2019-08-04, 20:38
Medlem
Messials avatar
Om du för ett ögonblick är seriös och inte flummig så kommer du förstå att EU inte vill ha 2 miljoner muslimer med EU medborgarskap, de vill säga Bosnien och Hercegovina.
Speciellt i tider med politiska partier i Visegradländerna, Front National i Frankrike och även Janez Jansa i Slovenien och Lega Nord i Italien och en konservativ regering i Spanien. Lägg till även Danmark med idel s k "främlingsfientliga" politiska partier och ett Tyskland där AfD går framåt.

Alla terrordåd i Europa är inte till Bosnien och Hercegovinas fördel och de vet du mycket väl.
Citera
2019-08-04, 20:48
Medlem
Messials avatar
https://www.youtube.com/watch?v=A4Lm8W99Z2E

Sunrise01 och alla andra muslimer som förstår de bosniska eller bosniakiska språket, hur ni vill kalla de, sluta vara flummiga och titta på detta filmklipp. Allt jag säger i forumtråden, de säger även kvinnan i filmklippet gällande Bosnien och Hercegovina och EU och EU trivs med situationen i Bosnien och Hercegovina. Ser ni inte att inte ens Valentin Inzko gör någonting? De finns någon som ger Valentin Izko instruktioner och direktiv, denne som ger instruktioner och direktiv trivs uppenbarligen med Milorad Dodik?
Citera
2019-08-04, 21:12
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
EU har sagt att om Bosnien och Hercegovina vill bli EU medlem, alltså faller ditt prat om hur vida EU vill ha något land i EU, så måste landet först och främst uppfylla de 14 punkterna för att få kandidatstatus och EU bryr sig inte om de tar 5 eller 50 år för Bosnien och Hercegovina att uppfylla dessa krav. Med din logik så hade inte Albanien behövt 4 år för att uppfylla samma krav, EU hade gjort jobbet för Albanien och Albanien hade fått kandidatstatus på direkten.
En NATO general ifrån Italien besökte nyligen Sarajevo och han sade att dörren är öppen för Bosnien och Hercegovina, men att landet själv bestämmer om de vill bli medlem i NATO och att NATO inte tvingar något land att bli medlem i NATO. LÄS VAD MÄNNISKAN SÄGER, SNÄLLA RARA OCH SLUTA SVAMLA.

Om de vore så som du säger så hade Finland och Sverige varit medlemmar i NATO med tanke på närheten till Ryssland och eftersom Finland och Ryssland är allierade med USA.
Du verkar få stånd när du skriver "serbfritt", jag vet att du drömmer om ett folkmord på serberna i Bosnien och Hercegovina som inte tänker som dig och etnisk rensning utav serberna där nere, men du kan glömma de som hände i Kroatien år 1995, läs noga nu - EU och USA kommer aldrig låta MUSLIMER begå folkmord eller etnisk rensning på KRISTNA människor på europeisk mark.
Du pratar om att antalet serber minskar varje år där nere, men så länge Daytonavtalet finns så kan de vara en serb i landet men den serben kommer ha lika mycket att säga till om som alla bosniska muslimer i landet. Lär dig de. Jag "kör över" dig när de gäller Bosnien och Hercegovina, du går mest runt och drömmer om ett etniskt homogent bosniskt muslimskt kalifat där möjligtvis noga utvalda serber får bo. Ungefär som Sarajevo, där får bara "noga utvalda" serber bo. Och kroater.

Detsamma med ert fotbollslandslag, de är klart att kristna människor i Bosnien och Hercegovina inte håller på de landslaget, ett landslag som präglas utav Islam och där sådana som du sätter ribban och där du förväntar dig att kristna människor skall gå ner på knä. Tur då att Kroatien och Serbien finns .
Om jag förstår detta rätt din serbiska Turk. Så kan bara dessa problem uppstå med rasbiologiskt pack som dig.
Ni kommer aldrig att blI en del av EU. Aldrig. Ni är samma pack ni var 91' och det kommer inte förändras..

Longue vie ā William De Nogaret!
Senast redigerad av smaug20017 2019-08-04 kl. 21:17.
Citera
2019-08-04, 22:28
Medlem
Messials avatar
De var inte serberna som tog emot Islam frivilligt och de är inte serbiska barn som heter Ahmed, Abdurahman, Mehmed, Mujo och Saban din rasbiolog eller om du är nynazist eftersom du pratar i termer om hudfärg och raser.

