Otroligt individuellt, såklart som med allt annat.
Min erfarenhet:
Stilnoct - Totalt verkningslösa, har ätit en gång, en ask (30st) och ett sexpack folköl, kändes som jag hade druckit 4.2or istället kanske på sin höjd. Dock aldrig testat enstaka för att sova men...
Imovane - Funkar ångestdämpande helt ok för mig med 4-5st, går att jämföra med diazepam. Dock får jag svårare att somna om jag tar för den sakens skull.
Alprazolam - Även här får jag svårare att somna, när vi pratar sporadiskt bruk... Antar det beror på att man då faktiskt i princip får eufori av ångestlindringen och vill få gjort saker istället. Funkar dock utmärkt att sova på när man är på skiten dagligen...
Diazepam - Funkar, får ingen effekt av dem rusmässigt, kanske är tryggheten av att man fått i sig nåt narkotiskt preparat som får mig att somna.
Lorazepam - Aldrig provat enstaka sporadiskt, men första gången jag fick hem 100 Ativan för många år sen minns jag att jag tog en näve, slocknade och upprepade tills de 100 var slut haha.
Nitrazepam - Min absoluta favorit för sömn, enligt mig benzon med kraftigast muskelavslappnande effekt vilket hjälper mig att somna i många fall.
Klonazepam - Inget för sömnen för mig, om man inte käkar dagligen som på alpra.
Men vill du verkligen ha knock-out piller, så försök att få tag i någon RC. Flubromazolam eller klonazolam så lär du garanterat slockna som en bebis, med risk att vakna upp flöddrad som ett ägg dock.