Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Han häktas också pga "risk för fortsatt brottslig verksamhet". Fler mord? Eller annat som ännu inte kommit fram?
Kan det ha varit så att den som blev yx-huggen vägrade att stjäla ifrån platsen ,vände sig om för att dra och GM insåg att han låg risigt till om ifall Bo skulle tjalla på honom om vad han hade tänkt göra ...och där kom yxan in - han greppade den (kan ju ha funnits där på platsen utifrån vad mycket saker som lämnas på typ parkkontors platser - vet att jag fann just en yxa lutad mot en hundlatrinspapperskorg och tog den med mig till vårt bokontor ,där de beklagade sig ; att de råkat glömt den när de var ute med lilla el-bilen ...otroligt farligt - tur jag tog bort den ifrån skolvägen som precis går förbi där ...brrr ) -så i vredesmod och trängt läge kan ju sådana här saker hände ; otroligt men sant - och så jävligt !! Stackars grabb ...

. Han hade många år kvar att leva och det är inte meningen att man skall mista livet på grund utav någon spolings ilska !! Man blir tårögd ta mej f*n.
(Spekulation)