Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Men herregud, vad är ditt problem? Trapezius sitter där den sitter och du kan inte koppla ur den genom att köra på nåt sätt. Fan ta och analysera övningen och lyssna på folk här på forumet som kan lite istället för att käfta emot.
Förklara istället HUR DIN ÖVNING EJ KAN TA PÅ TRAPEZIUS?
Helst ingen förklaring såsom: nej men jag "känner" inte att de tar på trapezius.
När jag kör knäböj känner jag ej i lår och rumpa utan i biceps, är det jag som gör fel då kanske?
nu är vi där igen,spelar ingen roll vad man säger axon vet alltid bättre.
jag säger inte att den inte tar på trapezius men det jag säger är att den inte tar där mer än den tar på tex mage och rygg när man stabiliserar kroppen.
jag har aldrig i hela mitt liv träffat på en liknande besserwisser,du tar fan priset alså.
jag ska börja be varje kväll den ÖVERMÄKTIGA TRÄNINGS GUDEN AXON,som vet mer än alla andra i hela världen som kan säga att en övning tar mer på ett visst ställe när jag KÄNNER att den tar mer på ett annat ställe.
ok för att se ifall vi pratar om samma sak nu så ställer jag en fråga.
du säger alså att den tar mer på trapezius än den tar på den axel muskeln jag vill åt(ska ta reda på namnen på dom musklerna man involverar)är de det du säger??