Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Gällande Måndagen den 19 Februari år 2018, på-skrevs [under-tecknades] en äktenskaps-skillnad mellan paret, K*arl Stef*n Davidss*n samt Sof*a H*nna Davidss*n.
Detta enligt ovan skrivet, bokfördes av Örebro's Tingsrätt Måndagen den 19 Februari år 2018 till en kostnad av totalt 900 kronor.
Äktenskaps-skillnaden inkom därefter till Rotel-1 samt Örebro Tingsrätt och Torsdagen den 15 Mars år 2018, det vill säga, 24 dagar efter det att Äktenskaps-skillnaden hade undertecknats av respektive personer.
Till observandum, Från den dagen, och den 19 Februari år 2018, så förflöt sig därefter i stillhet 103 [gångna] dagar, och då fram till Måndagen den 14 Maj år 2018, då det under den sena kvälls-tiden inträffade ett homicídium inom Nya Hjärsta i Örebro Län.
Enligt ovan skrivet, ett inhumant mord av en då 45-årig trebarns-moder som döds-misshandlades bakom ett bullerplank och 161 meter från sin bostadsrätt, adresserad på B-G 4 a ... och detta, ägde då rum, under tiden som två av henne's barn, intet ont anande, låg och sov i sina respektive sängar.
Till nytt observandum, sagt och konnekterat till ovan skrivet blir följande, tänk på vad som kan dölja sig bakom fasaden i detta fallet, skenet kan faktiskt bedra. 👤👤➡👤
Mvh/ @JokerMannen
Ang det jag fetat:
Jag gissar att med din formulering anser att det var i sina sängar hos mamman LW som de två barnen då intet ont anande låg och sov? Gissningsvis har barnen sängar även hos sin pappa UW.
Men tlll observandum att noteras av dig och tråden:
Du skriver "två av barnen". Det är väl långtifrån säkerställt att det antalet är det korrekta..?
En sak till:
Du har inte kommenterarat min kritik mot dig i det att du skriver att mordet på LW var "Sataniskt".
En klargörande kommentar vore välkommet, så tack på förhand!