2019-07-31, 12:25
  #2869
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har Stefanelli spelat något sedan han bråkade med Norling framför kameran i en direktsänd match?

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/norling-jag-blev-forbannad/
Det där var väl 4e sista matchen i fjol.
Adu rött kort efter 4 min matchen efter mot öfk så bänk hela vilket inte är så konstigt, inhopp 45 min mot Gif och sedan spelade han 85 min i guldmatchen mot Kalmar.
Så ja han fick spela även efter "bråket".
Citera
2019-07-31, 13:40
  #2870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Abrakadabrasson förlänger med Häcken till 2023!!!!! Så jävla underbart!!!

Ja, visar att han tycker Häcken menar allvar, även om insatserna senaste tiden gör en lite tveksam, dvs Celikbrytandet.fegisspelandet borta mot Djurgården.

men Peter är tveklöst en av de viktigaste pjäserna i Häckenbygget så förstår din glädje.
Citera
2019-07-31, 13:53
  #2871
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har Stefanelli spelat något sedan han bråkade med Norling framför kameran i en direktsänd match?

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/norling-jag-blev-forbannad/
Det där var 2017 så ja, han har spelat. Jag skulle inte ta just den ”incidenten” på så stort allvar - det reddes ut omgående.

Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Det där var väl 4e sista matchen i fjol.
Adu rött kort efter 4 min matchen efter mot öfk så bänk hela vilket inte är så konstigt, inhopp 45 min mot Gif och sedan spelade han 85 min i guldmatchen mot Kalmar.
Så ja han fick spela även efter "bråket".
Nej, Stefanelli startade matchen mot Malmö 2018. Gjorde till och med mål men blev vinkat. Incidenten är från 2017.
Citera
2019-07-31, 14:00
  #2872
Medlem
Joelfrogs avatar
Maic Sema verkar vara klar för Peking
Citera
2019-07-31, 14:15
  #2873
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Det där var 2017 så ja, han har spelat. Jag skulle inte ta just den ”incidenten” på så stort allvar - det reddes ut omgående.


Nej, Stefanelli startade matchen mot Malmö 2018. Gjorde till och med mål men blev vinkat. Incidenten är från 2017.
Dumstrut på, antog att det var en av de sista matcherna i fjol på grund av frågan.
Citera
2019-07-31, 14:19
  #2874
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Maic Sema verkar vara klar för Peking
Visst vi behöver ny keeper så gött om vi "får" Mitov i gengäld men samtidigt tappar vi en offensiv spelare och det är ju inte så att det ser speciellt bra ut däruppe.

Nu har ju inte Maic presterat så bra i år och har haft en lägre utgångsposition än i fjol så jag gråter väl inte men det känns ändå surt.
Citera
2019-07-31, 16:04
  #2875
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Dumstrut på, antog att det var en av de sista matcherna i fjol på grund av frågan.

Jag följer ju inte "kolsäckarna" slaviskt jag trodde att han inte fick spela eftersom han blev skeppad till Cypern(?).
Citera
2019-08-01, 07:57
  #2876
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
Ja, visar att han tycker Häcken menar allvar, även om insatserna senaste tiden gör en lite tveksam, dvs Celikbrytandet.fegisspelandet borta mot Djurgården.

men Peter är tveklöst en av de viktigaste pjäserna i Häckenbygget så förstår din glädje.

Fast just brytandet med Celik har väl mest att göra med att han själv ville därifrån för att spela och har gnällt en del över det. Inte så att Häcken hade gråtit över att ha en ickegnällande Celik kvar i truppen.

Förövrigt kom det lite uppgifter om att vi varit ute efter Tekie men att han ville stanna i Belgien,återstår att se om det blir nåt in detta fönster, jag är inte alltför missnöjd om vi sitter med nuvarande trupp.
Kraven för att det ska vara värt att plocka in nåt nu är ju liksom ungt,billigt, går rakt in i startelvan och höjer den markant samt forward (där vi har lite få gubbar). Det är inte enkelt att finna såna gubbar så lika bra att köra med vad vi har.
Citera
2019-08-01, 09:34
  #2877
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Vålerenga har lagt ett lånebud på mittfältaren som Malmö FF har accepterat. Nu är det upp till Romain Gall själv att bestämma om han vill lämna klubben eller inte.

Romain Gall väntas ta ett beslut de närmaste veckorna. Det norska transferfönstret öppnar den 1 augusti och stänger den 31 augusti.

Vålerenga ligger femma i norska Eliteserien efter 14 omgångar.

Källa: KvP
Citera
2019-08-01, 11:49
  #2878
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Fast just brytandet med Celik har väl mest att göra med att han själv ville därifrån för att spela och har gnällt en del över det. Inte så att Häcken hade gråtit över att ha en ickegnällande Celik kvar i truppen.

Förövrigt kom det lite uppgifter om att vi varit ute efter Tekie men att han ville stanna i Belgien,återstår att se om det blir nåt in detta fönster, jag är inte alltför missnöjd om vi sitter med nuvarande trupp.
Kraven för att det ska vara värt att plocka in nåt nu är ju liksom ungt,billigt, går rakt in i startelvan och höjer den markant samt forward (där vi har lite få gubbar). Det är inte enkelt att finna såna gubbar så lika bra att köra med vad vi har.

Tekie vet i sjutton, visst han har sina styrkor, men det är ju egentligen inte en spelare som tar en Paka-roll, han gör sig väl bäst i ungefär samma roll som de mittfältare vi redan har. Skall vi ta in något vill jag helst se en hårt jobbande offensiv kreatör på mittfältet, kort och gott en Paka-typ. I övrigt har vi ju till viss del täckning på andra positioner, om vi inte drabbas av ett skadehelvete. Verkar ju t ex som att Poya och Ferran ser Titi som ett alternativ på vänsterbacken, Toko har ju gjort det godkänt på högerbacken etc. Anfallet är lite tunt, men där kan vi ändå spela Holm, Affane, Sargon, Vibe, Söder, Giorgi, kanske även Noah, men han är nog rätt långt ifrån att få minuter än.
Citera
2019-08-01, 12:40
  #2879
Moderator
easy_dans avatar
Carlos De Brito lånas ut från bajen till Frej resten av säsongen, samtidigt tar Pablo Piñones-Arce och Janne Mian över som huvudtränare.
Citera
2019-08-01, 13:31
  #2880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Carlos De Brito lånas ut från bajen till Frej resten av säsongen, samtidigt tar Pablo Piñones-Arce och Janne Mian över som huvudtränare.
Martin Olsson till Bajen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in