2019-07-08, 18:34
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Bra att Odd äntligen sätter ner foten. Vill höra mer från Odd om fröken BB
Hon verkar ha blivit fredlös (Alex, Odd..) så det kommer säkert fram mycket mer i form av grävande reportage, från bloggbevakning, skatteverket och andra myndigheter (FUPar), och såklart fler poddar och dokumentärer, för det är kanske dom enda lönsamma investeringarna hon erbjuder
Senast redigerad av qutm 2019-07-08 kl. 18:37.
Citera
2019-07-08, 18:38
Medlem
Charta.12s avatar
Isabella och barnen sitter i skrivande stund på planet ner till Nice och därifrån med bil till lyxvillan.
De flyger reguljärt med SAS.
https://www.akvillas.com/destinations/france/cote-dazur/grimaud-and-sainte-maxime/vue-dazur

Bellas senaste blogginlägg: https://www.isabellalowengrip.se/2019/07/08/malbilder-och-sommarprojekt/

Citera
2019-07-08, 19:39
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charta.12
Isabella och barnen sitter i skrivande stund på planet ner till Nice och därifrån med bil till lyxvillan.
De flyger reguljärt med SAS.
https://www.akvillas.com/destinations/france/cote-dazur/grimaud-and-sainte-maxime/vue-dazur

Bellas senaste blogginlägg: https://www.isabellalowengrip.se/2019/07/08/malbilder-och-sommarprojekt/

Ett glas chablis? Jag trodde att fröken inte drack?
Stackars barn som ska skeppas över en halv kontinent varannan vecka.
Citera
2019-07-08, 20:43
Medlem
Tzatzikins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Ett glas chablis? Jag trodde att fröken inte drack?
Stackars barn som ska skeppas över en halv kontinent varannan vecka.

Hon skrev i bloggen för några veckor sen att hon haft som mål att vara nykter i ett år men nu tröttnat efter åtta månader....

” Jag är inte så van med alkohol men har börjat tagit ett glas ibland, jag var utan i över åtta månader. Planen var ett år men åtta månader räckte gott och väl. Ska jag vara helt ärlig är det inte så stor skillnad på livet med eller utan. Jag hade lika roligt utan alkohol. Men nu tar jag ett glas för att det är gott. Ett kallt glas chablis är ljuvligt ibland.”
Senast redigerad av Tzatzikin 2019-07-08 kl. 21:06.
Citera
2019-07-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adestro
Angående att Erik Selin är gift.

2017 köpte en Jennie Cecilia Selin (samma mellannamn som den som är skriven på Erik Selins adress) ett hus för 17 miljoner:

https://www.goteborgdirekt.se/nyheter/har-ar-sodra-goteborgs-dyraste-villor/reprak!fiMH6pDaebjI66fTmjmqQ/

Huset är ju fräscht men ändå övre medelklass mitt i ett vilaområde och inget jag tror paret ska ha som lantställe.

Kan det vara så att paret har separerat men fortfarande är gifta?

På denna bild, är det Erik som sitter intill henne till höger?
https://www.instagram.com/p/BzfHphpCDZR/?igshid=hyvymog4nmdw

Helt sinnessjukt tänka-med-kuken gubbsjukt om Selin gått och gängat sig med BB. 😂

https://www.expressen.se/dinapengar/aktier-och-bors/fastighetskungen-skiljer-sig-avtalet-som-skyddar-miljarderna/

Och nu skiljer han sig från frun...
Citera
2019-07-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Hon verkar ha blivit fredlös (Alex, Odd..) så det kommer säkert fram mycket mer i form av grävande reportage, från bloggbevakning, skatteverket och andra myndigheter (FUPar), och såklart fler poddar och dokumentärer, för det är kanske dom enda lönsamma investeringarna hon erbjuder

Det tror jag också tids nog får vi veta mer om
BB.
Tummen upp till Odd!
Citera
2019-07-08, 21:47
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzatzikin
Hon skrev i bloggen för några veckor sen att hon haft som mål att vara nykter i ett år men nu tröttnat efter åtta månader....

