2019-08-05, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Du behövde bara efterlysa videomaterial. Skippa uppsatsen till nästa gång.

Jag har nog rätt koll på konflikterna i Västra Stockholm. Skrev om Shottas-dp långt innan det blev ett intresse för allmänheten. Så när jag förmedlar "rykten" och "hörsägen" så ligger det nog något bakom det.
Det är uppenbart att du är på shottaz sida och därför vinklar det du skriver till deras fördel. Även om vi fattar att du vet hur det egentligen ligger till.
Citera
2019-08-05, 14:05
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Visst har en trio nämnts för extraktion till DK men det är ju fler inblandade... Vem som var vem på ovan nämnda bild är nog fortfarande lite vagt... Verkar inte vara ensam om att efterfråga mer info kring dessa. Om du vet så posta gärna :-)

Vet inte riktigt vad som är det minsta men upplever det som relevant att reda ut vem/vilka på bilden (samt ett antal andra namn som på olika vis nämnts i relation till trådens rubrik) som kan ha koppling till CPH-grejen.
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
det har gått mer än en månad ..
varför är du så nyfiken på att veta?

ska du vara så pass nyfiken borde du själv bli en polisman.. gå utred
Om du skulle ha missat det så är Flashback ett diskussionsforum, men ingen tvingar ju dig att medverka!

Din agenda om "tyst i klassen" därför att du står på DP sida, och vissa saker är känsliga, det har du inte mycket för!
Trots dina över 40 postade inlägg så har du sett till att inte tillföra något av informativt värde i tråden, vilket är effektiv tystnadskultur och ditt "nick" blir lätt humoristiskt.

Schottaz numera historiska misstag att beställa varor ifrån en "kidnappad" "skånsk" springpojkes krypterade lur, har här bestraffats av att andra "springisar" efter "anstiftan" och finansiell medverkan ifrån vissa vänner avslutat något som sannolikt varit aktuellt på en agenda väldigt länge.

Rättvisan kommer att segra gentemot anstiftaren, men frågan är om juridiken kommer att hinna före "gatan"?

Jag står givetvis inte på någon av de inblandade parternas sida, vilket även har framhållits tidigare!
Citera
2019-08-05, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Okey med risk för att låta tjatig, men jag har frågat 2,3 gånger nu angående denne seb*e som lade upp instagram bilden, märkligt att ingen har någon info om honom? Han verkar ju vara rätt relevant eftersom att alla hans senaste bilder är med DP medlemmar, då bör han ju vara ”en i gänget” om han känner att han kan lägga upp på bilder på dem på sociala medier, så om
Någon har info angående hans roll i dp får den gärna dela med sig?
Dessutom ser han ut att vara svensk ?

Han är född 93, från Gottsunda, Uppsala.
Halv iranie halv svensk.
Citera
2019-08-05, 16:43
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Om du skulle ha missat det så är Flashback ett diskussionsforum, men ingen tvingar ju dig att medverka!

Din agenda om "tyst i klassen" därför att du står på DP sida, och vissa saker är känsliga, det har du inte mycket för!
Trots dina över 40 postade inlägg så har du sett till att inte tillföra något av informativt värde i tråden, vilket är effektiv tystnadskultur och ditt "nick" blir lätt humoristiskt.

Schottaz numera historiska misstag att beställa varor ifrån en "kidnappad" "skånsk" springpojkes krypterade lur, har här bestraffats av att andra "springisar" efter "anstiftan" och finansiell medverkan ifrån vissa vänner avslutat något som sannolikt varit aktuellt på en agenda väldigt länge.

Rättvisan kommer att segra gentemot anstiftaren, men frågan är om juridiken kommer att hinna före "gatan"?

Jag står givetvis inte på någon av de inblandade parternas sida, vilket även har framhållits tidigare!
Den tredje personen i bilden?
Citera
2019-08-05, 21:09
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Den tredje personen i bilden?
Antar att du menar bilden med de sex grabbarna framför bilen på det här IG-kontot?

Bildkvaliteten är så usel att det inte går att uppförstora bilden tillräckligt för att med full säkerhet namnge den 3:e från vänster.

Jag vill inte skapa någon trådsanning, men det finns några pers att välja på och jag hoppas att om mitt antagande om AZ skulle vara felaktigt, så kanske det kan tillbakavisas av någon som har bättre koll på läget med "s.sfavela" bilder.
Intressant att 2 tidigare bilder har tagits bort samt att en rätt kass videosnutt har lagts till. Nej, jag är ingen följare, men jag minns att det var 9 bilder för några veckor sedan.
Citera
2019-08-05, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman

Här hänger jag inte med. Kan du göra det tydligare?
Citera
2019-08-05, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
Han är född 93, från Gottsunda, Uppsala.
Halv iranie halv svensk.

Okey tack! Från Uppsala? Vad är hans koppling till DP? Har han varit inblandad i några mord? Om han är född 93 antar jag att han borde ha en ledande roll då han är 4-6 år äldre än alla de andra?
Citera
2019-08-06, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Okey tack! Från Uppsala? Vad är hans koppling till DP? Har han varit inblandad i några mord? Om han är född 93 antar jag att han borde ha en ledande roll då han är 4-6 år äldre än alla de andra?

Tror att han känner dom genom kåken. Tror bara de hänger pga att han är rätt sjuk i huvet också. Vet inte mer än så tyvärr
Citera
2019-08-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Här hänger jag inte med. Kan du göra det tydligare?
Han menar att några ur shottaz ska ha kidnappat en av Mekkys grabbar och beställt grejer från hans krypterade lur.
Citera
2019-08-06, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
Tror att han känner dom genom kåken. Tror bara de hänger pga att han är rätt sjuk i huvet också. Vet inte mer än så tyvärr

Jaha När satt de tillsamans? Han verkar ju ha varit med dom i Spanien, så jag får iallafall intrycket att de har starkare band än bara gammla "kåkpolare", därför jag var nyfiken på om han är med i själva DP.
Citera
2019-08-07, 00:55
Medlem
Förlåt för OT, men vad är m*sse i DP dömd för? Såg att han och en till fick 9 år. För vad?
Citera
2019-08-07, 01:51
Medlem
anonymrOTchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Jo, men som jag säger, dom kommer ha hökögon på sig och vila en tid framöver.
Hur länge tror du inte folk jagade F? Han hade skulder till DP å ett pris på sitt huvud, och vågade inte vistas i Sverige så länge Y satt fängslad.

Jag bodde granne med Y's mamma när han föddes, så lite äldre än så är jag.
Och jag mäter inte kuk, jag bara säger att du har fel. Du vet inte hur nån av dom här killarna tänker så varför försöker du ens?

Men franky var la högre uppsatt än Yazin i Shottaz? Varför skulle han vara rädd när Yazin satt inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in