Citat:
Ursprungligen postat av
Otursmannen
Finns det något man kan göra för att förlänga sin slaka snopp? Min ser så jävla liten ut.
Den liksom är torr och har inget blod.
Så pass liten att jag har förlorat mitt livslust.
Om man drar i slaka kuken så kan den dras en liten bit över 14.5. Kan man liksom göra den permanent så stor? Så jag slipper ha konstant ångest.
Detta är seriös fråga
Har lite samma problem som du. Liten o fjuttig när den är slak. Man kan såklart känna sig lite fjuttig när man tex står i duschen på badhuset bland andra män med betydligt större slaka penisar.
Men varför har du förlorat din livslust över detta? Det är ju ingenting du behöver gå runt o ha ångest över. För det första: Det är ju i princip endast du själv som ser din slaka penis. hur ofta är det någon som ser din penis slak? Ev att andra män ser den i typ allmänna duschar osv, men jag kan garantera dig att andra män inte bryr sig ett skit om din slaka penis.
För det andra, (nu antar jag bara att du är hetrosexuell) hur ofta är det som någon tjej ser din penis slak? De gånger man visar sig naken framför en tjej brukar ju vara när man ska ha sex, och då är man man ju oftast hård, så nån tjej borde ju nästan aldrig se dig slak? Din erigerade penis är ju ungefär medelstor så där har du ju inget att skämmas för.
Tror tyvärr inte det finns nåt sätt att få din penis att permanent vara lika stor som din erigerade.
Nu har jag inga belägg för detta påstående, men om jag går efter min egen logik så kan det bero på följande:
Din slaka penis är liten och ihopdragen för att blodtillförseln till penis är liten när den inte är erigerad. Kan tänka mig att det beror på att blodkärlen i penisen helt enkelt är ihopdragna när du är slak och blodet inte strömmar igenom så lätt. Är din slaka penis ofta lite kall och lätt blå-färgad? Så är det för mig åtminstone.
Män med lite större slaka penisar har förmodligen bara mer vidgade blodkärl som ger större blodtillförsel till penisen. Det behöver nödvändigtvis inte betyda att dom med stora slaka även har jättestora erigerade. Deras penisar ökar förmodligen inte lika mycket i % när dom blir hårda, som kanske din och min gör.
Hur som helst, det är bara onödigt att ha ångest över detta eftersom det bara är du som bryr sig om din slaka penis. Huvudsaken är väl ändå att den är normalstor när den behövs? Am i right? Så tänker jag iaf.