2019-08-08, 13:55
Medlem
Gitguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker
Varför då upprörd? Tycker du själv att det går så jävla bra för nmr?

Det blir inte bättre för att sitta och tjura och inbilla sig saker vill man ha förändring får man ta och rannsaka sig själv och dra ut huvudet ur röven och inse vad som måste göras punkt slut!..

Eeeeeh, såg du Näste 3s glas eller? Har det pysslats så bra någonsin under Klas Lunds tid som ledare? Skulle inte tro det, går skiiiit bra för NMR.
Citera
2019-08-08, 14:44
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitgud
Ursäkta med fan är detta för "kamprapport"?

https://www.nordfront.se/skapande-i-naste-3.smr

Själv tycker man det är löjligt att öht rapportera att man satt upp klistermärken, men detta tar priset. Vuxna män sitter och rapporterar om saker de gjort på slöjden?

Vore jag med i NMR hade jag nog lämnat med utbrytarna så fort som bara möjligt

Är du själv sugen på att gå med i den så kallade utbrytargruppen? Eller hur står du politiskt?
Citera
2019-08-08, 14:45
Medlem
Om man inte syns så finns man inte. NMR kan inte vara mer radikala än vad de är om de ska kunna räkna med att få fortsätta att synas. Att det bara finns medvetna riktiga svenskar är hoppingivande och får många att hålla sig över ytan. Deras styrka var främst att de verkade så stabila och pålitliga. Det kändes som att de skulle vara en styrka att räkna med när allt brakar loss.

Vad är det alla räknar med att en "radikalare" organisation ska göra? Det enda de kommer att kunna göra, förutom att splittra, är att spela den onda förlorarrollen i det judiska taskspelet. Hoppas att de som fortfarande tillhör det riktiga NMR inser detta och fortsätter som tidigare.
Citera
2019-08-08, 14:53
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dervin
Om man inte syns så finns man inte. NMR kan inte vara mer radikala än vad de är om de ska kunna räkna med att få fortsätta att synas. Att det bara finns medvetna riktiga svenskar är hoppingivande och får många att hålla sig över ytan. Deras styrka var främst att de verkade så stabila och pålitliga. Det kändes som att de skulle vara en styrka att räkna med när allt brakar loss.

Vad är det alla räknar med att en "radikalare" organisation ska göra? Det enda de kommer att kunna göra, förutom att splittra, är att spela den onda förlorarrollen i det judiska taskspelet. Hoppas att de som fortfarande tillhör det riktiga NMR inser detta och fortsätter som tidigare.

Om man inte syns så finns man inte!! Det där säger du inte av egen kunskap utan du upprepar ett jävla mantra som människor med noll kamp erfarenhet har tutat i dig!!!!

Folk skiter väll i om de ser motståndrörelsens aktivister! De kommer bli positivt inställda när de ser när nmr gör någon nytta och förändringar det är ochså då massan ochså kommer vilja vara med!

Många ggr så tror jag to.m aktevisternas blotta utseende många gånger kan skrämma vanliga Svensson!.
Citera
2019-08-08, 14:54
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dervin
Om man inte syns så finns man inte. NMR kan inte vara mer radikala än vad de är om de ska kunna räkna med att få fortsätta att synas.
Detta stämmer inte, jag har aldrig haft problem med att få en plattform eller nå ut trots att jag förespråkat kärnvapenkrig och elitstyre.

Men det är dock svårt att få speciellt många röster om man är för radikal, det som funkar är typ det KD och SD förespråkar, AfS är alldeles för radikala.
Citera
2019-08-08, 15:03
Medlem
dannerockers avatar
Historieböckerna är fulla med krigshistorier och stordåd som vi vet men vet vi alla dessa människor som var med och gjorde stordåden alla deras ansikten?? Nej självklart inte utan vi går bara på resultatet
Citera
2019-08-08, 15:18
Medlem
CougheeBrothas avatar
Vad alla nazbols verkar tycka detta är något dåligt, jag är själv inte så insatt men jag trodde att dem flesta föredrog KL framför SL?

Om nu denna grupp inte startar något nytt NMR utan blir mer "underground" i brist på bättre ord och utför aktioner som låt oss säga inte går ut på att dela ut flygblad eller göra smörknivar. Skulle detta vara dåligt, givetvis blir man public enemy no1 men om man vill accelerera utvecklingen i samhället?

Frågan ställs främst till högerorienterade individer.

Tack.
Citera
2019-08-08, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Detta stämmer inte, jag har aldrig haft problem med att få en plattform eller nå ut trots att jag förespråkat kärnvapenkrig och elitstyre.

Men det är dock svårt att få speciellt många röster om man är för radikal, det som funkar är typ det KD och SD förespråkar, AfS är alldeles för radikala.

Må det gjøres, så må det gjøres. KD og SD har hverken evne eller vilje til å løse noe som helst. I beste fall utsetter de kollapsen med noen år.
Citera
2019-08-08, 15:43
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Vad alla nazbols verkar tycka detta är något dåligt, jag är själv inte så insatt men jag trodde att dem flesta föredrog KL framför SL?

Om nu denna grupp inte startar något nytt NMR utan blir mer "underground" i brist på bättre ord och utför aktioner som låt oss säga inte går ut på att dela ut flygblad eller göra smörknivar. Skulle detta vara dåligt, givetvis blir man public enemy no1 men om man vill accelerera utvecklingen i samhället?

Tack.

Jag är jättepositiv till utbrytargrupp om det nu existerar någon sån! Ännu bättre om nmr läggs ner och en ny grupp tar över.

Sen får man ju hoppas att de är smartare och inte gör samma misstag Annnars är ju allt bara ett moment 22
Citera
2019-08-08, 16:06
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha

Tack.

Jag förstår faktiskt inte riktigt vad denna grupp hade tänkt göra. Terrorisera AFA? Känns mer som att de kommer gå i maktens fälla.
Citera
2019-08-08, 16:10
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker
Jag är jättepositiv till utbrytargrupp om det nu existerar någon sån! Ännu bättre om nmr läggs ner och en ny grupp tar över.

Sen får man ju hoppas att de är smartare och inte gör samma misstag Annnars är ju allt bara ett moment 22

Läggs NMR ner kommer troligtvis de flesta inom organisationen som rekryterats de senaste åren gå förlorade.

Titta bara på resterande utav rörelsen. Det är enbart de mest hårdföra som orkar börja om på nytt, gång på gång.
Senast redigerad av motarbetar 2019-08-08 kl. 16:13.
Citera
2019-08-08, 16:57
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Läggs NMR ner kommer troligtvis de flesta inom organisationen som rekryterats de senaste åren gå förlorade.

Titta bara på resterande utav rörelsen. Det är enbart de mest hårdföra som orkar börja om på nytt, gång på gång.

Är det inte generellt sett ganska hög omsättning inom den nationella rörelsen generellt? I stort sett hela medlemskåren brukar vara utbytt efter 5 år eller så. Går på demo ena året och året efter så låtsas dom inte känna till NMR.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in