” Jag är inte så van med alkohol men har börjat tagit ett glas ibland, jag var utan i över åtta månader. Planen var ett år men åtta månader räckte gott och väl. Ska jag vara helt ärlig är det inte så stor skillnad på livet med eller utan. Jag hade lika roligt utan alkohol. Men nu tar jag ett glas för att det är gott. Ett kallt glas chablis är ljuvligt ibland.”
Är det inte så alkoholister brukar uttrycka sig? "Jag kan sluta när jag vill, ett glas till middagen för att det är gott, skulle ha en vit vecka, men det behövs inte."
Citera
2019-07-08, 22:17
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvadsmorgon
Den här tråden alltså. Ett levande bevis på att jantelagen kännetecknar det svenska samhället och att alltför många hänger sig åt att spy galla på andra, istället för att ta tag i sina egna misslyckanden. Det mest tragikomiska av allt är ju hur mycket ni tycks veta eller tror er veta, om någon som ni avskyr så skarpt. Ett tips är ju annars att inte lägga energi på en person som stjäl er energi.

Isabella är framgångsrik och karriärinriktad och lever som framgångsrika och karriäriniktade män har gjort i decennier. Men hon råkar vara kvinna. Hon prioriterar sin karriär och lägger inte hela sin själ och energi i barn och hemmaliv. Det får tydligen rätt många att se rött och tugga fradga, trots att män betett sig dylikt hur länge som helst utan att bli kallade dåliga föräldrar eller konstant ifrågasatta.

Att ett gäng amatörpsykologer sitter här nu och ska diagnostisera henne är ju bara toppen av isberget av kvinnoförakt. Samma slags diagnoticerande av oönskade beteenden hos kvinnor har skett under historiens gång. Hysterikor och galna kvinnor med manhaftiga beteenden. Då som nu är kvinnor narcissistiska, lögnerskor, obrydda om sina barn och dåliga föräldrar, om dom inte lever som bullmammor med förkläden. Nåde den kvinna som anlitar andra för att ta hand om barn och hem! Kvinnans främsta uppgift. Stort snark.

Sen alla som tror att Skatteverket är ute efter henne för att ni skulle njuta av att se henne misslyckas. Tragisk missunsamhet kallas det.

..och ljuger till höger och vänster. Det är ett objektivt faktum. Varför tror du att någon som är så framgångsrik och karriärsinriktad som du och flera med dig vill mena måste ljuga om sig själv, sin ekonomi, sina bolag, sina samarbeten och ja, det mesta. Kan du svara på det?
Citera
2019-07-08, 22:21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
https://www.expressen.se/dinapengar/aktier-och-bors/fastighetskungen-skiljer-sig-avtalet-som-skyddar-miljarderna/

Och nu skiljer han sig från frun...
Spännande! Återstår att se om Bellsan är hans nya kärlek.

Citat:
Är det inte så alkoholister brukar uttrycka sig? "Jag kan sluta när jag vill, ett glas till middagen för att det är gott, skulle ha en vit vecka, men det behövs inte."
Det är uppenbart att alkohol är ett känsligt område för Bellsan. Låter som ett riskbruk eller värre.
Citera
2019-07-08, 22:29
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:

Säger vi inte alla så? Låt henne dricka, hon behöver inte vare sig smussla eller skämmas!
Citera
2019-07-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Spännande! Återstår att se om Bellsan är hans nya kärlek.

Det är uppenbart att alkohol är ett känsligt område för Bellsan. Låter som ett riskbruk eller värre.

Ja ska bli spännande, fast BB uttalade för
några månader sedan inte går ihop.

Hon är kanske efter pengar och inte
kärlek? Vi får se.
Citera
2019-07-08, 22:57
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Ja ska bli spännande, fast BB uttalade för
några månader sedan inte går ihop.

Hon är kanske efter pengar och inte
kärlek? Vi får se.
Hon har en förkärlek till män med feta plånböcker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in