2019-08-02, 18:03
Medlem
This, från Bladets rapportering. Vass den dära.

Citat:
JOAKIM MAGNÅ
2 min

Carla Pantzar tycker att domstolen ska "dra öronen åt sig" utifrån att hon anser att målsäganden inte är trovärdig.
JOAKIM MAGNÅ
3 min

Carla Pantzar går hårt åt målsäganden, samtidigt som hon påpekar att han i egenskap av målsäganden inte behöver svara på frågorna.
JOAKIM MAGNÅ
3 min

– Han har uppenbara svårigheter att stå för vad han har gjort, säger Carla Pantzar.
– Om han ljuger om det som finns på film, varför skulle han inte ljuga om det som inte finns på film.
– Jag skulle vilja påstå att målsäganden ljuger.
– Den enda gången han inte ljuger är när han inte vill svara på frågorna.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Nyss var han rädd?

Jo precis, och skrek av rädsla om nätterna på sitt boende.

Här sitter han och ler och skrattar.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krystian
Mer att du kallade de "gängstryk" när de handlar om självförsvar efter trakasserats av påtände afghanen under flera minuter, varför försvarar du honom så hårt?
Om du har läst mina inlägg så försvarar inte jag afghanen .. däremot försvarar jag svensk lag.
Citera
2019-08-02, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Carla Pantzar går ut hårdast mot afghanens trovärdighet.
– 19-åringens heder är viktig för honom. När (19-åringen) blir kränkt så blir det bråk. Det har hänt förr med honom, säger Carla Pantzar.
Heder?! Vilken heder skulle han ha? Ful som fan, lever på att misshandla, knarka och jobba som diskare!
Om Heder är så viktigt för han, varför börjar han som spinkig påtänd idiot börja slåss med en 185 kg tung livvakt som är typ 40 centimeter högre än honom själv, och de framför kameran?!

Rättskandal alltså. Släpp Rocky så han får åka hem, det är ju han som är offret här.
Citera
2019-08-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du har läst mina inlägg så försvarar inte jag afghanen .. däremot försvarar jag svensk lag.
svensk lag påbjuder inte att trakassaera och provocera bråk och slåss som knarkande afghanen gjorde.
Citera
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
De har länkats tidigare där han har varit aggresiv i London osv
Nu var det våld du talade om. Tänker inte äska igenom en tråd på 1488+ sidor för att leta rätt på en länk som du påstår visar att ASAP varit aggressiv, vad nu menas med det.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Såja! Sanningen svider va era jävla svin. Hon är vass denna Pantzar!
Fast det finns ju å andra sidan på film att de gör just det .. ger sig på honom.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Såja! Sanningen svider va era jävla svin. Hon är vass denna Pantzar!

Klockrent att advokaterna lät henne i egenskap av kvinna trycka detta i afghanens ansikte också. Så jävla klockrent.
Citera
Medlem
Enl försvarsadvokaten har han under sina 20 år aldrig haft sån rädd traumatiserad klient. Stackars 19 åringen, tog hårt på han. 150K i kassan hjälper säkert😄
Citera
2019-08-02, 18:06
Medlem
Citat:
Carla Pantzar är hårdast hittills i sitt slutanförande.
- Han vill inte svara på om han brukar vara i slagsmål. Han vill inte svara på om han brukar bära kniv. Han vill inte tala om droger över huvud taget. Han vill inte svara på några frågor om egen brottslighet.
- Jag kan inte se ett enda skäl för domstolen att inte dra öronen åt sig när man hanterar en målsägande som helt uppenbart vill ljuga.
- Han ger inte sken av att vara en helylle-kille som sitter hemma och virkar om kvällarna. Men även en drogpåverkad bråkstake kan bli misshandlad.

Citat:
Både 19-åringen och hans biträde verkar nu något provocerade av Carla Pantzars anförande.

Citera
Medlem
absolut-justices avatar
Kan inte Mustafa få jobb på Dramaten som ännu en usel skådis, dom saknar ju en som blev inlåst i USA efter att ha fulat sig med minderårig. I värsta fall som sufflör med hörlurar på sig....
Senast redigerad av absolut-justice 2019-08-02 kl. 18:10.
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
"19-åringen ler och skakar på huvudet åt advokat Pantzars ord."

Kan nån bara slå in huvudet på den här horungen?

Har samma känsla. Hoppas verkligen att han inte får mer än 100kr den knarkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in