2019-05-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
The American Jewish Committee har givit ut befolkningsstatistik under lång tid.
Ursprungsutgåvor av judisk årsbok har uppgifter kring antal judar i världen bla från 1933 (året då världsjudendomen startade andra världskriget genom att förklara Tyskland krig) 15.315.859 st
1939 (året då andra världskriget övergick i militär konflikt) 15.748.091 st
1945 (året då Tyskland förlorade den militära konflikten) 15.753.638 st

Efter att Khazariska maffian startat upp den nya affärsgrenen Shoahbusiness redigerades gamla upplagor av judiska kalendrar så att 6 miljoner judar försvann. Utan 6 miljoner försvunna judar, inget Israel. Utan 6 miljoner försvunna judar, inget krigsskadestånd i klassen hundratals miljarder dollar från de tyskar som överlevde Morgentau/Eisenhower och Roosevelts folkmord på det tyska folket.

Så javisst förintades 12 miljoner judar av ariska germanska massmördare under andra världskriget. På samma sätt som 12 miljoner judar mördades av Tsarryssland kring sekelskiftet. På samma sätt som 12 miljoner judar mördades av Inkvisitatörerna under 1500-talet i Spanien. På samma sätt som Nebucadnessar och hans Kaldéer mördade 12 miljoner judar 600 å f.Kr. På samma sätt......

Hela ideologin bygger på berättelsen om de fruktansvärda övergreppen på de stackars offren i den egna gruppen. Det har varit effektivt. Så snart flocken visar tecken på att vilja assimilera sig så hittar hatmånglarrabbinerna på en ny historia om mordet på 6 kvadriljoner judar. Därför måste vi hålla ihop. Goyen är ond, han vill oss illa.

Har du möjligen en seriös länk till det du påstår om AJC och vad de skulle säga om befolkningsstatistiken...? Ja så vi kan kontrollera om det du påstår verkligen stämmer och inte har nån väsentlig hake...?

Rent spontant så känns det ju synnerligen märkligt om AJC redan 1945 skulle kunnat hinna göra en ordentlig kontroll och beräkning av antalet judar, när kriget nyss var slut, och det helt enkelt var kaos i hela Europa och det högst sannolikt borde varit extremt svårt att kunna få fram några säkra siffror över huvud taget på antalet judar och var i Europa under åren 1939-45, och det borde inte hunnits få några mer seriösa undersökningar klara förrän nåt år efter krigsslutet, typ runt 47-49 eller så.

Så kan du styrka dina påståenden, eller blir det som vanlig bara påståenden utan seriösa bevis...?
Citera
2019-05-06, 13:45
Medlem
Tanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Har du möjligen en seriös länk till det du påstår om AJC och vad de skulle säga om befolkningsstatistiken...? Ja så vi kan kontrollera om det du påstår verkligen stämmer och inte har nån väsentlig hake...?

Rent spontant så känns det ju synnerligen märkligt om AJC redan 1945 skulle kunnat hinna göra en ordentlig kontroll och beräkning av antalet judar, när kriget nyss var slut, och det helt enkelt var kaos i hela Europa och det högst sannolikt borde varit extremt svårt att kunna få fram några säkra siffror över huvud taget på antalet judar och var i Europa under åren 1939-45, och det borde inte hunnits få några mer seriösa undersökningar klara förrän nåt år efter krigsslutet, typ runt 47-49 eller så.

Så kan du styrka dina påståenden, eller blir det som vanlig bara påståenden utan seriösa bevis...?

Sista siffran var egentligen från 1948 men det spelar mindre roll. Var tidiga utgåvor finns får inte Mossad reda på.
Det kan bli arbetsmiljöproblem för antikvarien och föreståndaren för biblioteket.
Citera
2019-05-06, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Sista siffran var egentligen från 1948 men det spelar mindre roll. Var tidiga utgåvor finns får inte Mossad reda på.
Det kan bli arbetsmiljöproblem för antikvarien och föreståndaren för biblioteket.

