitjejer, i alla fall som min bild är av thaitjejer. De flesta (99%) som jag sprungit på är dessutom lite småfeta. En googling gör att det visst finns några som är riktigt snygga men det är knappast dessa man springer på i en salong. Någon har sagt att jag skulle gilla kineser och japaner bättre. Finns det några sådana TM-tjejer i huvudstaden? Några andra tips?
Citera
2019-08-05, 21:01
Medlem
Jag har träffat på både smala och runda Thaitjejer.
Oftast bryr jag mig inte om utseendet utan vem det är, utrstrålning mm.

Citat:
Ursprungligen postat av on-air
Även om jag är en frekvent besökare på TM-salonger så är jag inte särskilt attraherad av thaitjejer, i alla fall som min bild är av thaitjejer. De flesta (99%) som jag sprungit på är dessutom lite småfeta. En googling gör att det visst finns några som är riktigt snygga men det är knappast dessa man springer på i en salong. Någon har sagt att jag skulle gilla kineser och japaner bättre. Finns det några sådana TM-tjejer i huvudstaden? Några andra tips?
Citera
2019-08-05, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse1
Jag har träffat på både smala och runda Thaitjejer.
Oftast bryr jag mig inte om utseendet utan vem det är, utrstrålning mm.

För mig är det, av någon anledning, viktigt. Tvärtom mot mitt liv utanför salongerna :-).
Citera
2019-08-05, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av on-air

Det finns lite av varje. Minst två helt kinesiska salonger. En av dom försökte ragga mig som kund på dejtingsajt. Det var inte dyrt heller. Japaner tror jag däremot inte du hittar i dessa knullnästen.
Citera
2019-08-06, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Det finns lite av varje. Minst två helt kinesiska salonger. En av dom försökte ragga mig som kund på dejtingsajt. Det var inte dyrt heller. Japaner tror jag däremot inte du hittar i dessa knullnästen.

Hur skulle du säga att tjejerna på kinessalongerna står sig mot övriga? Är det två salonger i huvudstaden du menar? Enkla att hitta? :-)
Citera
2019-08-09, 01:21
Medlem
Måste fråga er konnäsörer av Thai kvinnor, någon som blivit masserad av en Ladyboy och inte vetat det men kommit underfund med det under massagen, tanke reaktion, eller var det bara blunda och njuta.

Sen en liten förfrågan till det manliga släktet här på Flashback, lär er läsa snälla, om och om igen så skriver någon, hur gör man, hur får man, vart finns det, LÄS i tråden, står fan hur du skall bete dig för att få allt du önskar.

Inte snål men vad är det med att en del hela tiden skriver man skall dricksa tjejerna, varför det visst om du hittat en pärla du återkommer till kan man vara lite extra givmild men annars varför, 350-400 i timmen för att blaska olja på en kropp, och sen 300-500 för ett snabbt avrivet HJ näää och hur ofta håller dom tiden eller låter bli att tjattra med sina kollegor medans du ligger och pröjsar för hennes tid.

Bara en lite reflektion :-)
Citera
2019-08-09, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profy
Måste fråga er konnäsörer av Thai kvinnor, någon som blivit masserad av en Ladyboy och inte vetat det men kommit underfund med det under massagen, tanke reaktion, eller var det bara blunda och njuta.

Sen en liten förfrågan till det manliga släktet här på Flashback, lär er läsa snälla, om och om igen så skriver någon, hur gör man, hur får man, vart finns det, LÄS i tråden, står fan hur du skall bete dig för att få allt du önskar.

Inte snål men vad är det med att en del hela tiden skriver man skall dricksa tjejerna, varför det visst om du hittat en pärla du återkommer till kan man vara lite extra givmild men annars varför, 350-400 i timmen för att blaska olja på en kropp, och sen 300-500 för ett snabbt avrivet HJ näää och hur ofta håller dom tiden eller låter bli att tjattra med sina kollegor medans du ligger och pröjsar för hennes tid.

Två gånger och två osäkra när jag legat och letat tecken. Fötter, händer, struphuvud osv. Noll intresse för att köra något extra med dom dock. Hittade en uppenbar nyligen som började limma på mig och skulle byta nummer. Bytte med tjejen som masserade istället men hon visade sig galen som så många andra trasiga thaibrudar. Redan första smsen och hon började jiddra om att män "tar hand om" tjejerna och om jag ville köpa salong till henne. På sätt och vis skönt att hon öppnade med det så man kunde fimpa istället för att spela deras spel över tid.
Citera
2019-08-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profy

Hej
råkat ut för LB flera ggr där det inte från början varit uppenbart, t.ex. mycket söt och rätt petit tjej utan maskulin röst ,men där jag efter ett tag känt ett vasst hårstrå vid en bröstvårta, t.ex.
Det finns ingen allmängiltig regel hur man reagerar tror jag , beror på vem du är, din beredskap och känslor för en sådan upplevelse. För egen del har det ibland känts rätt bra och spännande i stunden, ibland inte, men en viss avsmak har infunnit sig efteråt och jag har undvikit ett sånt ställe senare.
Det är något med doften och feromonerna ffa som inte stämmer,man saknar undermedvetet den femininiserande östrogeneffekten.
Ang dricks så tycker jag att det är rimligt att ge det (om man vill), när man inte vill ha extratjänster vilket ofta gäller för mig. Många gånger får annars massösen ingen ersättning alls eller möjligen 100 kr från salongen / timme, vilket känns som utnyttjande.
Senast redigerad av Casstorrp 2019-08-09 kl. 15:59.
Citera
2019-08-09, 22:25
Medlem
Om man ligger i ett rum och tänker på att polisen kan komma hur
skall man då koppla av + om dom kommer till salongen vad är
den bästa strategin? Är HJ nåt man kan beställa för den fege eller
kan man åka dit på som hela paketet? Tar polisen helt enkelt alla
i samma korg?
Citera
2019-08-10, 07:13
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalvstek
Om man ligger i ett rum och tänker på att polisen kan komma hur
skall man då koppla av + om dom kommer till salongen vad är
den bästa strategin? Är HJ nåt man kan beställa för den fege eller
kan man åka dit på som hela paketet? Tar polisen helt enkelt alla
i samma korg?
Hur stor är risken egentligen? Tänk lite siffror. Om det är 325 salonger i Stockholm ggr 365 dagar per år ggr 10 tim per dag = cirka 1.186.000 "salongtimmar per år".

Om det skulle vara 5 tillslag per år, blir risken att polisen kommer just den timme du råkar vara där en på 237000.

Jag tror det är större risk eller chans att råka ut för en flygolycka eller vinna högsta vinten på en trisslott. Men visst är det säkrare med ett påklätt HJ om olyckan är framme. Bånge-lagen är inte lika sträng...
Citera
2019-08-10, 09:55
Medlem
Whiskey27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway

Om det skulle vara 5 tillslag per år, blir risken att polisen kommer just den timme du råkar vara där en på 237000.

Ja, det är möjligen en siffra som kan stämma för risken att vara på plats när de sparkar in dörren, give or take. Problemet är ju att polisens nät är större än så.

Vid senaste tillslaget hamnade 14 torskar inför skranket (12 dömdes), de var inte på plats när razzian genomfördes någon av dem.
Visserligen hade de betalat med Swish och åkte dit på det men polisen brukar också spana ett tag (ibland i månader) på salonger där de tar regnr på kunders bilar osv. Och ja, orkar de så följer de efter en bit. Detta, plus att polisen allt oftare kommer över både övervakningsfilmer och kundlistor där anteckningar över vilken tjänst som sålts finns (vissa av torskarna i senaste rättegången åkte på det), gör att risken att åka dit är betydligt större.

Jag säger inte att risken är stor, men betydligt större än uträkningen ovan.

Med allt det sagt dömer jag självklart inte samtyckande vuxna, men det kvittar lite vad ens moraliska övertygelse är här - det är väl värt att tänka över riskerna. Det är inte bara böter det handlar om, att vara dömd sexualbrottsling i dagens öppna samhälle kan vara väldigt problematiskt.

Jag tycker hela debatten är intressant ur ett politiskt perspektiv och dömer som sagt innan men jag hoppas att alla inblandade håller sig säkra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in