2019-08-07, 22:23
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Varför tog inte nollorna livet av sig själva innan de begick morden? Hade sparat en massa sorg och resurser! Otroliga klåpare som jag bara hoppas hamnar i skärselden, om denna nu finnes, hehe!
Citera
2019-08-07, 22:31
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Hahaha. Det vore rena porren om det visar sig vara två tilltyglade , oskyldiga killar i Kam-Bryers kläder, som ett villospår.
Ja, jag litar inte ett dugg på de där, .sönderpepprade ansikten och så har de bytt kläder med dem.
Själva spelar WoW i Ontario på nåt internetcafe.
Pappan har dollartecken i ögonen hemma i B.C.
Citera
2019-08-07, 22:31
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hahaha, DEN signaturmelodin har jag hört ofrivilligt i huvudet ju mer jakten pågått, ju mer jag läst kring "Red flagged".
Typ vart slutar det här.

Ja, det är i sanning en jävla märklig historia - jag har blivit så avtrubbad att jag i nuläget inte orkar engagera mig i mordfall. Men att de hittas avrättade vid en motorväg får en att undra hur det gått till, gav de upp? tog livet av sig själva?
Citera
2019-08-07, 22:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ja, det är i sanning en jävla märklig historia - jag har blivit så avtrubbad att jag i nuläget inte orkar engagera mig i mordfall. Men att de hittas avrättade vid en motorväg får en att undra hur det gått till, gav de upp? tog livet av sig själva?
Jag såg det tidigt via paret och följde utländsk media, men undrar fortf vad kopplingen är då det inte är samma anklagelser gällande dem som professorn.
Det saknas fakta, där har RCMP lyckats knipa käft bra. Vi vet inte hur professorn dog än t.ex.
Därav ska resten bli mkt intressant men tack o lov i lugnare tempo än den här jakten.
Sen är jag nyfiken på profilerarna då Kanada har mycket forskning och kompetens gällande SM osv.
Citera
2019-08-07, 22:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
He,he ja det har varit ” a wild ride”, bättre än någon krimbok, men nu måste man vel tro att det är över. Men fan vilken märklig historia. Och den framstår totalt meningslös.
Det var en väldigt bra pressträff där hon även tackade lokalbefolkningen i York Landing, Cree nation och Gillam för deras support.

Ja, det var verkligen totalt menongslöst. Troligen dödat människor som beskrivs fina, duktiga och levnadsglada, skrämma livet av resten i ain framfart och slösa sjukhelvetes på pengar och resurser.
Citera
2019-08-07, 23:02
Medlem
Var det eländiga terrängen som tog kål på dom?

Citat:
Ja så är det, fullt engagemang och det kommer garanterat nya fall. Jag skickar ett pm så du har full koll i forts. också.
Herre gud... räkna inläggen och inte tillföra tråden med annat än OT.
Surfitta. Förvånad över hur länge det dröjde, hahaha.
Man behöver inte räkna, trådstatistiken är bara ett par klick bort, just sayin... https://www.flashback.org/misc.php?do=whoposted&t=3061795
Citera
2019-08-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Var det eländiga terrängen som tog kål på dom?

Obduktionen lär ge svaret.
Citera
2019-08-07, 23:15
Avstängd
MeggieClearys avatar
Citat:
Ja, jag fattade inte riktigt om det var drunkning, uppsvepta på land eller torrskodda och su.
Det behövs mer info men de måste väl köra id och genom obduktion först, underätta anhöriga.

Undra hur länge dom har legat där.? Kanske gav upp snabbt efter att de lämnat den sista bilen.
Citera
2019-08-07, 23:26
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Undra hur länge dom har legat där.? Kanske gav upp snabbt efter att de lämnat den sista bilen.
Så nära bilen så kanske det inte blev så långvarigt. Nån skrev annars på twitter att BS fyllde år nyss så han kanske valt ett symboliskt datum?
Dom är så konstiga att vad som helst vore möjligt.
Frågan är väl om de ens hade nåt att käka, det verkar oorganiserat likaväl som planerat.
Citera
2019-08-07, 23:27
Medlem
Snapcounts avatar
Tror Schmegelsky sköt McLeod när denne hade fått nog, och ville ge upp. Sedan sköt han sig själv.
Citera
2019-08-07, 23:30
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tror Schmegelsky sköt McLeod när denne hade fått nog, och ville ge upp. Sedan sköt han sig själv.
Funderade faktiskt på det samma via det som framkommit om hans bakgrund.
Citera
2019-08-07, 23:36
Medlem
Väntar ivrigt på obduktionen nu då alltså!!!

Blev inte sådär storstilat till sist med begravningskostym och grejor vad det verkar....

Hoppas de hittades med mobiltelefoner smockfyllda med dokumentation i form av videofilmer och bilder!!!

Ingen idé att spekulera mer kring hur de dog..bara sitta snällt och vänta nu..

Tack till Develi som ständigt uppdaterat med info hela tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in