Ok, 1948 alltså..? Varför skrev du då 1945...?
Och länkar som styrker dina påståenden hade du alltså inte, utan väljer att fylla ditt inlägg med annat tramsande istället för att styrka dina påståenden... Noterat...
Citera
2019-05-08, 13:39
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
De har en världslig demografisk folkräkning var tionde år! Den sista de hade innan kriget var konstigt nog 1939. Sedan ville de veta inför israel skulle skapas hur många som överlevde, så de genomförde en 1947-48. Den visade minus 5,3 miljoner. Folk som inte finns i hela världen, de är puts väck!
kan läsa här http://www.ajcarchives.org/AJC_DATA/Files/1948_1949_18_Statistics.pdf titta på sidan 692 och framåt!

Om de nu flydde som borde de öka i ett annat land, men icke så många som 5,3 miljoner.

Den källan jag visade var inte den jag hade när jag kollade, den var (har jag för mig gjord, uppskattad av judarna själva med mindre än 10 år emellan folkräkningarna). Denna källa kan jag nu inte hitta längre (men finns säkert om man söker djupare).
Citera
2019-08-03, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Min morfar åkte med de vita bussarna 1945 som åkte till div koncentrationsläger och såg likhögarna.
han berättade detta för mig när jag var tonåring, var han en lögnare som deltog i någon sionistisk
sammansvärjning?

Ingen förnekar det dog folk i dessa läger. Det är inte det frågan handlar om. Kärnan är, dödades 6 miljoner judar i gaskammare? Nej.

Såg din morfar döda judar som dött av svält och sjukdomar? Gjorde han säkert, betvivlar inte det. De sista krigsåren härjade svält och sjukdomar i lägren då tyska samhället bröt samman efter de allierade flygbombningarna.
Citera
2019-08-03, 08:01
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Ingen förnekar det dog folk i dessa läger. Det är inte det frågan handlar om. Kärnan är, dödades 6 miljoner judar i gaskammare? Nej.

Såg din morfar döda judar som dött av svält och sjukdomar? Gjorde han säkert, betvivlar inte det. De sista krigsåren härjade svält och sjukdomar i lägren då tyska samhället bröt samman efter de allierade flygbombningarna.

Men det finns inga som påstår det i heller väl?
Konstigt i så fall lägren funkade jättebra ändå, om dessa flygbombningar förekom.
Svält o sjukdomar? Nog svalt de!! Nog fanns det sjukdomar där!! Men knappast så det dödar så många, som tex dog 90 % av de norska judarna inom ett par dagar, det är värre en ebola!
Citera
2019-08-03, 10:30
Medlem
Citat:

Du är medveten om att det finns ett exemplar av Wannsee protokollen bevarade vad? Säg mig
vilka konspirationsteorier tror du inte på? Platt Jord, ödlefolket, elfte september, ihålig Jord?
Det är nämligen så att om man tror på en konspirationsteori så brukar man tro på de flesta.
Citera
2019-08-03, 13:05
Medlem
Citat:
Du är medveten om att det finns ett exemplar av Wannsee protokollen bevarade vad? Säg mig
vilka konspirationsteorier tror du inte på? Platt Jord, ödlefolket, elfte september, ihålig Jord?
Det är nämligen så att om man tror på en konspirationsteori så brukar man tro på de flesta.

Bevisen för att 6 miljoner judar gasades saknas och siffrorna döda du tror på kommer från segermakterna och Sovjet. Jag har läst mycket i ämnet och historierna om gasningarna är inte sant tyvärr. Kan bara beklaga men det är en propagandabluff.

Jag hyser endast sunt tvivel mot orimliga historier och tekniskt omöjliga saker.

Att blint tro på fakta som kommer från Sovjetunionen, en kommunist diktatur är naivt. De hade en egen agenda för att förstora upp antal döda i tyska KZ-läger för att dölja sina egna omfattande massmord på civila och soldater.

