2019-08-04, 19:47
Medlem
jagnickars avatar
Det beror helt på, har haft ok sex med mindre dicks men då har snubbarna varit lite bättre på annat. Har haft helt ok sex med större dicks på grund utav kukstorleken.

Generellt så anser jag att den ska vara lite grov och normallängd, en alldeles för lång innebär för mycket problem. En smal mask oavsett hur lång den är, är för min del inte speciellt skön att knulla med. Är personen bra på annat sexuellt skulle jag däremot inte se kukstorleken som ett problem.
Citera
2019-08-04, 20:06
Medlem
Tycker inte längden är viktig så länge den är inom normalvärdena/genomsnittet. Inte bra om den är FÖR lång! Hellre då en något kortare men grov.

Men det viktigaste för bra sex är egentligen inte storleken på penisen utan om killen är bra på andra sätt också.
Citera
2019-08-05, 11:06
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Bögigt värre. Tråden handlar om vad tjejer tycker, inte bögar.
Och hans nick ska väl indikera att han hatar bögar samtidigt som verkar vara mer kuk fixerad än Jonas Gardell.
Citera
2019-08-06, 23:41
Medlem
Geomeisters avatar
En fråga jag undrat över är: Vet tjejer hur stora snoppar deras pojkvänner har? Säg att en tjej haft 15 stycken sexpartners. Då borde hon ha viss koll på hur en standard snopp ser ut. Sannolikheten att hon haft 15 partners med bara 10 cm eller 20 cm mellan benen känns osannolikt. Hur vet hon dock den exakta storleken? Spontant tror jag många ljuger sig lite större vid frågan.

Är det vanligt att mäta sin partner t.ex.?
Citera
2019-08-07, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
En fråga jag undrat över är: Vet tjejer hur stora snoppar deras pojkvänner har? Säg att en tjej haft 15 stycken sexpartners. Då borde hon ha viss koll på hur en standard snopp ser ut. Sannolikheten att hon haft 15 partners med bara 10 cm eller 20 cm mellan benen känns osannolikt. Hur vet hon dock den exakta storleken? Spontant tror jag många ljuger sig lite större vid frågan.

Flera av mina vänner har berättat att deras flickvänner har velat mäta deras kukar, i vissa fall så har dom fått det, så det verkar vara rätt vanligt.
Citera
2019-08-07, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister

En del jämför dem bara mot sina tidigare, de kanske även har mätt någon tidigare och känner att de har koll på skillnaden mellan dem. Alltså höftar och lägger på x antal cm jämfört med den de tidigare mätt.

Jag skulle säga att de flesta inte tycker det är viktigt att mäta, de har nog rätt bra uppfattning ändå om storleken även om de inte vet i exakt cm. Men några partners har mätt på mig då jag inte kan få på normala kondomer och de ville använda kondom och försökte hitta stor nog till mig.
Citera
2019-08-08, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkyRaider
Jag vill ha svaret
OK så här är det! Det betyder fruktansvärt mycket för dom flesta tjejerna, som tur är så
Vet 60% inte om hur mycket det betyder.
Jag ska beskriva så du förstår!
Du är normal utrustad okej, din tjej kommer inte vid samlag bara klitoris stimulans!
Hon träffar någon som har en stor kuk
Typ 19-20 cm i omkrets, detta är viktigt
Får inte vara smalare! Kanske 20-23 cm lång
Mindre viktigt
När han stoppar in den i din tjej får hon vaginal orgasm direkt och sen kommer hon
Många ggr en gång i minuten kanske
Så nu vet du
Köp en vacker sleev nu på en gång
Lovar det kommer att bli bra!
Citera
2019-08-08, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Ok. Nu vet man.
Hjälper anabola?

