Citat:
Ursprungligen postat av
TheStriptease
Jag håller med dig. De måste provocera mera, muslimer alltså. Skitsnacka Mohammed och bränn koranen, då jävlar skulle vi få se upplopp i varenda håla som AfS besöker. Hälften av alla torgmöten inför riksdagsvalet bemöttes av några tonårsflickor från SSU - det duger inte, ingen bryr sig. Men i Uddevalla där det blev nästan upplopp så ser folk hur aggressiva och oberäkneliga invandrare är. Sen är det ju ganska stor risk för liv, men man får väl ha med sig folk som skyddar Kasselstrand.
Den senaste turnén inför eu-valet kollade jag inte på ett enda torgmöte. Det kändes riktigt ointressant att se typ 10 pers ställa frågor till dem i någon kommunal gammal byggnad från 1800-talet i varje stad. Där borde de verkligen gjort något annorlunda.
Ska de fortsätta på samma bana så kommer ingenting hända, de måste tänka nytt.
Nä det är ju frågan vad de ska göra nu.
Som jag ser det är problemet att de inte har erfarenhet av att driva en så stor organisation. De behöver få in fler kompetenta personer.
Det känns just nu väldigt stockholmsfixerat också. Kasselstrand raggar upp sina stockholmsvänner Matikainen, Jeff Ahl, Mikael Jansson osv. (de kanske inte bor i Stockholm längre men de höll iaf till där när de satt i riksdagen)
Vad har de här personerna egentligen personligen lidit för skada av massinvandringen? För oss som bor i andra delar av landet, ta t.ex. Louise Ask (?) från Malmö, så vet vi ju vad vi protesterar mot. Kasselstrand, Ahl och de andra verkar inte så personligt drivna direkt. Det är skrivbordsfascister som kanske eller kanske inte drömmer om ett etniskt svenskt Sverige tillsammans med sina gamla kompisar Dulny och Friberg. Håller man det på den nivån blir resultat därefter.
Vad hände med det gamla SDU?
Finns det inte folk ta in till AFS?
Får man in duktigt och inspirerande folk så kommer partiet öka av sig självt. Just nu påminner AFS om ett sunkigt hamburgerhak i utkanten av stan som är övertygade om att de bara behöver lite mer reklam och så får de en Michelinstjärna...