2019-08-02, 20:22
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Ja, det blir kul att se hur Trump kommer att ta åt sig äran. ”We got Rocky free”. Så dum.

Ja, det kan nog vara en korrekt analys från svensk synvinkel.

Men hur tror du Trumps agerande har påverkat hans väljarstöd i USA? Ökat / minskat / ingen skillnad?
Citera
2019-08-02, 20:23
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Nej, det kunde det. Har du nyss vaknat. Vanliga människor beter sig inte som detta ”BO”.
Det finns gott om korkade svenskar och du menar då att du skulle ändå försvara en misshandlande neger?
Citera
2019-08-02, 20:24
Medlem
Browndawgs avatar
Massor av press vid häktet men det verkar som att Polisen och Säpo lurade brallorna av alla. Asap och dom två andra åtalade verkar ha hoppat in i en bil vid en utgång på andra sidan av häktet.

Dom svarta bussarna stod först vid huvudentrén och polisen gjorde upp en gång för att skingra allt folk så Asap skulle kunna gå där. Men sen drog bilarna helt plötsligt. Och dom släpptes ut någon annanstans.

Ett vittne hade sett tre personer med huva hoppa in i en säkerhetsbil på andra sidan av häktet.
Citera
Medlem
Jävla rättsystem det finns i Sverige. Han skulle bli frisläpp i Sverige tills domen kommer😡. Som advokaten Elisabeth sa. Sverige har för låga straff. Många grova misshandel har ej lett till fängelse
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är hur du har tolkat det, jag har varit konsekvent med att absolut bästa fall hade varit att afghanerna hade utvisats och ASAP hade dömts för det brott han h ar begått.

Hur det är att försvara afghanen är ett totalt mysterium i mina ögon, det som dock förvånar mig är hur de på högerkanten helt plötsligt låter som AFA och anarko-anarkister bara för att det är en möjlighet att hata på en invandrare istället för att försöka hålla sig till vad lag och rätt är.
Liknelsen med AFA är bra!
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Okej sammanställ din lista av bevisade lögner från Rocky, jag väntar!

(med bevisade lögner menar jag inte att du tror att något är fel)

Jag sa redan en väldigt viktig del, han påstår sig vara livrädd.

Är du livrädd och tror att någon bär kniv så vänder du dem inte ryggen och är lugn som en filbunke.

En annan viktig del är delen ur den bortklippta delen av videon där han absolut inte låter eller uppför sig som om han är under hot.

Vart tog det 2:a bråket vägen?

Det finns till min vetskap inget som stärker påståendet om ett 2:a bråk skulle ha påbörjats
Citera
Bannlyst
Om åklagaren överklagar domen, tror ni Rocky kommer tillbaka för ny rättegång då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Ja, det blir kul att se hur Trump kommer att ta åt sig äran. ”We got Rocky free”. Så dum.

Dum bara för du är Trumphatare?

Trump kan nog leva med det om han vinner röster på det. Se så. Tillbaka under din sten nu.
Citera
2019-08-02, 20:25
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Vet inte Trump om att han själv ville göra samhällstjänst? Inte ska han åka hem nu!
Sluta tramsa, det ville han inte men om han blev dömd kunde han tänka sig ta det som straff. Jävligt stor skillnad.
Citera
Medlem
Då slapp jag fullständigt förlora tron på rättsväsendet.
Citera
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Är det Trump som skickat dit alla svarta SUVar och secret service snubbar lr är det SÄPO?
Säkert Mustafas livvakter, han står ju under statligt beskydd numera.
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Tvärtom. "Jag är inte intresserad av pengarna" har han sagt.

Vore rätt nice om han ändå begär dom och sen donerar dom till en brottsofferfond för människor som blivit utsatta för svenska åklagare. Assagne kunde då få en slant.
Han borde skänka pengarna till de som strider mot Sverige i Afghanistan.
Citera
2019-08-02, 20:26
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
De behöver inte gråta, afghanerna är också fria och kan våldta dem fortfarande

Bortsett från en av afghanerna. Han sitter väl fortfarande i häktet? För andra brott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in