Hur fungerar egentligen drogtest via blodet, alltså blodscreening? Syns alla substanser du har i dig eller måste de pricka en? En vän torskade men blev bara dömd för en substans medans han faktiskt hade tre olika i kroppen.
Sista dagen jag tänkt inför uppehåll är på lördag, men om det riskerar något avstår jag givetis.
Har alltså inte rökt annat än kvällstid och då 1-3 jointar med 0.2-0.4g i varje eller något sånt. Sammanlagt ca 12 gram. Innan dess testade jag mig med 50-sticka och var ren.
Om ca 6 veckor ska jag in på pissprov. Kommer det vara lugnt för mig eller bör jag börja med massa huskurer direkt? Borde vara cool va?
Edit: Kan tillägga att jag har testat flertalet gånger hur snabbt jag blir ren om jag röker 2 gånger i veckan i 1-2 månader och det tar alltid mellan 10-12 dagar.
Senast redigerad av populopidus 2019-08-08 kl. 02:25.
Ställer min fråga här: Tycker man får lite benzo liknande effect av pagoclone, väldigt svagt dock. Jag har ingen tolerans häller. Syns denna på saliv prov när det är labb analys? Kan tänka mig att denna kommer synas då. Om någon vet skulle jag va sjukt glad att få svar! Den syns inte på benzo stickor det är ja säker på.
Sista dagen jag tänkt inför uppehåll är på lördag, men om det riskerar något avstår jag givetis.
Har alltså inte rökt annat än kvällstid och då 1-3 jointar med 0.2-0.4g i varje eller något sånt. Sammanlagt ca 12 gram. Innan dess testade jag mig med 50-sticka och var ren.
Om ca 6 veckor ska jag in på pissprov. Kommer det vara lugnt för mig eller bör jag börja med massa huskurer direkt? Borde vara cool va?
Edit: Kan tillägga att jag har testat flertalet gånger hur snabbt jag blir ren om jag röker 2 gånger i veckan i 1-2 månader och det tar alltid mellan 10-12 dagar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!