Citat:
Ursprungligen postat av
SeptemberRain
Jag håller med dig lite. Visst verkar det vara ett tränongsintresse utöver ddt vanliga. Sonen kanske inte delade det vilket kan ha gjort att pappans inflytande eller insikt i sonen var svagt. Å andra sidan kanske han spenderade mycket tid med familjen också. Många lärare jag känner postar inget om sin familj på Facebook. Jag känner många 40-åringar som tränar som f-n, de är utmärkta föräldrar. Och pappan är också ett offer i den bemärkelse att han har "förlorat" sin son också kan man säga.
Ja det är det jag menar, vad man delar på sina sociala medier behöver inte visa hur livet i verkligheten är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalletaz
Klart vi fattar det. Men är man på Flashback får man stå ut med att några som vi tycker o tänker fritt- oavsett om det är rätt eller fel.....
Självklart får man tycka vad man vill, men att pappan skulle ha något med det att göra för att han tränar mycket känns inte troligt i mina ögon. Självklart får ni tycka vad ni vill, men som jag skrev innan märker man nödvändigtvis inte om någon är psykiskt sjuk.
Hur som helst är det tragiskt för alla inblandade tycker jag.