2019-08-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Jag håller med dig förutom gällande flaskan. Man kan ju slå eller peta olika hårt liksom. Vi vet ju inte om den drämdes med kraft i skallen på BO eller om den lätt kom åt honom. Det verkar inte heller vara klart att den ens krossades mot Js huvud alltså, det är därför jag inbillar mig att om en är upprörd och får vad som helst i huvudet upplever en det kanske värre än vad det är i pur överumpling.

Vi vet inte säger du och just det är argument för att fria. Men försvaret kom dessutom med övertygande bevisning om att ingen flaska användes.
Citera
2019-08-03, 21:56
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Trakasserier är brottsligt, självförsvar är tillåtet. Afghanen slängde sina lurar på livvakten så att han började blöda.

Ja stackars stora karln. Det måste ha varit mkt blod, jag hoppas verkligen att blodet gick att stoppa på denna gigant.

Det hade nog varit bra om stora svarta karln gått in på max och fått hjälp med blodflödet och att ringa polisen.Men det gjorde han tydligen inte. Inte heller slog dom ner afghanen utanför, trots att han var så stygg. Det var tydligen bättre att slå ner afghanen i gränden. Varför väntade dom ?
Citera
2019-08-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
De blev attackerade i gränden när de försökte gå iväg från dem. De var tvungna att försvara sig, det hela gick blixtsnabbt.
Njae.. de gick långsamt, knappast så att de försökte springa iväg.
Citera
2019-08-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Ja stackars stora karln. Det måste ha varit mkt blod, jag hoppas verkligen att blodet gick att stoppa på denna gigant.

Det hade nog varit bra om stora svarta karln gått in på max och fått hjälp med blodflödet och att ringa polisen.Men det gjorde han tydligen inte. Inte heller slog dom ner afghanen utanför, trots att han var så stygg. Det var tydligen bättre att slå ner afghanen i gränden. Varför väntade dom ?

Tror du sådant larvigt snack har någon relevans? Tror du att det är lagligt att attackera de som är större?
Citera
2019-08-03, 22:02
Medlem
absolut-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
De blev attackerade i gränden när de försökte gå iväg från dem. De var tvungna att försvara sig, det hela gick blixtsnabbt.

Det finns ingen gränd och har aldrig funnits heller!!
Varför upprepar folk detta in absurdum..?
Olofsgatan - Apelbergsgatan är vanliga gator där Apelbergsgatan är enkelriktad upp till Sveavägen.

Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Ja, mycket talarför att det som är han är som är 'Terapeut-Turken', han som utan att vara varken psykolog eller psykiater prognostiserade att Jafari skulle få ett livslångt lidande pga kastet.

Snacka om troll.

/Provokatör

Det här borde det grävas mer i.
Zead Behnan lämnar spår av konflikter efter sig, någon som har abonnemang på AB plus och kan forska mer i denna artikel ?: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0EabJB/professor-anklagas-for-mordhot-mot-rektor
Verkar ha med detta att göra: https://www.op.se/artikel/debatt-att-stoppa-studentintag-till-socionomutbildningen-vid-mittuniversitetet-ar-ett-slag-mot-dess- antirasistiska-och-globala-profil

Sen hittar jag detta som sätter igang alla larmklockor:
https://www.friatider.se/muslimers-v-ldsbrott-beror-p-svensk-rasism-och-strukturell-diskriminering

http://54u.nu/artikel/123829

Jag får intrycket av en "stafett-turk", en snubbe som tillskansar sig div "titlar" och sen fungerar som en rekryterare att ta hem kreti och pleti till Sverige med färdigskrivna sagor som ger U.T.

Hur fan han kunde få vittna till Mustafa:s favör och tillåtas ge psykiska och medicinska uttalanden är en ren jävla skandal, finns det ingen koll hos våra myndigheter vad dom släpper in, och ingen av försvarsadvokaterna ifrågasatte denna snubbes "kompetens" på något sätt utan han fick mala på.

Häxdoktor borde vara mer träffande, den här snubben kommer att alstra mer problem framöver, här luktar affärsupplägg att ta hit "flyktingar" för att bygga upp en privat asylindustri i allt från transport, byråkrati, immigration till boende och sen släppa av "produkten" utan kontroll i vårt samhälle.
Senast redigerad av absolut-justice 2019-08-03 kl. 22:06.
Citera
2019-08-03, 22:04
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
Njae.. de gick långsamt, knappast så att de försökte springa iväg.

