2019-08-06, 23:43
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Notera att klimatgretas tråd som är startad i januari i år med god marginal nu passerat Blondinbellas 11 år äldre tråd vad avser antalet inlägg! Som varumärke är klimatgreta nu uppenbarligen större än Blondinbella, antagligen även i USA!

Privatgetter och lyxliv i bloggform är inte såååå 2019 och lär inte vara sååå 2020 heller!

Jag tror hon förhäver sig i och med USA satsningen och att vi kan vinka hejdå till henne sedan!

Framgångsrika personer har om de vill råd med hög materiell status, BB försöker göra allt baklänges och bli framgångsrik genom att visa upp en dyr livsstil, jag tror inte det var så Bill Gates och George Soros gjorde...

Både Bill Gates och George Soros var betydligt smartare för de gjorde rätt från början och lyckades därmed också bli framgångsrika.
Citera
2019-08-07, 00:00
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Så länge det inte föreligger några offentliga handlingar i ärendet Isabella Löwengrip så kommer inte SKV att lämna ut några uppgifter om vilka beslut som har fattats mm.
Har fatt PM som jag tolkat kommer ifran nagon som jobbar pa skatteverket, eller har nagon annan vag in, dar BB pekats ut som bolags-plundrare, d.v.s. som startat bolag och overlatit dom till s.k. malvakter o.s.v.
Om det stammer eller inte far man se nasta ar tydligen, sjalv har jag ingen aning, men ska ga igenom listan IFALL en granskning offentliggors
An sa lange ar det rykten, och da ar BB fredad fran min granskning i alla fall
Citera
2019-08-07, 00:04
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ärligt nu! Vi är många här som skulle vilja att Skatteverket hårdgranskade Blondinbella

Om det börjar trilla in tillräckligt med tips här kanske det börjar röra på sig:

https://www.skatteverket.se/omoss/kontaktaoss/mejla/tipsaommisstanktfusk.4.7afdf8a313d3421e9a9561.html
Citera
2019-08-07, 00:15
Medlem
Snacket har väl gått om att hon varit påtänkt som finansminister i en alliansregering, om nu alliansen hade vunnit valet. Hörde detta av några ungdomar när jag satt på tunnelbanan. Sanningshalten i det hela vet jag inte, men lät inte som vanliga ungdomstugget, utan lät mer seriöst, som om de satt på insiderinformation. Och jag kollade faktiskt upp deras story, och upptäckte att Bella har en politisk bakgrund i Muf!
Citera
2019-08-07, 00:44
Medlem
Citat:
Notera att klimatgretas tråd som är startad i januari i år med god marginal nu passerat Blondinbellas 11 år äldre tråd vad avser antalet inlägg! Som varumärke är klimatgreta nu uppenbarligen större än Blondinbella, antagligen även i USA!

Privatgetter och lyxliv i bloggform är inte såååå 2019 och lär inte vara sååå 2020 heller!

Jag tror hon förhäver sig i och med USA satsningen och att vi kan vinka hejdå till henne sedan.

"Blonde Bella" känns inte direkt som något bra varumärke för sin person i USA...
Citera
2019-08-07, 09:14
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag tror inte att Erik Selin i längden uppskattar att bli utskrattad av sina affärsbekanta som en sugar daddy åt en konsumtionsgalen bimbo.
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Du det tror faktiskt inte jag heller att han skulle uppskatta i längden.
Vad har ni för vänner som skrattar åt er om ni hjälper er flickvän/älskarinna lite med pengar, kontakter, goda råd eller annat?

Ligger snarare i rollen som den äldre mannen i en relation med en yngre kvinna och är inte något affärsbekanta eller vänner garvar åt, utan är förstås mycket vanligt och helt normalt.

Möjligen inte för radikal- och hipsterfeminister, men i den vanliga verkligheten där de flesta av oss lever och verkar.
Citera
2019-08-07, 09:47
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
Vad har ni för vänner som skrattar åt er om ni hjälper er flickvän/älskarinna lite med pengar, kontakter, goda råd eller annat?

Ligger snarare i rollen som den äldre mannen i en relation med en yngre kvinna och är inte något affärsbekanta eller vänner garvar åt, utan är förstås mycket vanligt och helt normalt.

Möjligen inte för radikal- och hipsterfeminister, men i den vanliga verkligheten där de flesta av oss lever och verkar.

Du kanske skämtar?
Citera
2019-08-07, 10:05
Medlem
Citat:
Du kanske skämtar?
Ja det får vi väl hoppas. En annan som skämtar friskt är Isaak Griplööv på instagram, jag tycker mig börja skönja ett mönster hos denne nu, varje gång Bella gjort ett blogginlägg så gör denne ett parodiinlägg på sin insta med typ samma ämne, men skojigare om ni förstår. Kanske är jag "sist på bollen" att fatta, får skylla på att jag rätt nyligen hittade denna.
Citera
2019-08-07, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmskrogmilieu
Snacket har väl gått om att hon varit påtänkt som finansminister i en alliansregering, om nu alliansen hade vunnit valet. Hörde detta av några ungdomar när jag satt på tunnelbanan. Sanningshalten i det hela vet jag inte, men lät inte som vanliga ungdomstugget, utan lät mer seriöst, som om de satt på insiderinformation. Och jag kollade faktiskt upp deras story, och upptäckte att Bella har en politisk bakgrund i Muf!
Blondinbella som finansminister? Är du seriös? Dummaste jag hört.
Citera
2019-08-07, 10:43
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmskrogmilieu

Totalt substanslöst påstående! Helt absurt också!
Citera
2019-08-07, 11:36
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Du kanske skämtar?
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja det får vi väl hoppas.
Jösses.

Nej, självklart inte.

Har ni aldrig haft eller åtminstone träffat en man som haft, en yngre kvinna där mannen bidrar med pengar och makt och hon bidrar med skönhet, ungdom och sex?

Oavsett er egen erfarenhet kan jag garantera att ingen skrattar åt dessa relationer eftersom de är lika självklara som att herrarna tar en Hennessy XO och damerna ett glas Cointreau som avec.
Citera
2019-08-07, 11:43
Medlem
Citat:
Totalt substanslöst påstående! Helt absurt också!
Här finns bevis på Bellas tidigare politiska bakgrund i Muf.
https://www.isabellalowengrip.se/2007/09/05/frihet-stavas-muf/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in