Citat:
Ursprungligen postat av
Trie
Visst är det dom örhängena, klickar man på länken i inlägget som kommer man till rätt örhängen och den text jag citerat som LW's beskrivning av örhängenas tänkta användning. Så långt är det inga konstigheter och vem som helst kan läsa alla loggar inklusive vilka personer i LW's omgivning som faktiskt träffat LW och loggat dessa örhängen.
Men sedan dyker diskussionen upp om andra ingraveringar och andra konstigheter (presenter, platser, dagböcker) som riktigt inte låter sig beläggas. Min osäkerhet gäller alltså enbart vilka örhängen (eller uppgivna ingraveringar) JM tror det är som diskuteras.
God efternatt @Trie
Hur du än vill vända och vrida på detta gällande örhängena, så handlar det endast om en vanlig ingravering, materialet är Silver, och det är endast ett, av örhängena som har ingraveringen, och som tidigare av mig nämnts som GU/471pb ..... till observandum, då jag först berättade om dessa örhängen inom tråden, fanns det en medlem som reagerade kraftfullt, du vet vem jag menar, vederbörande påpekade just då vid det aktuella tillfället, att inte göra den av vederbörande kallad för koden offentlig, vilket då redan var gjort av mig. Vederbörande påstod då också mycket väl känna till dessa örhängen, och även därtill själva ingraveringen.
Som jag tidigare framfört, så fick Lena Wesström dessa örhängen i present av en person och platsen har jag redan tidigare berättat om.
Jag har samtalat, och detta vid flera olika tillfällen med en person som stod Lena Wesström mycket nära, och som ifrågavarande på djupet anförtrodde sig åt, det var av den anledningen som jag fick kännedom om henne's så kallade privata dagboks-anteckningar, och inom denna dagboken, skrev hon bland annat, om just dessa örhängena.
Jag kommer från och med detta inlägget, att inte vidare ta upp Lena Wesström's örhängen något mera inom denna tråden, och detta sagt med anledning av att det inte finns något intresse hos övriga medlemmar för en fortsatt diskussion om dessa.
Mvh/ @JokerMannen