2019-08-07, 21:46
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Jag håller med dig. Jag är faktiskt lite imponerad av RCMP. 👍
Samma här och på ett vis bra, det har varit en del gnäll i twittrandet, storebrorskomplex. Typ.

Är det några som kan den terrängen så är det rcmp och lokalbefolkningen.
...men att leta som i en höstack.
Om de nu tog livet av sig var det inte så värst blaze and glory.
Eller så kanske den ena sköt den andra.
Citera
2019-08-07, 21:47
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Så dom tog förmodligen livet av sig där i vildmarken då, tråkigt slut på denna historia. Nu kommer man aldrig få höra deras motiv.

Dom kan ha lämnat nåt brev.
Citera
2019-08-07, 21:47
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Otroligt märkligt! Befarar att orsaken till tre mördade kanske förblir ett mysterium. Vilken smärta för
de anhöriga. Går ju inte att likställa med en olycka liksom.

Mysteriet ska väl då avslöjas av pappan S. så småningom. Jag har på känn hur den låten kommer gå.... ”Told you so”.
Citera
2019-08-07, 21:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Kanske dom drunknade och sköljdes iland, eller så gav dom kanske upp när det inte funkade med båten? Blir intressant att få veta vad som händt.
Ja, jag fattade inte riktigt om det var drunkning, uppsvepta på land eller torrskodda och su.
Det behövs mer info men de måste väl köra id och genom obduktion först, underätta anhöriga.
Citera
2019-08-07, 21:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Otroligt märkligt! Befarar att orsaken till tre mördade kanske förblir ett mysterium. Vilken smärta för
de anhöriga. Går ju inte att likställa med en olycka liksom.
Ja, det hade alla komponenter må jag säga, jobbigt fängslande fall för det är ju helkonstigt. Allt från pappans drama ich går upp i rök.
Twin peak touch.
Citera
2019-08-07, 21:53
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, jag fattade inte riktigt om det var drunkning, uppsvepta på land eller torrskodda och su.
Det behövs mer info men de måste väl köra id och genom obduktion först, underätta anhöriga.

Ja, det saknas bara att det är två turister man hittat...
Citera
2019-08-07, 21:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Ja, det saknas bara att det är två turister man hittat...
Åh, nej. Haha.
I t-shirt med en bläckfisk och kamouflage skjorta.
Tillbaka på ruta A.

Har Bryer svart Walmartkostym då kräks jag på hans fars memoarer..
Citera
2019-08-07, 21:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Det är alltid sorgligt när så pass unga dör av att ha hållit sig gömda för polisens ”massiva” eftersök, för att citera överskriften. Om det är vad som skett. Men det är också där det tydliggörs hur usla oddsen är för deras påhitt, och hur illa det går, utan att polisen behöver ens skjuta — och inte blir det bättre i bortre manitoba. Mot så vrickade ting kan man inte skydda dem. Man måste skydda alla andra. Därtill har de förbrutit sig förstås, utan att begripa vad de gör.

Sen kan man anta att det finns en suicidal komponent, och det blir inte heller lättare förstås. Ingen skugga kan falla över eftersöket såvitt man kan bedöma.

"Påhitt". De har förmodligen mördat minst tre personer. Därav ett ungt par. Inget alls jävla synd om dom. Om de velat ta livet av sig kunde de gjort det enkelt utan att mörda personer som ville leva vidare. Nej uslingar helt enkelt och det är väl bra att Kanades polis inte behöver slösa mer pengar på att hitta dom.
Citera
2019-08-07, 21:58
Medlem
Citat:

Tycks hittat dom efter "foot search" in i bushen.
Citera
2019-08-07, 22:05
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Åh, nej. Haha.
I t-shirt med en bläckfisk och kamouflage skjorta.
Tillbaka på ruta A.

Har Bryer svart Walmartkostym då kräks jag på hans fars memoarer..

He,he ja det har varit ” a wild ride”, bättre än någon krimbok, men nu måste man vel tro att det är över. Men fan vilken märklig historia. Och den framstår totalt meningslös.
Citera
2019-08-07, 22:06
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ja, det hade alla komponenter må jag säga, jobbigt fängslande fall för det är ju helkonstigt. Allt från pappans drama ich går upp i rök.
Twin peak touch.

Epilog; https://www.youtube.com/watch?v=8nHV2mOCIRA
Citera
2019-08-07, 22:14
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Epilog; https://www.youtube.com/watch?v=8nHV2mOCIRA
Hahaha, DEN signaturmelodin har jag hört ofrivilligt i huvudet ju mer jakten pågått, ju mer jag läst kring "Red flagged".
Typ vart slutar det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in