Citat:
Ursprungligen postat av
lillwitte
För att göra en lång historia kort. Har Laro och var ivähg på behgandling i höstas. i samband med det så skrevs det ut 52 2 mg sub och 52 st 8 mg tabletter. Nu gjorde jag bort mig i bensoruset och hämtade ut allt såhjär stod det på receptet
2 8 mg tabletter =16 mg av en dos på 20 mg
Indikation Laro
Delas via laromotagning paromagruppen.
Nu är jag sedan flera månader hemma igen och hämta som sagt ut receptet (vet ej hur eller när eller öht om jag ens själv gjort det) Nu frågade dom på motagningen om jag hämtat bu7t buprenorfin nekade ju i STEN kan dom på något vis bevisa att jag hämtat ut då jag blivit av med legget så och umgås i missbrukarkretsar och bor i en halvstor stad så är det ju inte helt osannolikt att någon annan skulle kunna ha gjhort det. tablettermna i sig har jag ingen aning om vart dom är då jag varit så bensad och hon sa idag att har du hämtat ut så då måste du komma in med dom. tips !! ooch helst snabbA SÅDANA!!
Hade du anmält förlusten av legget innan recepten hämtades ut? Läkare kan se vad och när man har hämtat ut och om det finns fler uttag kvar på recept. De kan även ta bort resterande uttag av recept.
Om du har varit så bensad så har du förmodligen själv hämtat ut tabl och sålt eller bjudit bort skiten!
Den stora frågan är ju varför du har blivit inskriven i laro när du verkar ha rejäla problem med benso?!
Är du öht motiverad till att styra upp ditt liv??