9/11 - ett av de mindre husen rasar i en kontrollerad sprängning, tror Mossad hade ett finger med i spelet. Många som hyser berättigande frågor runt 9/11 så klart.

Tror inte på plattjord, ödlor eller ihålig jord. Även om Facebooks ägare är misstänkt lik en ödla
Citera
2019-08-03, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Men det finns inga som påstår det i heller väl?
Konstigt i så fall lägren funkade jättebra ändå, om dessa flygbombningar förekom.
Svält o sjukdomar? Nog svalt de!! Nog fanns det sjukdomar där!! Men knappast så det dödar så många, som tex dog 90 % av de norska judarna inom ett par dagar, det är värre en ebola!

Sköts? Några som försvann så hastigt kan ha skjutits eller skickats vidare österut.

Jag har full koll på att judar sköts i öst av Einzatsgruppen. Dock, de flesta i dessa grupper var inte tyskar utan lokalbefolkning i östländerna som frivilligt ställde upp för att hämnas på boljevistiska folkmord. Syns på bilder från den tiden i civila kläder med armbindel.

Exempel i Ukraina där miljoner svalt ihjäl. Ledande boljseviker som arrangerade folkmordet i Ukraina var judar. Detta visste de boende där.
Citera
2019-08-03, 16:35
Medlem
Citat:
Bevisen för att 6 miljoner judar gasades saknas och siffrorna döda du tror på kommer från segermakterna och Sovjet. Jag har läst mycket i ämnet och historierna om gasningarna är inte sant tyvärr. Kan bara beklaga men det är en propagandabluff.

Jag hyser endast sunt tvivel mot orimliga historier och tekniskt omöjliga saker.

Att blint tro på fakta som kommer från Sovjetunionen, en kommunist diktatur är naivt. De hade en egen agenda för att förstora upp antal döda i tyska KZ-läger för att dölja sina egna omfattande massmord på civila och soldater.

9/11 - ett av de mindre husen rasar i en kontrollerad sprängning, tror Mossad hade ett finger med i spelet. Många som hyser berättigande frågor runt 9/11 så klart.

Tror inte på plattjord, ödlor eller ihålig jord. Även om Facebooks ägare är misstänkt lik en ödla
Oh jag är medveten om vad Sovjetunionen gjorde och hur många de mördade men det resonemanget håller inte, du kan inte säga att ohh vi mördade massor av folk men Tyskarna
var mycket värre! Sen gällande det tredje huset, det var ingen kontrollerad sprängning, det
blev skadat av material från det ena tornet, en kontrollerad sprängning tar månader att förbereda
och är omöjlig att dölja. Varför skulle Mossad vara involverat?
Citera
2019-08-03, 17:01
Medlem
Citat:
Oh jag är medveten om vad Sovjetunionen gjorde och hur många de mördade men det resonemanget håller inte, du kan inte säga att ohh vi mördade massor av folk men Tyskarna
var mycket värre! Sen gällande det tredje huset, det var ingen kontrollerad sprängning, det
blev skadat av material från det ena tornet, en kontrollerad sprängning tar månader att förbereda
och är omöjlig att dölja. Varför skulle Mossad vara involverat?

Mossad och WTC är en annan diskussion. Finns mycket märkliga saker runt 9/11. Exempel att Mossad kände till attacken men varnade inte USA. Istället varnade man judar som jobbade i WTC att inte gå till jobbet den dagen.
Citera
2019-08-03, 17:16
Medlem
Citat:
Mossad och WTC är en annan diskussion. Finns mycket märkliga saker runt 9/11. Exempel att Mossad kände till attacken men varnade inte USA. Istället varnade man judar som jobbade i WTC att inte gå till jobbet den dagen.
Ännu en konspirationsteori. jag vill minnas att bin-laden jublade av lycka och tog på sig
fulla ansvaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in