Förutom att dom gick i sakta mak, så gick dom också med ryggarna emot afghanen.
Vem fan vänder ryggen till om man tror att afghanen bär kniv ?
Citera
2019-08-03, 22:06
Medlem
Citat:
Förutom att dom gick i sakta mak, så gick dom också med ryggarna emot afghanen.
Vem fan vänder ryggen till om man tror att afghanen bär kniv ?

Lyssnade du inte på rättegången? Det låter inte så eftersom dina frågor besvarades där.
Citera
2019-08-03, 22:10
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Tror du sådant larvigt snack har någon relevans? Tror du att det är lagligt att attackera de som är större?

Ingalunda. Storleken spelar mindre roll.
Det där vet både du och jag. Men och det finns alltid ett men.

Varför slog dom inte tillbaks där utanför max. Varför vänta tills dom kom till gränden. Är inte det påhoppet värre än tjafset därefter ?
Citera
2019-08-03, 22:12
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:

Varför slog dom inte tillbaks där utanför max. Varför vänta tills dom kom till gränden. Är inte det påhoppet värre än tjafset därefter ?

Elvisturken gjorde ett andra utfall mot livvakten i gränden.
Citera
2019-08-03, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Det faktum att han åkt fast för drogrelaterade brott är något som styrker påståendet om att han är en knarkare.

Att han sprang runt och tjatade om att få tillbaka ett headset som han själv slagit sönder styrker också påståendet. Att han ser helt jävla borta ut på film styrker också påståendet.

Att turister som vuxit upp i Harlem identifierade honom som till synes drogpåverkad styrker också påståendet. Att du väljer att bortse från dessa saker och tramsar om att du vill ha bevis, som du inte kan få eftersom du vet att polisen inte införskaffade det, styrker däremot inte din trovärdighet.

1. Det är nog en knarkare.

2. Snarare verkar hans beteende vara helt artificiellt med syftet att dölja vad personen egentligen är ute efter; Pengar eller Pengar *

3. Argumentationen är lite pinsam. Särskilt när läkarintyget skriver pupill medicinskt ua i sitt utlåtande. Sådana beskrivningar brukar alltid få vakna individer att söka upp skribenten och fråga vad de menar med "ua".

* knarkaren kanske har en sponsor; https://www.aipac.org/-/media/publications/policy-and-politics/aipac-analyses/one-pagers/a-history-of-iranian-attacks-on-americans.pdf Vill minnas att jag läste i någon tidning för något decennium sedan att Iran betalade ut pengar till "martyrers" släktingar eller till kriminella ifall de utförde dåd mot Israeler eller amerikaner. Då är det inte så konstigt att Iraniern försöker babbla om Afrikaner samtidigt som hela burgaren förstod att det handlade om en amerikansk kändis. Sedan försöker Iraniern få det till att handla om hörlurar. Sedan vet han inte hur man ringer efter polisen. Slutligen så har denne två ringar i rött och grönt (på filmerna) som tillsammans med luckan bildar ett knogjärn med Irans flagga. Behövs egentligen mer indicier på Afghan#1 ? https://sv.wikipedia.org/wiki/Irans_flagga

4. Nu är det färdigflashbackat
Citera
2019-08-03, 22:16
Medlem
Citat:

Då blir ju ditt inlägg ytters märkligt då du fokuserade på deras storlek, hur kunde du hamna så snett?

Citat:

Senast redigerad av flekstor 2019-08-03 kl. 22:18.
Citera
2019-08-03, 22:20
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Lyssnade du inte på rättegången? Det låter inte så eftersom dina frågor besvarades där.

Jo då, åtminstone då.
Men nu finns det väl möjlighet att fråga om alla gav dom rätta svaren ?
Eller menar du att åklagare, advokater, åtalade och misstänkta hade alla svar och att du är nöjd med rubbet ? Varför är då tråden inte låst ?

Just nu vill jag bara vara surrande fluga i någons fejs.
Så ta inte illa upp. Men jag kanske bara är här för att skruva upp andras argument.
Att frågasätta känns alltid bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in