Citat:
Ursprungligen postat av
RonJeremyClarks
Så du tror att svenskar har mer pengar över när alla försäkringar är betalda? Du är dummare än vad jag trodde.
Hade ju hellre sett att alla tog ansvar för sig själva o försäkrar sig, sin bil, sitt hem, sin snopp och god knows what liksom.
Fast det funkar inte i principen eftersom typhälften av Sverige står utan jobb eller inkomst på så vis så att säga, krångligt och svårt problem o lösa liksom.
Sverige har förövrigt dålig sjukvård, tror nog vi alla har en mormor o morfar osv som fått vänta i flera månader på att få hjälp med saker som egentligen borde vara över på högst ett par arbetsdagar.
Nåja, har inte Rocky o göra.
Hoppas iaf han frisläpps. Eller ja, att de dömer de till en månad. De har inte så mkt att gå på alls dock. Äcklig, motbjudande målsägandebiträde btw. Hade jag varit honom hade jag slutat mitt jobb för jag hade hatat mig så mkt.
Drygt med massa svennar som tycker han förtjänar sitt straff etc, uppenbarligen har media vinklat detta så att om man inte är insatt o är påläst har man en helt annan uppfattning av situationen.