2019-08-04, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Vet du om han hade betalat för den där viktiga egendomen (hörlurarna)? En del tvivlar.

Har du någon filmsekvens där man ser att livvakten lyfter honom i kragen först (eller i halsen men kragen verkar troligare). Tror dig men det där lyftet och när det skedde har jag inte lyckats se någonstans.

Ingen behöver tvivla då han enligt egen uppgift inte har betalat för dem.
Citera
2019-08-04, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
ASAP Rocky har också vunnit ENORM uppmärksamhet pga detta, vilket leder till mer streams och inkomster. Trump jagar clout och tar oförtjänt credit.

Sverige har bara förlorat på alla lögner som spridits i USA och hela världen. + att en rättegång fick stressas igenom och få förtur för andra, egentligen viktigare och större fall.

Afghanen har blivit skadad fysisk och hatad - inte minst här - så han inte kan känna sig trygg. han har inte råd med security som ASAP Rocky. Tänk på vilken mängd skit Sverige och svenska myndigheter fått ta emot enbart pga av att polis och åklagare gör sitt jobb enligt våra egna lagar.

Jag antar att det inte är för att de gör sitt jobb som leder till skit, utan att de inte gör det i vanliga fall. Misshandelsfall läggs ner på rutin nu för tiden. Men plötsligt när en kändis är inblandad så sätts oerhörda resurser in för att visa att här i Sverige gör vi minsann rätt för oss! 🤔
Citera
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Ingen behöver tvivla då han enligt egen uppgift inte har betalat för dem.
Aha, ok det har jag missat att han själv har sagt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Det är heller inte klarlagt om lurarna gick sönder i det skedet. Det mest troliga är att det bara var ett svepskäl för att fortsätta trakassera sällskapet. Alternativt så trodde Mustafa i sin efterblivenhet och knarkdimma att de gick sönder, trots att de inte gjorde det.

Nej det är inte helt klarlagt men det är rimligt att de gick sönder när han kastade dem och det är definitivt något afghanen måste räkna med kan hända så det är inget att tjafs om.
Citera
2019-08-04, 00:54
Medlem
Citat:
Aha, ok det har jag missat att han själv har sagt.

Det han har sagt är att han har fått dem av en kompis men han vet inte vad kompisen heter och kan inte peka ut denne. Detsamma gäller med hans yrkande på ersättning för utebliven lön, han vet heller inte vad hans arbetsgivare heter, han har inga lönespecar och arbetsgivaren vill inte skriva något intyg enligt honom.

Detta är bara ett par av asets alla lögner, han ljuger om allt.
Citera
2019-08-04, 00:55
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Nej det är inte helt klarlagt men det är rimligt att de gick sönder när han kastade dem och det är definitivt något afghanen måste räkna med kan hända så det är inget att tjafs om.
De gick definitivt sönder när Mustafa slog dem i huvudet på vakten (bara sprutade delar), alltså innan Mustafa kastade dem, först på vakten, sen upp på ett tak.
Citera
2019-08-04, 00:57
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Det han har sagt är att han har fått dem av en kompis men han vet inte vad kompisen heter och kan inte peka ut denne. Detsamma gäller med hans yrkande på ersättning för utebliven lön, han vet heller inte vad hans arbetsgivare heter, han har inga lönespecar och arbetsgivaren vill inte skriva något intyg enligt honom.
Det där med att han vill ha ersättning för utebliven lön men inte kan uppge vem arbetsgivaren är 😆 har jag däremot koll på. Vilket skämt.
Citera
2019-08-04, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
De gick definitivt sönder när Mustafa slog dem i huvudet på vakten (bara sprutade delar), alltså innan Mustafa kastade dem, först på vakten, sen upp på ett tak.

Känns inte som han var speciellt rädd om dem och varför skulle han vara det, bara att gå och sno ett par till.
Citera
2019-08-04, 01:00
Medlem
Citat:
Det där med att han vill ha ersättning för utebliven lön men inte kan uppge vem arbetsgivaren är 😆 har jag däremot koll på. Vilket skämt.

Ja men att han begär det säger något om vad han är van vid att kunna begära. Dessa flyktingar ifrågasätts inte av någon, det är bara att ljuga och casha in pengarna från de korkade svenskarna.
Citera
2019-08-04, 01:01
Bannlyst
Min pensionerade mor vet nuförtiden vem A$AP Rocky är.

Hur mycket har inte denna fadäs stärkt hans varumärke?

Begär han inte ut ersättning för förlust ang. "uteblivna intäkter" är han en legend.
Förtjänar definitivt all denna gratis PR.

Vad anser ni? Skrattar han hela vägen till banken och vem var den verkliga förloraren i denna tvist?

En annan fråga jag har är varför inte "hazarerna" själva blir åtalade för brott? Vad exakt kan man
rubricera deras trakasserier och förföljelse under? Ligger svenska rättsväsendet platt här?

Gemene man kan börja bege sig ut på gatorna och förfölja folk, det är helt lagligt?

Kan dessutom tipsa om denna låt:

https://youtu.be/kf_fcj--Zxw
Citera
2019-08-04, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clipowl
Min pensionerade mor vet nuförtiden vem A$AP Rocky är.

Hur mycket har inte denna fadäs stärkt hans varumärke?

Begär han inte ut ersättning för förlust ang. "uteblivna intäkter" är han en legend.
Förtjänar definitivt all denna gratis PR.

Vad anser ni? Skrattar han hela vägen till banken och vem var den verkliga förloraren i denna tvist?

En annan fråga jag har är varför inte "hazarerna" själva blir åtalade för brott? Vad exakt kan man
rubricera deras trakasserier och förföljelse under? Ligger svenska rättsväsendet platt här?

Gemene man kan börja bege sig ut på gatorna och förfölja folk, det är helt lagligt?

Kan dessutom tipsa om denna låt:

https://youtu.be/kf_fcj--Zxw

Att sitta häktad i en månad i ett främmande land och vara misstänkt för ett brott som kan ge flera års fängelse är garanterat mycket jobbigt, och det oavsett hur oskyldig han än är. När han blev frisläppt kommer förstås en motsvarande lättnad och glädje över det.

Afghanerna har däremot fått en förnyad bekräftelse på att de kan agera hur jävla illa som helst utan att bli straffade för det. Det enda de måste tänka på är att hålla sig till svenska offer för vi är så jävla veka att vi låter de göra vad som helst utan motstånd.
Citera
2019-08-04, 01:44
Medlem
Har leif gw utalat sig sedan Rocky drog hem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in