2019-08-02, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Take a walk on the wild side. Det skulle vekligen vara skitkul att se dig gå off topic om klimatet.

Jag uppmuntrar dig..
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Holocene_Temperature_Variations.png
Citera
2019-08-02, 23:23
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Det som är bra att ingen går säker. Vi vet ju att globalisternas dröm vore att förbjuda precis allt som har invändningar på deras agendor. Betydligt lättare för svenska staten att kliva in och be facebook plocka bort svenska youtubekanaler. Då vi inte har den yttrandefrihet som fortfarande finns kvar i USA, vilket gör att man inte kan radera Red Ice, Owen Benjamin etc. Vilka ligger betydligt längre ut åt höger än svensk webbtelevision.

Visst har USA sin yttrandefrihet kvar, men det påverkar ju inte Facebook och Youtube. De har ju rensat bort otaligt med högerkanaler utan några som helst anledningar, nu senast idag rök t.ex. Soph. En 14-årig liten tjej. "Be evil".

Att Red Ice får ligga kvar förstår jag faktiskt inte själv, men jag misstänker att de helt enkelt inte har något särskilt stöd/inte engagerar direkt med vänstern. Det tycks bara vara när vänstern startar ytterligare en hatmobb som kanaler raderas, annars tillåts de leva fritt. Det är antagligen vad det egentligen handlar om.
Citera
2019-08-02, 23:26
Medlem
Har följt svensk Webbtelevision på Youtube i ett år och kollar frekvent på deras uppladdade klipp där verklig journalistik presenteras varje gång!

Det är så tydligt vad som pågår nu i världen.
Citera
2019-08-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Vilken sanning? Alternativ sanning ala Trump? Kanalen spred bara en massa lögner. Antar att du obildad då du köper lögner.

Du verkar dum och hjärntvättad, i och för sig inget ovanligt.
Dessutom är du korkad nog att inte fatta att det finns 2 sidor på ett mynt.
Information är inget farligt som den globalist hjärntvättade pöbeln tror.
Citera
2019-08-02, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Hoppas du har rätt.

Man förbereder sig för den dysfunktionella världsfederationen med zoner istället för landgränser. Kaos och den värsta misären du kan tänka dig kommer vara startskottet på början av denna misär till värld det kommer bli. Raserna kommer späs ut i tvång, religionerna och ideologierna ska slopas (men för tillfället utnyttjas) för att sedan ge vika till en enda trosuppfattning (den ledarna i världen har).

All media kommer bestå av lögner (för de är ej kapabla att tala sanning)
Ingen demokrati, yttrandefrihet eller frihet alls
Det värsta slaveriet någonsin, människan på jorden kommer bli mer drönare (Android) än mänsklig
Citera
2019-08-02, 23:49
Medlem
Glossuss avatar
Det var nån som kallade inbjudna gäster för kufar, vilket skulle kunna stämma i o m att det är gamla gubbar, som Lennart Bengtsson, Hans Jensevik, Lars Bern, Jan Tullberg och den förmodligen mest slipade av dem alla, som jag tyvärr har tappat namnet på för tillfället (professorn som bor i Thailand) De är gamla, kunniga och fria att tala utifrån sin egen uppfittning.

Värda att lyssna till, alltså..
Citera
2019-08-02, 23:55
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Jag är övertygad om att programmet Fjärde statsmakten avsnitt 13: "Om ASAP Rocky och den svenska rättvisan" fick Sveriges Deep State att agera.

Den kände rappartisten ASAP Rocky sitter fortfarande efter mer än två veckor häktad misstänkt för misshandel. Psykiater Thomas Jackson och frisören Åsa Westerberg deltar tillsammans med Mikael Willgert i detta avsnytt av "Fjärde statsmakten". I programmet diskuterar vi behandlingen av ASAP Rocky och några andra fall, där gripande har skett till synes av skäl som inte har med brottsbekämpning att göra. Vi går vidare och kommer in på att Westerberg, som är tidigare ostraffad, nyligen har gripits och suttit isolerad i mer än tre dygn misstänkt för "hets mot folkgrupp". Hon berättar att detta har tagit henne mycket hårt med sömnstörningar och andra sviter. (Se även Lördagsmorgon med Swebbtv nr 7 där Åsa berättar om en liknande tidigare situation.)

