2019-08-02, 21:58
Medlem
dandylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Vilket slöseri med tid från åklagarens sida... fy fan...

Ja, uppenbart maktmissbruk sedan start. Patetisk åklagare.
Citera
2019-08-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
Är väl ett privatjet han flyger med så han åker väl raka vägen?

Flyger väldigt norrut. Passerat Oslo och Gardemoen om han skulle mellanlandat. Möjligen på Island. Tror dock han flyger direkt till Kanada.
Citera
2019-08-02, 22:00
Medlem
Vasilevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Rättegångskostnader minus miljoner
Målnumret är känt så det är ganska enkelt att räkna samman kostnaderna för denna rättegång.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Blir han insläppt ens? Med en färsk dom i bagaget lär det vara en del länder som inte släpper in honom.

Det tror jag nog. Dom stod inte och kollade genom folks domar sist jag åkte över finska gränsen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Blir han insläppt ens? Med en färsk dom i bagaget lär det vara en del länder som inte släpper in honom.

Vakna. Han är inte dömd än. han kan mycket väl frias. Fram till 14 augusti inga problem.
Citera
2019-08-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lekuk
vad har hänt med världen? varför hyllas en nigger som nån jävla hjälte? fanskapet ska piskas till döds

Är du också rasse-afghan på heroin?

Med domen kan vi nämligen återvinna rätten till självförsvar, om inte åklagaren vill köra HD på eländet, i ren prestige. Förstås.
Citera
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
För att hon var felaktigt dömd såklart och inte skulle vara fängslad mera.

Ok, så om Sverige tycker att en svensk är felaktigt behandlad av det amerikanska rättsväsendet så ska vi trycka på?

Men när USA tycker att en amerikan är felaktigt behandlad i Sverige så ska de hålla käften?
Citera
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Vad fattas mig? Ett negergäng har slagit ned någon i vår huvudstad och går nu fria, och du frågar vad som fattas? Lite lag och ordning är vad som fattas.
Hade det funnits lag och ordning så hade inte negergänget behövts slagits. Tänk på alla svenskar som i tysthet rånats, vaåldtagits och mördats av afghanskst avskräde. Fast det är väl något du gärna accepterar
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Jag tror att ASAP kan fylla Globen nästa gång han kommer hit. Hela den här händelsen och rättegången har ju varit värt miljarder i publicitet. Skulle inte förvåna mig om Rocky nu är mest känd i Sverige, efter USA.
Citera
2019-08-02, 22:03
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Vakna. Han är inte dömd än. han kan mycket väl frias. Fram till 14 augusti inga problem.

Men det är 16 augusti han lirar i Finland. Jag tolkade det som att RonJeremy frågade om han kommer bli insläppt i Finland.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
För att hon var felaktigt dömd såklart och inte skulle vara fängslad mera.

Inte enligt landet hon dömdes av men Sverige hade andra synpunkter och tryckte på politiskt för att få henne fri.

"Det är okej när vi gör det"
Citera
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Märks att du är subjektiv i denna handling. Då agerar man aldrig klokt. Vad han gjort tidigare spelar ingen roll för vad som har hänt nu. Att jag ens ska behöva förklara det för dig...

Jag förstår dig, rättssäkerheten är viktig som fan.

Men känns det ändå inte bra? Att skithögen fick sitt?
Karma liksom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in