Citat:
Ursprungligen postat av
DAEN
Det är väl inte helt otänkbart eftersom det är så kort. Jag tror inte det är trottoaren som "flimrar till". Trottoarer brukar inte "flimra till" i exakt synk med rörelsen i ett slag. Dessutom, om man tittar på den som slår så ser man att armens rörelse inte stämmer om han skulle slå till med knytväven, utan även denna rörelse ser ut som om att han har något som förlänger armen.
Det finns ingen anledning att vara otrevlig och svära. Ja, jag är helt seriös. Här har flashbackkamraten hittat något viktigt, bedömer jag. Låt oss hålla en god och konstruktiv ton här. Vad är syftet med tråden? Att invagga oss själva i en faktaresistent sörja eller att vrida och vända på stenarna och se vad som faktiskt hänt och vad det betyder?
Trevlig ton, då får du föregå med gott exempel och inte håna folk för att dom är på Rockys sida i ditt inlägg.
Men för att återgå till din fråga. Nej det är inte ut som någon betong för mig. Det ser ut som trottoarkanten flimrar till när kameran skakar just där. Tycker det ser ut som han laddar för ett knytnävsslag. Det är i perfekt linje med trottoarkanten.
Oavsett vilket skulle det inte hålla i rättegång att påstå att det där är ett tillhygge nu. Går inte att se. Ingen har ens nämnt något tillhygge annat än eventuellt en flaska. Finns heller inga skador som kommer i närheten av ett sådant måttat slag med batong.