• 2
  • 3
2019-07-22, 22:43
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorBerit
Fräscha? Hur då fräscha? Efter ett tag luktar de inte ens läder, bara använt eller om du så vill begeagnat.

Rengör du dina läderkläder du säljer vidare, eller bara vädrar du ur dem så att nästa användare kommer att bada i andras hudavlagringar och svett?

Fattar inte vad du pratar om. Det brukar aldrig lukta något annat än läder om skinnkläder. Skinn är ett utmärkt material för kläder som man oftast kan få mer pengar för just för att de brukar vara i gott skick.

Olika kläder används på olika sätt. Kläder bör tvättas så lite som möjligt så därför är finare kläder oftast mer väl omhändertagna. Tvätt är förödande för kläder. Det är rena slit & släng-kläder man tvättar ofta.
Citera
2019-07-22, 22:48
Medlem
RZLAs avatar
Jag tycker att det ser lite slampigt ut men det också vara bra ibland.
Citera
2019-07-22, 22:55
Medlem
FarbrorBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Fattar inte vad du pratar om. Det brukar aldrig lukta något annat än läder om skinnkläder. Skinn är ett utmärkt material för kläder som man oftast kan få mer pengar för just för att de brukar vara i gott skick.

Olika kläder används på olika sätt. Kläder bör tvättas så lite som möjligt så därför är finare kläder oftast mer väl omhändertagna. Tvätt är förödande för kläder. Det är rena slit & släng-kläder man tvättar ofta.

Ohygien alltså. Hudavlagringar, svett och andra kroppsvätskor. Och du säljer dem vidare.
Citera
2019-07-22, 23:08
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorBerit
Ohygien alltså. Hudavlagringar, svett och andra kroppsvätskor. Och du säljer dem vidare.

Du snackar ju bara skit. Det blir inte ohygieniskt bara för att du hittar på att det är så. Har man kläder man är rädd om så tar man hand om dem & vädrar dem & håller dem fräscha. Olika kläder används på olika sätt därav att de behöver tvättas olika ofta. Snyggare kläder av bättre kvalitet ser man till att bära endast när man själv är duschad & fräsch just för att hålla kläderna fortsatt fräscha.
Citera
2019-07-22, 23:09
Medlem
Eulers-identitys avatar
Sådana tights är så jävla hett.

Har firat fortfarande inpräntat på näthinnan en gång när jag satt på Arlanda, en tjej spatserade världsvant förbi med långa ben iklädda sådana byxor...

En brunett med rufsigt hår, jetlaggad blick, sådana där Gucci-sneakers med olika färg på hälarna och en minst sagt välsittadnde t-shirt, samtidigt som hon växlade mellan att snacka franska med sin kompis och svenska med någon i telefon.

Fy fan alltså...
Citera
2019-07-22, 23:38
Medlem
Inget par av dom länkade byxorna är gjorda av läder utan tillverkade av olika syntetmaterial.Äger själv ett par o dom är grymt sköna med lite stretch i tyget.
Givetvis går dom att tvätta i 30-40grader o de tror jag dom flesta förstår.
Citera
2019-07-23, 00:03
Medlem
Sqrbankens avatar
Porrigt, helt klart, är min åsikt.

Som tämligen off topic så har jag idag sett två unga tjejer i färglada (rosa, i detta fallet) långa kjolar. Bägge såg ut att hänga med i mode överlag så jag antar att det kommer att bli mer av detta stuk såvida värmen håller i sig.

Kjolarna i fråga föll öst nedtill och tight om stjärten och dessutom en smula transparenta så porrigheten från läderpaltorna tog i min bok ett kliv uppåt.
Citera
2019-07-23, 02:03
Medlem
De är skitfräkt och sexigt även på äldre vågade kvinnor ,även äldre får väl klä sig sexigt!
Citera
2019-08-08, 22:23
Medlem
Dessa typer av leggings/byxor är jag helt sjukligt såld på. Jag älskar dessa på fagra damer med fina ben. Personligen tycker jag de även förhöjer kvinnoben som kanske med vanliga byxor inte vore lika attraktiva. De måste dock sitta tight på, inte pösiga, då kan det nästan kvitta.

Dock kan jag inte tycka att jag ser det ofta? Detta får mer än gärna bli modernt och trendigt
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in