Vi kommer bli en del utav EU före dina bosniska muslimer och den omskurna penisen du gillar, med tanke på din profilbild.
Serber som gör dåliga saker, sådana finns, men de dagens bosniska muslimer gjorde när turkarna kom och som tillsammans med majoriteten utav alla albaner och vissa romer gjorde är så mycket värre än Srebrenica. Att som världen ser ut idag, frivilligt bli muslim, de är så urbota dumt så de finns inga ord för de.
Muslimerna levde lyxigt under Ottomanska riket och mopsade upp sig mot kroater och serber, de stod dom dyrt för snart 30 år sedan och mamma turken kom inte till undsättning för sina muslimer. Naturligtvis skall man inte döda ens fiende eller ovän, men har du blivit provocerad i över 700 år utav någon och som vissa serber har blivit innan kriget där nere kallade för diverse turkiska ord utav muslimer, då är de naturligt att de kan slå slint för en och de kan gå över styr.
Men nu är den tiden förbi, och Bosnien och Hercegovina som land tar den i tvåan (nästan som en gruppvåldtäkt) utav både Kroatien och Serbien och under kriget Montenegro som passiv deltagare.
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Om jag förstår detta rätt din serbiska Turk. Så kan bara dessa problem uppstå med rasbiologiskt pack som dig.
Ni kommer aldrig att blI en del av EU. Aldrig. Ni är samma pack ni var 91' och det kommer inte förändras..

Longue vie ā William De Nogaret!
Citera
2019-08-04, 22:42
Medlem
Messials avatar
Sötebrödsdagarna är slut sedan länge för muslimerna, nu är de dom kristna människorna i Bosnien och Hercegovina som bestämmer över landet och bosnisk inrikes och utrikespolitik styrs i Banja Luka, Belgrad och i Zagreb.
Citera
2019-08-05, 10:32
Medlem
ZmajOdBosnes avatar
Messial varför nämner du mig i dina inlägg jebo ti pas mater mutavu?
Citera
2019-08-05, 11:48
Medlem
Sunrise01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Sötebrödsdagarna är slut sedan länge för muslimerna, nu är de dom kristna människorna i Bosnien och Hercegovina som bestämmer över landet och bosnisk inrikes och utrikespolitik styrs i Banja Luka, Belgrad och i Zagreb.

Hade det varit så hade inte Bosnien existerat idag ens. Du är bara sur och bitter för att bosniaker lyckat kämpa till sig Bosniens självständighet i ett hav av kristna fanatiker som dig själv, därför greppar du efter halmstrån och onanerar till Dodiks svammel utan ngn som helst resultat som sagt.
Som man brukar sjunga i Bosnien.

Senast redigerad av Sunrise01 2019-08-05 kl. 11:52.
Citera
2019-08-05, 12:01
Medlem
Sunrise01s avatar
Messi ponken bespara mig Balkans olika analytiker jag hade förmodligen gjort ett bättre jobb än 90% av dem. Jag gav dig ett praktexempel hur det fungerar när EU vill göra ngt med någon "jugge" land. Dodik flämtade, ojade, grymtade under 3-4 år hur Bosnien kommer aldrig få visumfritt till EU sedan vart allt klart på ett nafs. Jag hade vart mera orolig som serb att ens ledare har svartlistats av världens mäktigaste land.
https://balkaninsight.com/2018/08/20/us-denies-revoking-sanctions-against-bosnian-serb-leader-08-20-2018/
Citera
2019-08-05, 12:04
Medlem
Messials avatar
Gillar du äldre rynkiga kvinnor?

