Citat:
Din fru är bra. Nästan för bra. Antingen tillskriver du henne diverse egenskaper du vill att hon ska ha, eller så är hon bara one in a million, typ
Man tänker sällan på det egentligen, att kvinnor ofta står där och säger något i stil med att ”är detta verkligen en bra idé?”
Det är som att man i stunden helt avskärmar henne, alternativt i sitt inre tänker att bara du håller käften så kommer det att funka finfint.
Min fru har en egenskap som jag verkligen högaktar, hon säger nästan aldrig -vad var det jag sa, oavsett hur otrevligt och obstinat jag framhärdat i vissa av mina upptåg som gått åt helvete och hon stått där innan och försökt att tala mig till rätta
Det är som att man i stunden helt avskärmar henne, alternativt i sitt inre tänker att bara du håller käften så kommer det att funka finfint.
Min fru har en egenskap som jag verkligen högaktar, hon säger nästan aldrig -vad var det jag sa, oavsett hur otrevligt och obstinat jag framhärdat i vissa av mina upptåg som gått åt helvete och hon stått där innan och försökt att tala mig till rätta
Citat:
Jo, fast det babblet är inte lika enerverande som det vanliga kvinnotjattret. Iof har väl en del kvinnor lärt sig att de har en väldigt bra förhandlingsposition just då och lyckas utnyttja situationen till sin egen fördel gällande helt andra diskussionsämnen. En veritabel skumrask-teknik som en del kvinnor använder sig av på ett mycket lömskt och skrupellöst vis.
"Kvinnotjattret?" Vad är det?
Kvinnor emellan förstår jag vad det är, men vad menar du att kvinnotjatter är i förhållande till män?
Angående situationen i sängen är män lika illa. Jag ställde en gång en fråga i sänghalmen när vi redan var igång...han svarar då lite hastigt på frågan. Det visar sig efteråt att han LJÖG mig rakt i ansiktet. Och han hymlar inte ens med det utan säger "du kan inte ställa en sån fråga när jag är i det tillstånden, vad förväntar du dig för svar?"
Jag tycker då att man ljuger väl inte oavsett! Jag skulle aldrig ljuga för någon bara av anledning att jag är kåt och i sänghalmen. JISSES, karlar