2019-08-06, 13:23
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterisen
En målsägande är centerkvinna från Falun, Camilla Andersson Sparring.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/efter-atalet-mot-eskil-erlandsson-falupolitikern-camilla-sparring-c-jag-ar-en-av-malsagarna

Den där Erlandsson måste vara desperat, samtliga målsägande är ju skräcködlor.
Citera
2019-08-06, 15:50
Medlem
Antingen spräckte han väl fittorna på de målsägande med sin enligt rykten enorma åderpåle, eller också vill de som brukligt är i dessa tider ha bort de vita männen till förmån för mer spännande kulturella inslag med mer blygsam ålder jämfört med en gubbakrake.
Citera
2019-08-06, 17:11
Medlem
Han blev kanske inspirerad av Trumps grabbsnack, fast det är mer svensk mellanmjölk att ta kvinnorna på låren istället för på pussyn.

Mest synd om Eskil i det hela. Om kvinnorna som anklagar honom istället hade tagit Eskil på låret hade det inte blivit någon uppståndelse. De akuta problemen när det gäller mäns oönskade närmanden mot kvinnor kommer från de nyanlända som misshandlar och våldtar kvinnor. Våldtäktsmän från den underutvecklade delen av världen förblir anonyma, medan Eskil blir karaktärsmördad för en hand på en ickesexuell kroppsdel, där ord står mot ord och han lär frias.
Citera
2019-08-06, 20:38
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Den där Erlandsson måste vara desperat, samtliga målsägande är ju skräcködlor.
Han klappade nog lite lätt av medlidande och sympati. På ödlorna som inte fått stock på år och dag så rann det plötsligt till i den uttorkade vaginan.
Citera
2019-08-08, 10:33
Medlem
Erlandsson insinuerade i polisförhören - som för några dagar sedan refererades i DN - att det kunde vara hämnd från Moderaterna då han i regeringsförhandlingarna efter valet talade för Löfven som statsminister.
Har haft fel uppfattning av Erlandsson. Trodde han var en förnuftig centerpartist med fötterna i myllan långt borta från Stureplansanarkin med nationsupplösning som Lööf och Federley företräder.
Men i Erlandsson ses ett symtom på Centerns inre förfall.
Han blev bortplockad från listan bra länge före valet, vilket indikerar på att Lööf kände till "affären" långt före den blev sensation i media, och först då agerade hon distanserande under förevändning att hon varit ovetandes.

Erlandsson lobbade friskt bland gräsrötterna och fixade ändå in sig i riksdagen genom personkryss, vilket tyder på girighet trots sitt miljoninnehav i skogsfastighet. Han måste ju ha förstått att hans handlande gjort honom till varg i veum i centerns riksdagsgrupp.

Centerns förfall? Man sitter och kör Sverige i botten genom öppna gränser utan täckning för fem öre i politik på hemmaplan hur möta konsekvenserna av sin hjärnlösa politik, och sedan sitter man i riksdagens lunchrestaurang eftermiddagar och groggar och jäser bortom allt ansvarstänkande för Sverige. Och i Bryssel lever stroppen Federley som en småpåve troendes sig vara en celebritet (hur gick det med hans gruppledarskap han ansåg sig vara klippt och skuren för?) när han ses som en obetydlig liten fjant som det skrattas åt.

Centern kan inte som sossar och kvasikommunisterna sno åt sig väljare bland nysvenskar med snabba erhållna medborgarskap, vilket vi såg i valet i fjol. Centerns 8,5 % består mestadels av unga väljare och mest unga kvinnor med svensk etnisk bakgrund, men när dessa inser att centerns näringslivspolitik - allt flyter - leder till otrygga anställningsförhållanden med konkurser och arbetslöshet är det inte så moddigt att rösta centerpartistiskt längre.
Centern får ungefär 5 % i nästa val.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2019-08-08 kl. 10:53.
Citera
2019-08-08, 14:12
Medlem
Allt är inte utrett i detalj än! Den gode E.E har tydligen problem med senor och leder vilket gör att han är benägen att smeka bl.a kvinnolår. Han behöver helt enkelt räta ut lederna.

