Citat:
Ursprungligen postat av
misssecretbitch
Ja han verkar ja ett riktigt jobb, han hade sina arbetskläder på sig när jag träffade honom iaf.
Ja de är boendet, men de är ju smart utav honom att skriva den på boendet och sedan använda den själv.
Jag fick mer info idag om hur han har behandlat ungdomarna och dom boende, men den infon får du på PM sen.
Haha du hör ungefär samma saker som jag hör

Vad för typ av arbetskläder? Kavaj, byggställ, kockmössa eller läkarrock?
Jag kan ju lite tänka att om du och jag har hört lite samma, så borde det ju ligga någon form av sanning i ryktena. Man vet ju aldrig vem som gömmer sig bakom ett alias här, men jag tror inte du och jag känner varandra på riktigt, så samma rykten verkar spridas runt (Adim, detta är inte ett försök att röja en identitet, utan ett påstående om att rykten sprids i olika kretsar).
Asså om det är sant att denne mus(man) har hotat en boende på sitt hvb/hem med pistol och slagit honom gul och blå och orsakat dödsskräck, hur fan kan han då inte vara häktad. Asså det är ju som att låta en pedofil jobba kvar på dagis i väntan på rättegång. Polisen måste ju titta på riskerna han utsätter andra barn för när han går runt som en tickande bomb. Om han har minsta självinsikt så borde han förstå att det bara kommer att smälla till och han blir tvärhäktad. Sen om jag hört rätt så lär det ta år innan han är en fri mes igen.
Om jag har hört rätt skulle jag säga att
A,B,F,M och S är bokstäver att tänka kring när man letar namn.