2019-08-01, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baccardii
Tycker det enda rättvisa hade varit om alla 3 hade misshandlat araben på riktigt ich inget ringa brott. Fattar inte varför de inte sparka honom när han låg ner, stampa honom ihuvudet vilket jag hade gjort been there done that med några som förtjänar det. Mycket märkligt!!!

Arab är han väl knappast, han är ju hazar? De är ju mer asiatiska.
Citera
2019-08-01, 09:32
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockthisbitch
Kanske får detta betydelse, kanske inte. Men just nu i rättegången verkar det vara en av åklagarens (nya) nycklar.

Va? Åklagaren ville ju inte visa filmen, för "inget gammalt kriminellt" ska visas. Bra nyckel där
Citera
2019-08-01, 09:33
Medlem
okok1s avatar
Är det Rakim som förhörs nu?

När ska afghanen höras?
Citera
Medlem
Johan Ronge - EXPRESSEN
– På grund av den här händelsen har jag förlorat min flickvän, mina vänner, familj och alla släktingar, säger 19-åringen.
Hur smart är det att medge att alla de har dömt afghanen?
Citera
Medlem
Dagen kommer nog bli skittråkig. Ingen kommer erkänna vem Harlem är, ingen av vittnena kommer ha sett nån glasflaska, Rocky kommer fortsätta påstå att han är oskyldig, ingen kommer erkänna eller säga något om vad som har hänt. Trots att mycket finns på video. Bara massa skitsnack från amerikanernas sida.
Citera
2019-08-01, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Va? Åklagaren ville ju inte visa filmen, för "inget gammalt kriminellt" ska visas. Bra nyckel där

Såg det (efter att jag postat), uppfattade dock från AB:s rapportering att det inte avlagits helt utan att man inte ville fatta beslut.

"Inget slutgiltigt besked fattat om Harlemklippet."

Min poäng var mest att åklagaren "provar" med detta.
Citera
2019-08-01, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Johan Ronge - EXPRESSEN
– På grund av den här händelsen har jag förlorat min flickvän, mina vänner, familj och alla släktingar, säger 19-åringen.
Hur smart är det att medge att alla de har dömt afghanen?
De har väl, precis som majoriteten i denna tråd, dömt honom på förhand.
Citera
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Dagen börjar med ett skratt:

Citat:
Magnus Strömberg fortsätter att fråga ut sin klient, 19-åringen. Han frågar om undersökningen av revbenen på sjukhuset.
– Första gången var på Huddinge sjukhus. Jag sa till dem att jag hade fått fraktur i mina revben ch bad att de skulle röntga dem. Då sa de att i Sverige kan man inte röntga bröstkorgen.

Johan Ronge, Expressen: https://www.expressen.se/noje/nu-stalls-asap-rocky-infor-ratta-berattar-sin-version/

Nej, i Sverige kan man inte röntga... ..däremot kan man ta emot en oändlig ström av våldsamma knarkande islamister som ljuger från morgon till kväll...

Dessutom. OM man tar upp vad ASAP har gjort eller sagt förr, så måste man rimligen ta upp vad dessa så kallade ensamkommande har gjort. I nutid.

Dessutom vet de flesta allmänbildade att "Harlem" är ett uttryck. Har även använts i Sverige i årtionden genom åren, i olika många situationer. Bland annat av de boende själva på Seved i Malmö.
Senast redigerad av Fröken_Sverige 2019-08-01 kl. 10:17.
Citera
Bannlyst
Min fråga kom med i expressens liveflöde
Citera
Medlem
Saltkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Är nämndemännen Centerpartister är det kört för Rocky.

Är inte helt säker på det. Vi har en neger mot en afghan i ett sällsynt parti PK-poker. Vem har starkast kort på hand? Rocky är svart och har vuxit upp under utsatta förhållanden, men hans hand kan försvagas av att han nu har mycket pengar.
Citera
2019-08-01, 09:36
Medlem
Hermankarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockthisbitch
Fair enough, tyckte bara det var lite roligt. Blev ju rätt förkastat här inne i tråden, menar jag. Men åklagaren verkar inte tycka att det är oviktigt - det var mitt enda konstaterande.

På riktigt. Om det skulle visa sig att det har betydelse i rättegången. Så tycker jag du skulle ta chansen att bli en del av historien..
Citera
2019-08-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Min fråga kom med i expressens liveflöde
Vilken fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto