2019-08-01, 12:43
Medlem
Har alltid haft en fundering: är det någon som haft en thaimassös på hembesök? Går det att boka?

Eller det kanske inte är en bra idé?
Citera
2019-08-01, 14:06
Medlem
EricssonAnders69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Har alltid haft en fundering: är det någon som haft en thaimassös på hembesök? Går det att boka?

Skulle jag inte göra.
Damerna har visat oväntat beteende mer än vad jag är van vid från icke-thaitjejer.
Att de sedan skulle veta var jag bor och kan hälsa förbi när de känner för det skulle jag inte må bra av.
Det är en av anledningar till att inte parkera nära salongen, inte ringa salongen med registrerad sim, inte ta med id handlingar till salongen etc etc
Citera
2019-08-01, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonAnders69
Skulle jag inte göra.
Damerna har visat oväntat beteende mer än vad jag är van vid från icke-thaitjejer.
Att de sedan skulle veta var jag bor och kan hälsa förbi när de känner för det skulle jag inte må bra av.
Det är en av anledningar till att inte parkera nära salongen, inte ringa salongen med registrerad sim, inte ta med id handlingar till salongen etc etc

Tack för svar. Vad menas med oväntat beteende? Och vad menar du med icke-thaitjejer? Finns det thaimassöser som inte är thailändskor?

Jo, brukar heller inte parkera nära salongen eller ringa med reggat nummer. Hade bara funderingen om hembesök men då faller ju alla dom försiktighetsåtgärderna. Det verkade bara så skönt att få det hemma
Citera
2019-08-01, 14:54
Medlem
Har någon veckas semester kvar här i Stockholm.Söker salonger med ladyboy.Provat några ställen i bromma utan resultat.vet 2 st salonger med lb men vill provanya förmågor.
Citera
2019-08-02, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!

Citat:
Ursprungligen postat av EricssonAnders69
Skulle jag inte göra.

Jag är förvånad över att tjejerna överhuvud taget skulle ställa upp på ett hembesök till en okänd. De kan råka ut för vad som helst. Det är inte alla män som har vett på att uppföra sig.

Nämna endast tjejernas beteende gör att sakfrågan inte blir rättvis.
Citera
2019-08-02, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldMemberNewName
Så det var flera torskar som hade gått iväg till en bankomat och lämnat sina körkort i pant för att sedan trampa in på massagen igen under tiden som det pågår en razzia där.

Låter inte det rätt långsökt.....
En torsk åkte dit på kortet, andra åkte dit på annat. Ursäkta mitt syftningsfel. Finns att öäsa om tidigare i tråden
Citera
2019-08-02, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Jag hade den tanken igår, att ge dricks. Dock försvann tjejen ganska fort. Säkert besviken. Jag tänker att dricka erbjuder man efter massagen, inte som ett substitut för köp av extra när frågan dyker upp. Allt hör ju ihop med att det ska vara bra massage också.

Vid detta tillfälle kom frågan efter ca 40 minuter. Många andra tillfällen när man får frågan, har det gått 20-30 minuter. Har inte massagen varit godkänd/Ok vill jag inte flagga med dricks för något som inte är värt det. Samtidigt riskerar man att massösen blir sur, gör ännu sämre massage och lämnar tidigt.

Lite moment 22 samtidigt som massöserna är ganska enkelspåriga ibland. Money talks, bullshit walks...

Det är lite tråkigt när man egentligen är ute efter enbart massage och i 7 fall av 10 förväntar sig massösen att man ska köpa extra. 2 av 10 accepterar ett nej och kanske 1 av 10 frågar inte om extra.

Oavsett allt detta är jag fast i träsket, dock utan att köpa extra. Det är ju så jävla skönt att bara ligga där och koppla av med lite närkontakt.

Det finns nog många som tycker som du.
Citera
2019-08-03, 11:59
Medlem
s-täljes avatar
när man sms om ha tid får man sällan svar?
vad det beror på? måste man sms in english ore what?

har alltid sms på eng/swe men får sällan svar
Citera
2019-08-03, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje

Beror på läs och skrivsvårigheter...............Inte ovanligt, eller hur......
Citera
2019-08-03, 14:41
Medlem
Citat:

Och lättja förstås....
Citera
2019-08-03, 15:32
Medlem
Citat:

Det finns en del salonger som inte svarar på sms. Varför kan jag inte svara på. Lika gärna som att skicka ett sms så kan du väl ringa ett samtal.
Citera
2019-08-04, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det finns en del salonger som inte svarar på sms. Varför kan jag inte svara på. Lika gärna som att skicka ett sms så kan du väl ringa ett samtal.

Jag tycker även att det är skönt att bara skicka ett sms och få ett svar istället av att ringer. Jag har några salong som svara utan större dröjsmål andra svara nästan aldrig. Även man är stammis så vill dom inte skriva en tillbaka ett sms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in