Citat:
Ursprungligen postat av
FlashyBear
Eftersom ingen annan någonsin pratat om det... förutom dig. Du tog upp detta och du är exiliranier så jag antog att iranska propagandan är kanske ganska framgångsrik om även exiliranierna köper det
Alla förutom de som kollar på iransk TV förstår att det inte finns på kartan att EU skulle gå ur LMAO. Frågan är dock om de lyckas/orkar kringgå USA:s sanktioner eller inte. Och om Iran "accepterar" det EU eventuellt lyckas leverera.
Du låter som en extremt omogen person. Använder slang som "LMAO".
Folk som använder emojis så ofta som du gör är oftast intellektuellt obegåvade.
Det är svårt att förstå vad du menar. Iranier i utlandet som har flytt hatar den regimen, 99 procent av dom gör det, sedan finns det regimanhängare, frågan är vad dom gör här, dom trivs ju inte i friheten.
Så det är svårt att förstå vad du menar.
Vad är det för typ av propaganda som vi skulle köpa menar du?
Jo, det finns visst på kartan för oss exiliranier att EU ska gå ur, varför ska dom ens vara kvar? Vi hatar Europa, för det är alltid dom som varit i framkanten av all dåtid inblandning när det kommer till Iran. Speciellt Britterna och Ryssarna.
Nej, INSTEX har ju ej hjälp. Och kommer inte hjälpa, och Zarif hotade nyligen med att Europa måste ta ansvar för det man lovade och kom överens över, för Iran kommer snart börja avgå från vissa andra antaganden igen.
Jag tog inte upp någonting om exiliranier när jag citerade dig.
Jag tycker att sättet du skriver på är svårt att förstå. Nu när jag har läst om lite mer så förstod jag ena meningen i ditt tidigare inlägg bättre.
Iranier är inte dumma i huvudet, Iran lurar inte befolkningen till att tro att USA är ensamt, de är mycket väl medvetna om allt, och det märks i vardagen där nere.
Jag vill fråga dig.
Är du Jude?