2019-08-01, 17:48
Medlem
Baisers avatar
Fråga som tyvärr är viktigare än vad den låter: Vad är åldern på nämndemännen?

Är det 3 bittra pensionärer kan det gå illa för Rocky.
Citera
2019-08-01, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noble.Savage
Tror inte det var de somaliska tjejerna, den tjejen hade amerikansk dialekt som många millenials har. Dessutom hade somalierna slöja så man tafsar nog inte på dom.

Fyran eller Expressen sa i alla fall ett typiskt Somaliskt kvinnonamn på vittnet som skulle komma. Kan väl egentligen vara ett namn i Arabiskspråkiga världen i stort, men jag har bara råkat på det på Somaliskor (stavn?).
Citera
2019-08-01, 17:49
Medlem
BonitaPietilas avatar
Jovicic kör med psykningar och gatuknep. Kanske därför Mayers ville ha honom som företrädare?

"Advokat Slobodan Jovicic:

– Men är inte det här på svenska?!

Målsägarebiträde Magnus Strömberg:

– Men du. Jag ser att försvararen sitter och hånler hela tiden. Jag tycker det är olämpligt. Lägg av med det nu!

Domaren Per Lennerbrant:

– Vadå? Vad är det som händer här nu?! Jag har inte uppfattat att Mayer (ASAP Rocky, red.anm) sitter och hånler.

Magnus Strömberg:

– Nej försvararen.

Per Lennerbrant:

– Jaha. Nej, jag får be alla att hålla på era professionella roller. Vill man säga något, det har jag redan sagt sedan tidigare, så begär man ordet. Inga konstigheter med det. Nu driver vi den här förhandlingen vidare. På snabbast effektivaste sätt och håller inte på med massa sådana här saker vid sidan om."

Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Jag försökte räkna utifrån den första TMZ-videon som Abigail filmade.
...sen får du extrapolera det som klippts bort eller inte filmats. Svårt.
Senast redigerad av BonitaPietila 2019-08-01 kl. 17:53.
Citera
2019-08-01, 17:51
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Jo den uppenbara förklaringen är at than fixade skadorna senare på en annan plats men om vi ska försöka leka åklagare, hur ska vi kunna motivera detta?
Jag har inte sett någon video på vad som sker bakom den där pelaren. Morgondagens vittnen skulle möjligen kunna kasta lite ljus över det. Problemet är att det sker alldeles efter tumultet där MÄ blir överöst med slag på marken, och då har ingen av de åtalade några flaskor i händerna.
Citera
Medlem
Vilken jävla soppa. Det är ju helt uppenbart att Mustafa ljuger, han kan ju förfan inte svara på någonting utan bara säger ''jag minns inte''. Undrar verkligen hur domarna agerar till detta, då det är även helt uppenbart att det är han som har provocerat fram bråket.

Sedan vad det gäller att han har blivit slagen med flaskor verkar ju vara en stor lögn också, syns ju förfan inte ens på filmen samt har jag väldigt svårt att tro att Rocky skulle dunka en flaska i huvudet på en liten spinkig pojke.
Senast redigerad av flugsv4mp 2019-08-01 kl. 17:54.
Citera
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Fyran eller Expressen sa i alla fall ett typiskt Somaliskt kvinnonamn på vittnet som skulle komma. Kan väl egentligen vara ett namn i Arabiskspråkiga världen i stort, men jag har bara råkat på det på Somaliskor (stavn?).

Minns du namnet? Jag kanske kan tyda det?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Den delen var ju ytterst intressant, det var ett erkännande av brott och att han ofta bär kniv.

Ok, så fanskapet erkänner till och med att han brukar bära kniv.
Citera
2019-08-01, 17:52
Medlem
Vad kostar inte det här. För en kriminell afghan som borde ha utvisats för länge sedan.
Citera
2019-08-01, 17:53
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Jag är beredd att sätta en hel del på att Rocky och de andra åtalade kommer släppas i morgon eftermiddag efter att förhandlingen avslutats. Det finns ingen bevisning för att någon skurit MÄ med en flaska. Ringa misshandel, villkorlig dom och böter, tror jag. Inte fängelse. Inte en chans efter det jag sett och hört idag.
Citera
2019-08-01, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Ok, så fanskapet erkänner till och med att han brukar bära kniv.

Ja men bara när han söker bråk
Han är inte speciellt smart den där pensionsräddaren.
Citera
2019-08-01, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noble.Savage
Det är för att det finns en speciellt akt som ger presidenten dessa befogenheter om "USA är i fara".

Han har även använt/tänkt använda den akten mot Mexico, men det är gränsfall.

Däremot kommer ju inte USA svälja att man dömer ASAP till ett års fängelse så som sakernas tillstånd är nu.

Rocky kommer inte ens få 1månad fängelse plus redan suttit 3mån totalt då häkte räknas mycket mer. Med största sanolikhet så döms Rocky för villkorligt i värsta fall mycket otur är just en månad fängelse som åklagaren yrkar på. Isf blir svenska staten skyldig Balboa 15millar. Tror inte Rocky kommer vilja komma till det här skit landet efter det här då de har behandlat killen riktigt illa. Ren skandal man behandlar kändisar så här. För ett tag sen behandla sverige en annan kändis inom hiphop världen G Easy som oså fick skaka galler. Innan det Självaste gudfadern inom hiphop världen Snoop Dog då han fick feta böter för haft 5g röka på sig vilket var utskrivet av en läkare i Usa. Hoppas kändisar från Usa bojkottar vårt land ställer in olika arrangemang
Citera
2019-08-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Minns du namnet? Jag kanske kan tyda det?

Ja. Jag skickar i PM då tjejerna verkar vilja ligga lågt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in