2019-08-02, 00:10
Bannlyst
Vad fan är det här för skit egentligen!?

Det ser ju ut som om han kommer bli frikänd eller få villkorligt med böter. Och han är ju bra på att manipulera åklagaren genom att säga "jag bryr mig inte om de förlorade pengarna utan endast rättvisan".
Citera
2019-08-02, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ja och han gömde den i sin ärm för att han inte ville provocera 19-åringen genom att ha en flaska i handen.
Du är absolut inte fel ute i tänket!
Citera
2019-08-02, 00:11
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Ja.. Du är en riktigt nostradumbass.. Varför ska du gnälla i denna tråden om dina egna personliga problem.

Vilka personliga problem har jag gnällt om?

Du är mest som en Sovjetunionagent som vill beslå dissidenter med sinnessjukdom.

"Grattis". Du är en globalistkommunist som tror att du är liberal. Men jag förlåter dig.
Senast redigerad av Nostradumbass 2019-08-02 kl. 00:14.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Läs det du citerade hamstern och konkretisera vad du menar med att "manipulera bevis".

Jag menar det i sin fulla mening, bevismanipulering där man ändrar, förstör eller på något annat sätt hanterar bevis så att de visar något annat än vad de från början gjorde.

Så är du för eller emot bevismanipulering?

Om du inte förstår frågan eller inte klarar av att svara på den så får det vara, för om du inte klarar av att svara så klarar du inte av att svara.
Citera
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Tror Aftonhoran och Expressen också bjudit rätt bra för att få den filmen, DEN FINNS INTE!
De har inga såna resurser, Rakim har Trump, SS, FBI och CIA i ryggen. Satelliter och drönare.
Citera
Medlem
Citat:
Du förstår på allvar fortfarande inte skillnaden efter mina fem inlägg, skillnaden mellan att inte hjälpa åklagaren samla in bevis och att medvetet leta upp bevis och förstöra eller manipulera dessa?
Ja, då kommer vi nog inte längre ikväll..

Nej du har ju inte konkretiserat vad du menar med att manipulera bevis trots att jag har uppmanat dig att göra det. Varför duckar du?
Citera
2019-08-02, 00:12
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Tror alla i den här tråden, inklusive flesktor förstår att straffet blivit mycket hårdade om man medvetet skurit Jafari med en flaska. Det är bara du henkess med din afghanfobi som inte kan begripa detta.

Vad surrar du om egentligen, var har jag sagt att jag inte vet att straffet kan bli högre? Du är verkligen en riktig amatör., borde inte hänga i såna här trådar. Du måste kunna bevisa det också. Ser det ut som det går bra hittills? Flaskan är hittills ett dött spår, om du inte ens kan matcha DNA.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
What happened in Sweden, huh?
Först och främst, cred till advokat Jovicic. Får mig som jugge att bli stolt. Vilket jävla trams från domarens sida att inte låta försvararna slutföra sin utläggning om huruvida pojken bär med sig kniv eller ej en vanlig dag.

Och vilken pojk sen. Shit. Man blir rädd bara man ser bilderna i fup. Utstående ögon och helt tom i blicken. Kriminalitet är vanligt förekommande hos ensamkommande men vet du vad, jag tror han hade varit en liten jävel oavsett om jan stannat i Afghanistan/Iran eller vilken håla han nu kom ifrån.

Det är ett jävla under för mig att denna grabb inte också häktades på plats. Initierade bråk, vad ska det till för att få en reaktion, står dessa över lagen?
Håller med, han var bra. Han väckte frågan om huruvida dom bär kniv till vardags och även om han blev tillrättavisad så fick han jobbet gjort.
Citera
Medlem
camos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemskap

Det ser ju ut som om han kommer bli frikänd eller få villkorligt med böter. Och han är ju bra på att manipulera åklagaren genom att säga "jag bryr mig inte om de förlorade pengarna utan endast rättvisan".

Haha ja. Det är nog bäst för vårt land Sveriges anseende att han döms.
Citera
2019-08-02, 00:13
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemskap

Jag skulle bli jävligt glad om han blev frikänd.

Hazaren fick vad han förtjänade.
Citera
Medlem
MrsVanity1s avatar
Rocky hade fasen tålamod.Tänk ha dom där påtända afghanerna efter en ... fast man ber ett x antal ggr att dom ska gå.
Och tack så jävla mkt för att ni afghan blattar har skämt ut Sverige.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
Du kan spöa på vem du vill med den regeln. "Han tittade på dig konstig och var antagligen beväpnad." Så då behövde han oskadliggöras.

Helt idiotiskt. Asaps gäng verkar ha agerat som du tycker man ska göra. Grattis nu blir de antagligen dömda. Det är tur att du inte har någon rätt att bestämma lagar.

Det var ju ett realistiskt exempel... Jag tror att du ska släppa det här nu eftersom du inte förstår skillnaden mellan olika situationer.

"Asaps gäng verkar ha agerat som du tycker man ska göra."
Även USA:s president och USA:s förra Sverigeambassadör anser att Rocky och gänget agerat korrekt i den här hotfulla situationen, med livsfarliga, påtända och sannolikt knivbeväpnade afghaner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in