2019-08-03, 11:47
Medlem
Vad menade advokat Slobodan i sin slut plädring när han satte en champange flaska på bordet. Visste han redan då att Rocky kommer släppas. Tanke på juristerna talar med varandra bakom stängda dörrar. Visste han redan då att Rocky kommer släppas ? Är allt ett skådespel från advokaten ?
Citera
2019-08-03, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Men hur naiv är du? Har man råd att flyga privatjet över Atlanten kan man fixa ett jävla sjukintyg utan att vara precis dödssjuk. Tror du inte?

Jo, därav smileyn!
Citera
2019-08-03, 11:49
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vad är det för negativa konsekvenser den här ASAP-grejen kan få då, som Aftonbladet skriver i rubrik:"Varnar-kan få negativa konsekvenser för Sverige"
Gisslanförhandlaren: ”Kan få negativa konsekvenser för Sverige” https://www.aftonbladet.se/a/zGk1Pv

Vad menar O'Brien mer konkret med att de bilaterala relationerna mellan Sverige USA kan påverkas?

Gaggar han bara, tror ni?

Inga alls. Aftonhoran och övriga har bara spelat med för att alla andra gör det och för att man kan tjäna pengar på annonser genom att följa en sketen misshandelsrättegång.

Vad skulle O'Brien säga ? Några felaktiga ord och han skulle inte längre vara kvar på sitt jobb.
Nu får han också sin del i rampljuset tillsammans med Humle och Karad.-idioterna. Så tjänar han också på att vara en lydig liten slav.
Citera
2019-08-03, 11:50
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Många av dem kan inte ens peka ut sitt eget land på en karta.

Fast de är inte många. I Sverige ingår sådana frågor på våra geografiprov i grundskolan. Svarar man fel får man inte godkänt betyg.
En amerikan tjänar i snitt 45.500 kr i månaden, en svensk tjänar 31.900 kr i månaden. Amerikaner betalar dessutom mycket mindre i skatt. En smart person kan sålla bort onödig information och fokusera på att lära sig det som är viktigt för att maximera sin livskvalité. Amerikaner skrattar åt dig och dina meningslösa geografikunskaper.
Citera
2019-08-03, 11:50
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balong.
Vad menade advokat Slobodan i sin slut plädring när han satte en champange flaska på bordet. Visste han redan då att Rocky kommer släppas. Tanke på juristerna talar med varandra bakom stängda dörrar. Visste han redan då att Rocky kommer släppas ? Är allt ett skådespel från advokaten ?

Tror det är den typ av flaska som lurturken påstås sig blivit slagen med. Och om så borde nu vara död. Jag bara gissar. Har ingen som helst aning.
Citera
2019-08-03, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balong.

Nej han visade flaskan bara för att bevisa om man hade slagit afghanen med den hade han fått MER RIKTIGA ALLVARLIGA SKADOR, så pass mycket väger flaskan..

Så skadorna kan ej ha kommit från flaskan som visas i fup;n
Citera
2019-08-03, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Jag hade ingen aningen om hans musik tidigare, har lyssnat och måste säga de var riktigt bra musik!!

Jag hade aldrig hört talas om denna artist

Måste erkänna att jag också varit inne på Spotify och lyssnat och tyckte musiken var bra!
Citera
2019-08-03, 11:53
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag tror detta fall handlar om en maktdemonstration från massmedia. "Det kvittar vad vi blåser upp, ni måste läsa det." Förmodligen för att försöka ta udden ur eventuellt eget tänkande som kan finnas kvar i enstaka motståndsfickor i landet.

Visst är det så, som MSM pushat på för ett åtal. MSM har verkligen jobbat på för att Rocky och hans kompisar skulle hamna i finkan.
Citera
2019-08-03, 11:54
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Inga alls. Aftonhoran och övriga har bara spelat med för att alla andra gör det och för att man kan tjäna pengar på annonser .

Skulle nog tro det, jag också.
Citera
2019-08-03, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Visst är det så, som MSM pushat på för ett åtal. MSM har verkligen jobbat på för att Rocky och hans kompisar skulle hamna i finkan.

Nej utan det var planerad att han skulle ”sitta sitt straff” redan, en månad, vilket han gjorde för att inte bli dömd till fängelse senare... om du förstår nu.....
Citera
2019-08-03, 11:56
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Tror det är den typ av flaska som lurturken påstås sig blivit slagen med. Och om så borde nu vara död. Jag bara gissar. Har ingen som helst aning.

Jo, det var så han menade, uppfattade jag också.
Citera
2019-08-03, 11:58
Medlem
Smurfaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
En amerikan tjänar i snitt 45.500 kr i månaden, en svensk tjänar 31.900 kr i månaden. Amerikaner betalar dessutom mycket mindre i skatt. En smart person kan sålla bort onödig information och fokusera på att lära sig det som är viktigt för att maximera sin livskvalité. Amerikaner skrattar åt dig och dina meningslösa geografikunskaper.

En enkelt googling gav snittlönen strax under 26.000 i USA.

Var får du 45.500 ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in