Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Det är ju ni som tjatar om följebåtar hela tiden. Så vill ni verkligen veta så får ni fråga själva.
Jag har beskrivit för- och nackdelarna med att ha och att inte ha. Och påpekat att ingen vet i denna tråd. Alla bara gissar.
Åh se där ja, en liten spricka i rustningen, se mitt svärtade ovan. Eftersom ni Sankta Gretaanhängare inte varken vill, vågar eller kan tänka kritiskt så vill ni absolut inte veta vissa saker som är negativa för henne. Sådant får andra stå för.
Människor utan kritiskt tänkande eller ö h t eget tänkande brukar vara sådana som hamnar i sekter typ Jehovas vittnen, Livets ord och andra sekter där ledningen tänker åt dem och bestämmer vad man ska tro på och vad som är rätt, oavsett om det är käpprätt åt helvetet.
Så funkar det alldeles tydligt i Sankta Gretasekten också.
Jag vill bara påpeka att jag inte tycker illa om Greta. Jag tycker synd om henne som utnyttjas så till den milda grad och inte ens har normala föräldrar som skyddar henne för som hon själv uttrycker det så är hon bara ett barn. Dock är det inte långt kvar tills hon inte längre kan dra barnkortet men fram tills dess borde hon haft trygga kloka föräldrar vid sin sida.
Så där ja. Nu har jag skrivit klart med dig för all framtid i den här tråden. Men keep up the good work för än så länge får man ha olika åsikter i gamla Sverige.