Citat:
Ursprungligen postat av
ville91
BWs fel att Norling ej ger Stefanelli en ärlig chans? Stefanelli är tillräckligt bra för att starta!
Är väl Norlings fel att stefanelli inte startat? Lär dig meningsuppbyggnad.
Stefanelli passar inte i vårat spelsystem, och det var en jävla miss att vi tog in honom, när han var så välscoutad. De pengarna hade kunnat läggas på något annat. Stefanelli hade varit 10+ och sköna miljoner för typ Bajen, Peking och dif. Men Rikards forwards ska gärna gå in med bollen i mål.
Sen märker man hur viktig Bartosz var för vårat offensiva spel, vi är inte i närheten av vår kapacitet, tack vare att Norling (över)prioriterar defensiven. Jag menar, låter man inte våra offensiva pjäser gå loss mot tex Falkenberg och afc, utan slår av på takten vid 1/2-0, då vet jag inte när man ska göra det. Undantaget när vi har Europaspel då.