Hon menar att orsaken till gripandet är att hon har kritiserat regeringens invandringspolitik.

Tillägg: Om man i Youtubes avancerade inställningar ändrar land till USA kan man se flera swebbtv program med kommentarer, men inte detta, det styrker min uppfattning att det är totalcensurert genom påtryckningar av den svenska statsministern/regeringen.
Senast redigerad av PrivateBusiness 2019-08-03 kl. 00:33.
Citera
2019-08-02, 23:59
Medlem
Sam.Boyds avatar
Då det inte lämnats någon annan orsak än ”hets mot folkgrupp” så är det öppet för spekulation.

Min gissning är att det är de ”goda granskarna” som massanmält kanalen.

Orsaker jag gissar på är:

1. Karl-Olov Arnsberg hade nyss en utläggning om romer som jag reagera på. Det behövs inte mycket utan jag har på känn att de griper varje chans.

2. Programmet Henry o Mattis ena programledare är aktiv i AfS.
Matti har gjort sig själv lustig med stereotypa skämt om finnar.

3. Jan Tullberg pratar visserligen massinvandring men då statistik o volymer. Och är slipad nog att undvika hets som sådant o behöver inte falla så lågt.

4. Jensevik har ju förklarat kommunkrisen o hur klansamhället fungerar. Men inte heller där minns jag något som skulle kunna uppröra.

5. Lars Bern skulle möjligen kunna vara ute på djupt vatten med kvacksalveri. Men det är ju inte fallet här.

Man kan spekulera i om det skulle kunna vara olämpliga kommentarer i kommentarsfältet som ställt till det.

Troligtvis så har Youtube stängt ned i all hast efter massanmälningar eller politiska påtryckningar. För att sedan försöka hitta någon som kan bedöma innehållet.

Vem vet, det kan åter vara tillgängligt om några dagar.
Citera
2019-08-03, 00:02
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Men connectar du genom ett annat land?

Edit: är inte säker på att det är nationellt. Bara ett inlägg jag läste i tråden som påstod det.

Ja från USA
Citera
2019-08-03, 00:03
Medlem
WhiteWalkers avatar
Fyfan! Om detta är något annat än en massanmälningsattack så börjar censuren fan nå riktigt jävla obehagliga nivåer. Vad fan gör Swebbtv som är så jävla offensive, förutom att ta upp kontroversiella frågor? Jävla snöflingor som inte klarar av att höra på folk som inte högljutt deklarerar sin kärlek till värdegrunden var femte mening.

Donerar redan till dem, men får väl skicka in ett extra bidrag den här månaden som stöd.
Citera
2019-08-03, 00:08
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Det är väl inte värre än att Dan Park får fyra månaders fängelse för att ha twittrat lite. https://www.svt.se/kultur/hd-provar-inte-dan-parks-fall-far-fyra-manaders-fangelse

De som är regimkritiska till framförallt massinvandring ska tystas. Ni ser själva hur det går för kommuner som har öppnat sina hjärtan, det är väl kring 110 som är på gränsen till bankrutt?

Och Jewtube tystar en av få sanningssägare..
Citera
2019-08-03, 00:18
Medlem
WhiteWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Orsaker jag gissar på är:

2. Programmet Henry o Mattis ena programledare är aktiv i AfS.
Matti har gjort sig själv lustig med stereotypa skämt om finnar.

Finnar är inte skyddade enligt Värdegrundens minoritetsförordning, undersektion 'Förtryckta samhällsklasser'. Har du inte läst vår tids viktigaste skrift!?

Att en personl har kopplingar till AfS är dock givetvis ett synnerligen starkt skäl till censur, förmodligen även skäl nog för avrättning inom en inte allt för snar framtid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in