"I polisförhör säger Eskil Erlandsson att han visserligen inte minns några av de specifika händelserna men att han på grund av ett antal fysiska åkommor, kan ha rört vid kvinnorna av misstag.
Eskil Erlandsson säger i förhör att han under flera år ska ha haft problem med sina senor och leder, vilket först uppmärksammades av Smålandsposten.
– Detta [åkomman] gör att jag väldigt, väldigt ofta .. ja masserar mina, mina lår, mina knutor i händerna, mina leder, och det gör att jag kan peta på en människa som sitter jämte.
– Väldigt ofta så tar jag om stolen som är jämte mig, eller handtaget på stolen, bordsben och liknande och sitter och kramar. Kramar och rätar mina fingrar. Och det gör att ibland så kan jag peta på eller stöta till den människa som sitter jämte mig."

https://www.expressen.se/nyheter/eskil-erlandssons-forklaring-till-misstankarna-fysisk-akomma/
Citera
2019-08-08, 18:05
Medlem
Förstår att Eskil är singel numera, vilken pinsam jubelidiot han är. Skyller på att han rätat ut/masserat lederna, vilket inte förklarar hur han suttit och masserat kvinnolår, istället för sina egna fingrar, utan att reflektera över att massagen inte har haft någon kännbar inverkan på sin egen kropp. Man märker väl för fan skillnad på sin egen kropp och på andras?
Citera
2019-08-08, 20:12
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Förstår att Eskil är singel numera, vilken pinsam jubelidiot han är. Skyller på att han rätat ut/masserat lederna, vilket inte förklarar hur han suttit och masserat kvinnolår, istället för sina egna fingrar, utan att reflektera över att massagen inte har haft någon kännbar inverkan på sin egen kropp. Man märker väl för fan skillnad på sin egen kropp och på andras?
Troskanten kan vara svår att känna om de korta korvfingarna är lätt bortdomnade av vinet till räkmackan. Fast Eskil vill nog väl. Tänk själv att behöva sitta timme ut och timme in med Lööf och Federley. Till slut vill man bara skrika och känna på riktiga människor. Låt vara att det var moderat och liberalkärringar, ibland har man inget val. Nu får Eskil uppvakta Maud med portvin och röra i hennes geggiga trosor. Karma is a bitch.
Senast redigerad av Netizen 2019-08-08 kl. 20:15.
Citera
2019-08-09, 08:58
Avslutad
Står ord mot ord skall Eskils version har förtur.Kvinnornas påstående skall backas upp av andra bevis.Att dömas enbart till följd av ett påstående skall inte vara möjligt även om dessa kvinnor kanske säger sanningen.
Citera
2019-08-10, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Allt är inte utrett i detalj än! Den gode E.E har tydligen problem med senor och leder vilket gör att han är benägen att smeka bl.a kvinnolår. Han behöver helt enkelt räta ut lederna.

"I polisförhör säger Eskil Erlandsson att han visserligen inte minns några av de specifika händelserna men att han på grund av ett antal fysiska åkommor, kan ha rört vid kvinnorna av misstag.
Eskil Erlandsson säger i förhör att han under flera år ska ha haft problem med sina senor och leder, vilket först uppmärksammades av Smålandsposten.
– Detta [åkomman] gör att jag väldigt, väldigt ofta .. ja masserar mina, mina lår, mina knutor i händerna, mina leder, och det gör att jag kan peta på en människa som sitter jämte.
– Väldigt ofta så tar jag om stolen som är jämte mig, eller handtaget på stolen, bordsben och liknande och sitter och kramar. Kramar och rätar mina fingrar. Och det gör att ibland så kan jag peta på eller stöta till den människa som sitter jämte mig."

https://www.expressen.se/nyheter/eskil-erlandssons-forklaring-till-misstankarna-fysisk-akomma/

Får hysteriskt roliga bilder i huvudet på hur han sitter och klämmer och knådar kvinnors lår utan att ha vetskap om att det inte är hans egna lår. Tjockisar likt Eskil brukar ha otroligt dålig känsel i kroppen p.g.a allt fett.
Citera
2019-08-10, 01:06
Medlem
bombaccis avatar
Pinsam bortförklaring från snuskgubben. Det var inga fagra damer han klämt på direkt. Han kommer väl undan med böter och att bli utskämd och att hans politiska karriär är över. Verkar vanligt bland Reinfeldt ministrar att inte kunna ha gott omdöme om sina sexuella närmanden, t ex borg, Littorin och nu Erlandsson.
Citera
2019-11-25, 00:06
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/50vGR1/uppgifter-om-ofredande-blev-kvar-inom-c

"Centerledningen trodde att en stark varning skulle räcka och den kvinna som utsatts ville inte polisanmäla.

Därför dröjde det över ett år innan Eskil Erlandssons misstänkta ofredande blev känt utanför en mindre krets i C."

"Själv nekar han till att ha gjort något brottsligt. Han säger, enligt förundersökningen, att han kan ha kommit åt dem av misstag eftersom han ofta måste röra på sina stela fingrar. Och en fysisk åkomma gör att han ibland måste sitta bredbent."

"Erlandsson säger i förhören att han inte utesluter att det skulle ligga politiska motiv bakom anklagelserna från M mot honom. Under regeringsbildningen var känslorna kyliga mellan M och C."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in