Vill du ha större kuk är tillväxthormon enda som kan hjälpa dig. Lycka till med ditt bruk!
Citera
2019-08-08, 14:10
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Snickersson
OK så här är det! Det betyder fruktansvärt mycket för dom flesta tjejerna, som tur är så
Vet 60% inte om hur mycket det betyder.
Jag ska beskriva så du förstår!
Du är normal utrustad okej, din tjej kommer inte vid samlag bara klitoris stimulans!
Hon träffar någon som har en stor kuk
Typ 19-20 cm i omkrets, detta är viktigt
Får inte vara smalare! Kanske 20-23 cm lång
Mindre viktigt
När han stoppar in den i din tjej får hon vaginal orgasm direkt och sen kommer hon
Många ggr en gång i minuten kanske
Så nu vet du
Köp en vacker sleev nu på en gång
Lovar det kommer att bli bra!

Det finns ingen penis i världen som har en penis som är 20 i omkrets och 23 i längd.
Jag mätte och det är ungefär mina mått från handled till armveck och runt handleden.

Det existerar inte! Ok?

Nu vet du!
Citera
2019-08-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Det finns ingen penis i världen som har en penis som är 20 i omkrets och 23 i längd.
Jag mätte och det är ungefär mina mått från handled till armveck och runt handleden.

Det existerar inte! Ok?

Nu vet du!
OK jag sa att du inte ville veta
Citera
2019-08-08, 15:20
Medlem
Otursmannens avatar
Finns det något man kan göra för att förlänga sin slaka snopp? Min ser så jävla liten ut.
Den liksom är torr och har inget blod.
Så pass liten att jag har förlorat mitt livslust.

Om man drar i slaka kuken så kan den dras en liten bit över 14.5. Kan man liksom göra den permanent så stor? Så jag slipper ha konstant ångest.

Detta är seriös fråga
Citera
2019-08-08, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Finns det något man kan göra för att förlänga sin slaka snopp? Min ser så jävla liten ut.
Den liksom är torr och har inget blod.
Så pass liten att jag har förlorat mitt livslust.

Om man drar i slaka kuken så kan den dras en liten bit över 14.5. Kan man liksom göra den permanent så stor? Så jag slipper ha konstant ångest.

Detta är seriös fråga

Har lite samma problem som du. Liten o fjuttig när den är slak. Man kan såklart känna sig lite fjuttig när man tex står i duschen på badhuset bland andra män med betydligt större slaka penisar.

Men varför har du förlorat din livslust över detta? Det är ju ingenting du behöver gå runt o ha ångest över. För det första: Det är ju i princip endast du själv som ser din slaka penis. hur ofta är det någon som ser din penis slak? Ev att andra män ser den i typ allmänna duschar osv, men jag kan garantera dig att andra män inte bryr sig ett skit om din slaka penis.

För det andra, (nu antar jag bara att du är hetrosexuell) hur ofta är det som någon tjej ser din penis slak? De gånger man visar sig naken framför en tjej brukar ju vara när man ska ha sex, och då är man man ju oftast hård, så nån tjej borde ju nästan aldrig se dig slak? Din erigerade penis är ju ungefär medelstor så där har du ju inget att skämmas för.

Tror tyvärr inte det finns nåt sätt att få din penis att permanent vara lika stor som din erigerade.

Nu har jag inga belägg för detta påstående, men om jag går efter min egen logik så kan det bero på följande:
Din slaka penis är liten och ihopdragen för att blodtillförseln till penis är liten när den inte är erigerad. Kan tänka mig att det beror på att blodkärlen i penisen helt enkelt är ihopdragna när du är slak och blodet inte strömmar igenom så lätt. Är din slaka penis ofta lite kall och lätt blå-färgad? Så är det för mig åtminstone.

Män med lite större slaka penisar har förmodligen bara mer vidgade blodkärl som ger större blodtillförsel till penisen. Det behöver nödvändigtvis inte betyda att dom med stora slaka även har jättestora erigerade. Deras penisar ökar förmodligen inte lika mycket i % när dom blir hårda, som kanske din och min gör.

Hur som helst, det är bara onödigt att ha ångest över detta eftersom det bara är du som bryr sig om din slaka penis. Huvudsaken är väl ändå att den är normalstor när den behövs? Am i right? Så tänker jag iaf.
Senast redigerad av onanistjavisst 2019-08-08 kl. 17:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in