Citat:
Ursprungligen postat av
pewana
Till Arbetarbroder och Ollebolle:
Jag har enbart läst de senaste sidorna i den här tråden och frågar er helt kort.
Anser ni att den lastbilsfärd som det talas om, och som bland annat dödade fem personer och en hund, aldrig har ägt rum?
Nu är jag inte någon av de skribenter som du frågar, men... Ja jag är av den uppfattningen att attacken var en iscensatt påverkansoperation precis som otroligt många andra "terror"attacker och skjutningar som ägt rum världen över på senare år.
Nice Truck attack, Christ church, Las vegas, LAX shooting, Sandy Hooks. med mera med mera, listan är lång.
Det finns massor av information om detta på nätet även om utrensningen via censur nu på senare tid har gjort att det blivit svårare att finna denna information.
Sedan är det ju inte säkert att det inte kan förekomma att folk dör i samband med dessa operationer, men i möjligaste mån så undviker man sådant pga att man inte vill ha en massa anhöriga som snokar i vad som egentligen hänt, lögner är aldrig vattentäta.
Vad syftet med denna fejk terror skulle vara är en annan fråga, jag tror att det har att göra med att man vill skapa en hatisk och kaotisk stämning i världen vilket gör det lättare att införa det nya totalitära FN styrda kontrollsamhället.
först skapar man kaos och sedan går man in och reglerar detta kaos via lagar mm som inskränker din frihet.
Se hur det tex är när du flyger nuförtiden efter 9/11, folk accepterar mycket mer övervakning och kontroll pga den propaganda som spridits via denna operation.
Det är den sista tiden som börjat.