Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Ursäkta, men hur mycket har du bäljat i dig ikväll? Hård vecka på jobb?

Äh, här dricks det alltid med förnuft förutom med enstaka undantag. Det är när jag experimenterar med droger som det kan spåra ur lite
Citat:
Jag vill dock tillägga att det går alldeles utmärkt att babbla fram något lite snabbt under tiden, det är bara att ta små pauser mellan varven och pipa fram det oerhört viktiga som måste sägas, om det nu finns något sånt
Jo, fast det babblet är inte lika enerverande som det vanliga kvinnotjattret. Iof har väl en del kvinnor lärt sig att de har en väldigt bra förhandlingsposition just då och lyckas utnyttja situationen till sin egen fördel gällande helt andra diskussionsämnen. En veritabel skumrask-teknik som en del kvinnor använder sig av på ett mycket lömskt och skrupellöst vis.
Citat:
Ja, du förstod ungefär vad jag menade.
Man tänker sällan på det egentligen, att kvinnor ofta står där och säger något i stil med att ”är detta verkligen en bra idé?”
Det är som att man i stunden helt avskärmar henne, alternativt i sitt inre tänker att bara du håller käften så kommer det att funka finfint.
Min fru har en egenskap som jag verkligen högaktar, hon säger nästan aldrig -vad var det jag sa, oavsett hur otrevligt och obstinat jag framhärdat i vissa av mina upptåg som gått åt helvete och hon stått där innan och försökt att tala mig till rätta