2019-07-30, 20:40
  #2857
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
AIK kommer inte ta ”nästa kliv” med Wesström vid rodret. Så enkelt är det. BW gör det helt okej för att slåss i allsvenskan, men truppen/tränaren håller inte i Europa, vilket vi sett gång på gång.
BWs fel att Norling ej ger Stefanelli en ärlig chans? Stefanelli är tillräckligt bra för att starta!
Citera
2019-07-30, 21:32
  #2858
Medlem
Rätt så ok hypevideo från Häcken förresten, men jag har en svag punkt för episk cinematisk musik med feta crescendon, mer sånt från lagen i AS.

Hans Zimmer den 15 november yo!
Citera
2019-07-30, 22:37
  #2859
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
BWs fel att Norling ej ger Stefanelli en ärlig chans? Stefanelli är tillräckligt bra för att starta!
Är väl Norlings fel att stefanelli inte startat? Lär dig meningsuppbyggnad.

Stefanelli passar inte i vårat spelsystem, och det var en jävla miss att vi tog in honom, när han var så välscoutad. De pengarna hade kunnat läggas på något annat. Stefanelli hade varit 10+ och sköna miljoner för typ Bajen, Peking och dif. Men Rikards forwards ska gärna gå in med bollen i mål.


Sen märker man hur viktig Bartosz var för vårat offensiva spel, vi är inte i närheten av vår kapacitet, tack vare att Norling (över)prioriterar defensiven. Jag menar, låter man inte våra offensiva pjäser gå loss mot tex Falkenberg och afc, utan slår av på takten vid 1/2-0, då vet jag inte när man ska göra det. Undantaget när vi har Europaspel då.
Citera
2019-07-30, 23:16
  #2860
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Sen märker man hur viktig Bartosz var för vårat offensiva spel,

Detta håller jag med om
Citera
2019-07-30, 23:35
  #2861
Medlem
Kyrkbackens avatar
Stefanelli blir satt på läktaren av en orsak, folk som inte vet varför borde hålla käften...
Citera
2019-07-30, 23:44
  #2862
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Stefanelli blir satt på läktaren av en orsak, folk som inte vet varför borde hålla käften...
Folk som håller på sådär borde hålla käften. Allt annat öppnar sig för ryktesspridning och felriktade pekfingrar. Vet man varför - ja kul för er, men låt oss som inte vet få spekulera.
Citera
2019-07-31, 03:28
  #2863
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Stefanelli blir satt på läktaren av en orsak, folk som inte vet varför borde hålla käften...
Om du tror att detta är Svartgul eller valfritt SvenskaFans forum så har du kommit fel. Säg hela sanningen eller inget alls, snälla.
Citera
2019-07-31, 04:51
  #2864
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Är väl Norlings fel att stefanelli inte startat? Lär dig meningsuppbyggnad.

Stefanelli passar inte i vårat spelsystem, och det var en jävla miss att vi tog in honom, när han var så välscoutad. De pengarna hade kunnat läggas på något annat. Stefanelli hade varit 10+ och sköna miljoner för typ Bajen, Peking och dif. Men Rikards forwards ska gärna gå in med bollen i mål.


Sen märker man hur viktig Bartosz var för vårat offensiva spel, vi är inte i närheten av vår kapacitet, tack vare att Norling (över)prioriterar defensiven. Jag menar, låter man inte våra offensiva pjäser gå loss mot tex Falkenberg och afc, utan slår av på takten vid 1/2-0, då vet jag inte när man ska göra det. Undantaget när vi har Europaspel då.
Var en fråga om det var bws fel att Norling ej startar Stefanelli......
Citera
2019-07-31, 04:53
  #2865
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Är väl Norlings fel att stefanelli inte startat? Lär dig meningsuppbyggnad.

Stefanelli passar inte i vårat spelsystem, och det var en jävla miss att vi tog in honom, när han var så välscoutad. De pengarna hade kunnat läggas på något annat. Stefanelli hade varit 10+ och sköna miljoner för typ Bajen, Peking och dif. Men Rikards forwards ska gärna gå in med bollen i mål.


Sen märker man hur viktig Bartosz var för vårat offensiva spel, vi är inte i närheten av vår kapacitet, tack vare att Norling (över)prioriterar defensiven. Jag menar, låter man inte våra offensiva pjäser gå loss mot tex Falkenberg och afc, utan slår av på takten vid 1/2-0, då vet jag inte när man ska göra det. Undantaget när vi har Europaspel då.
Mer Norling som ej passar för 3-5-2.......
Stefanelli gör det
Citera
2019-07-31, 09:18
  #2866
Medlem
kostymnisses avatar
Så lämnade då Erik Dahlin oss för Ljungskile.
Han var på slutet knappt fjärdemålis (satt inte ens på bänken i u21) så det var givetvis helt rätt. Det är en målvakt som inte imponerat någon gång hos oss men som alltid varit lojal och gjort sitt utan att gnälla. Sådana spelare förtjänar ändå respekt.
Bara att önska lycka till i ett superettan-jagande LSK.
För att ha varit så långt ner i rangordningen satt han givetvis på en bra lön med vilket frigör lite utrymme där med.
Citera
2019-07-31, 09:19
  #2867
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Folk som håller på sådär borde hålla käften. Allt annat öppnar sig för ryktesspridning och felriktade pekfingrar. Vet man varför - ja kul för er, men låt oss som inte vet få spekulera.

Har Stefanelli spelat något sedan han bråkade med Norling framför kameran i en direktsänd match?

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/norling-jag-blev-forbannad/
__________________
Senast redigerad av bagarn29 2019-07-31 kl. 09:23.
Citera
2019-07-31, 11:10
  #2868
Medlem
RH105s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Mycket bra för Häcken om han fortsätter hålla samma höga nivå, en av, om inte den bästa målvakten i AS.

Jag skulle vilja påstå att den bäste är Isak Pettersson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in