I och för sig så låg den s k profeten med Aisha när hon var ett barn och äldre män i den muslimska världen gifter sig och har sex med små flickor. Så man vet aldrig med muslimer som dig. Islam förenar dig och MENA muslimerna.
Citat:
Ursprungligen postat av ZmajOdBosne
Messial varför nämner du mig i dina inlägg jebo ti pas mater mutavu?
Citera
2019-08-05, 13:18
Medlem
Messials avatar
Hade de varit så som du säger så hade Serbien redan varit EU medlem eftersom ryssen antingen knackar på Serbiens dörr eller redan är närvarande i Serbien.
Din teori stämmer när de gäller exempelvis Rumänien, men inte när de gäller forna Jugoslavien, istället är de Kosovo och Srebrenica trams som man håller på med ifrån Bryssels sida mot Serbien.
Du skall se att Bosnien och Hercegovina och Albanien och Kosovo kommer bli EU medlemmar samtidigt som Turkiet.
Serbien har större chans dels på grund utav att majoriteten utav människorna i Serbien är kristna människor och dels på grund utav att EU vill fresta Serbien med EU medlemskap på grund utav Ryssland.
Citat:
Ursprungligen postat av Sunrise01
Messi ponken bespara mig Balkans olika analytiker jag hade förmodligen gjort ett bättre jobb än 90% av dem. Jag gav dig ett praktexempel hur det fungerar när EU vill göra ngt med någon "jugge" land. Dodik flämtade, ojade, grymtade under 3-4 år hur Bosnien kommer aldrig få visumfritt till EU sedan vart allt klart på ett nafs. Jag hade vart mera orolig som serb att ens ledare har svartlistats av världens mäktigaste land.
https://balkaninsight.com/2018/08/20/us-denies-revoking-sanctions-against-bosnian-serb-leader-08-20-2018/
Citera
2019-08-05, 15:58
Medlem
Messials avatar
När de gäller EU och ett EU medlemskap, förstår inte ni bosniska muslimer bara driver med Bosnien och Hercegovina och de övriga 4 länderna där nere?

De i Bryssel vill inte ha Bosnien och Hercegovina, möjligtvis förutom Sverige som utav någon konstig anledning är förälskade i Islam och Sveriges invandring består nästan bara utav muslimer och kvinnor med slöja, hade man velat ha landet i fråga så hade man för kandidatstatus inte ställt krav som man vet att landet inte klarar av att uppfylla med tanke på hur landet är uppbyggt.
Detsamma gäller Serbien, man vet att Serbien aldrig kommer erkänna Kosovo och man vet att Serbien alltid kommer välja Ryssland före EU, därför ställer man krav på erkännande utav Kosovo och att bara ha en vanlig diplomatisk relation med Ryssland och man vet att Serbien inte kommer uppfylla dessa krav.
Kosovo kan inte bli medlemmar i EU eftersom de inte ens ses som ett land utav flera EU länder och nej älskade bosniska muslimer, Tyskland kan inte i EU tvinga dessa länder att erkänna Kosovo, precis som Tyskland inte kan tvinga på alla EU länder muslimsk invandring. Dessutom är över 90% utav Kosovos befolkning muslimer, man måste vara bra dum om man inte ser vad Västvärlden tycker om Islam och muslimer, Kosovo kan bli medlem i EU om alla muslimer i Kosovo blir kristna.
I Nordmakedonien är de också allt för många muslimer, albaner och romer och en och annan bosniak och turk. De är också i samma kategori som ovan nämnda länder/s k länder.
Montenegro KAN ha en chans på EU, de är "bara" cirka 20% muslimer i Montenegro och landet har en kuststräcka och någonting att ge EU likt exempelvis Kroatien när de gäller saker som kuststräcka.

Dörren till EU är nog stängd för de 5 kvarvarande länderna, EU har plockat "guldkornen" i forna Jugoslavien, de två katolska länderna. Katoliker är generellt sett mer åt Centraleuropa och Västvärlden och de är helt naturligt att Kroatien och Slovenien är EU medlemmar.
Att älska Ryssland, att gilla Erdogan och Turkiet mer än EU och att som Sunrise01 och hans släkt ropa Allah Akbar och Tekbir ena dagen för att nästa dag vara positiva till EU, de går inte.
Kroatien och Slovenien är de enda länderna i forna Jugoslavien som är dels nära Västvärlden rent geografiskt och dels de länderna som har minst relation med Turkiet och exempelvis Saudiarabien.

Hur vore de om de 5 länderna där nere bildade ett eget litet EU? Balkanunionen?
Citera
2019-08-05, 18:36
Medlem
Messials avatar
https://www.klix.ba/vijesti/bih/izetbegovic-kretanje-ka-nato-u-ce-u-naredne-tri-godine-biti-usporeno-nije-se-detaljisao-anp/190805110

En seger för kroaterna och serberna, inget NATO medlemskap för Bosnien och Hercegovina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in