2019-07-30, 17:39
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Gissar at det mera är en big buddy. På nivån dörrvakt.

Här saknar han kevlarunderställ, skyddsväst, teleskopbatong eller pepparspray. Eller något att fängsla ev angripare med.

Så om har var professionell livvakt så skulle han ta tagit med sig ovan nämnda utrustning i sitt bagage ?
eller ?

DU kan ju prova att åka in i landet med batong och pepparspray -
Till lykke som Dansken säger
Citera
2019-07-30, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Men vad är det du inte begriper!? ASAP kommer inte att skicka några lönnmördare från USA för att skära halsen av denna papperslösa pissmyran. Detta kommer att ske diskret och med en generös penningtransaktion.

Detta är ingen SKITSAK för A$AP. Haha, det kan JAG LOVA.

Den svänska papperslösa pajken från VÄRLDENS RÖVHÅL är rökt!

EXAKT, någon som hajar poängen. Det här har skadat Rockys rykte runt om i världen. Han har loosat 20tals miljoner kr i inkomster på bara en månad och flera spelningar i augusti och september är på väg att ställas in. Många fans runt om i världen tror ju på blaskorna skriver fast 80% är förvrängt. Det är inte Rocky eller någon i hans enterage som kommer knäppa sand negern utan det får vi läsa om i blaskorna att en vilsen, ensam kommande flykting pojke grovt avrättad I Tensta centrum mitt på ljusa dan till hösten.
Citera
2019-07-30, 17:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Inte omöjligt att jänkarna bevakar det eftersom det är deras medborgare, så gör ju också Sverige.
Däremot tror jag inte att han har mycket till övers för polismördarna.

Att DT riktar blickarna mot Sverige tycker jag är bra! Det är mycket som indirekt ryms i denna rättegång och som förhoppningsvis kan leda till gräv. Är f ö inte ett fan av Trump. Men är definitivt inte heller vän till alla försök att hålla Sverigebilden ren - för det är den inte.

Han lägger bara fokus för att kändisar har bett honom att göra det.

Håller med om att Sverigebilden behöver förändras osv men Trump är tyvärr fel person för det, det behövs någon som inte är illa omtyckt globalt
Citera
2019-07-30, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krampaktig
Jag "håller inte på" någon i den här rättegången precis, men afghanen framstår inte speciellt trovärdig och kör lite väl hårt med snyft och offerkoftan.

"19-åringen visar på sitt bakhuvud var han menar att flaskan träffade.
Läkare och rättsläkare hittar inte så mycket skador på ditt huvud, vad har du för kommentarer till det?
– De tog inte alls mig på allvar. Medan jag var där så talade jag om, två av min revben hade jag fått fraktur. Jag pratade också om mitt huvud men inte heller det tog de på allvar, säger 19-åringen."

Hur troligt är det att både läkare och rättsläkare inte tar påstådda skador på allvar? Speciellt inför en sådan här rättegång.

Tyckte jag läste om att revbenskadorna och näskadorna var från ett annat slagsmål som han ahde varit med i några veckor innan. Afghanen försökte sig på en fuling.
Citera
2019-07-30, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Jag antar att GM i detta fall är God Man (tolkade också det först som du ett ögonblick när jag läste inlägget).

Aha, ja så skall det nog utläsas. Tänkte inte på det.

Men har det framkommit något mer om passet (i fup tex)? Man borde ju ha frågat honom om han kan lämna in det/kopior på det för att kolla om hans namn etc stämmer mot vad han uppgett.
Citera
2019-07-30, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krampaktig
Jag "håller inte på" någon i den här rättegången precis, men afghanen framstår inte speciellt trovärdig och kör lite väl hårt med snyft och offerkoftan.

"19-åringen visar på sitt bakhuvud var han menar att flaskan träffade.
Läkare och rättsläkare hittar inte så mycket skador på ditt huvud, vad har du för kommentarer till det?
– De tog inte alls mig på allvar. Medan jag var där så talade jag om, två av min revben hade jag fått fraktur. Jag pratade också om mitt huvud men inte heller det tog de på allvar, säger 19-åringen."

Hur troligt är det att både läkare och rättsläkare inte tar påstådda skador på allvar? Speciellt inför en sådan här rättegång.

För mig är det just i sånt här allt brister. Det känns som det finns absolut 0 som styrker nått av månsägandes historia i form av tredje part eller teknisk bevisning.

Inga fingeravtryck på flaskan, inen röntgen på revben etc etc
Citera
2019-07-30, 17:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Tyckte jag läste om att revbenskadorna och näskadorna var från ett annat slagsmål som han ahde varit med i några veckor innan. Afghanen försökte sig på en fuling.

Läste samma även jag och det lutar väl ganska hårt mot att det är ett försök till en fuling.

För övrigt så anser jag att beloppet som han ber om är för högt, det ska vara på sin höjd återbetalning av flygbiljett, förlorad arbetstid (om det är någon) och sedan ersättning i form av liknande hörlurar. (om de är gamla så ska det vara inom den prisklass som de är värda idag och inte när de var nya) osv

Vilket inte bör bli i närheten av de summor som han ber om.
Citera
2019-07-30, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
Hej,

Kan redan se Trumps nästa tweet framför mig ’The great american ASAP Rocky just defended himself from drug dealing and ass grabbing imigrant. I told the Sweden PM what would happen, but he didn’t listen to me and they have 30.000 illegal imigrants abusing innocent girls on the streets. Go Rocky Balboa!

Ja varför inte, i ljuset av att 10 män omringat en kvinna i Piteå medan en våldtagit henne så skulle man kunna säga att han belyser ett allvarligt samhällsproblem.

Det här fallet bjuder på mycket. Jag hoppas han kommer få frågor om sin halstatuering på tor. Tänk om det inte finns någon syster i Iran och att " bröllop" faktiskt har en annan betydelse. Det är väl bara det som fattas här.
Citera
2019-07-30, 17:46
Medlem
Tubleross avatar
Hahah, Sverige har verkligen lyckats med konststycket att skämma ut sig internationellt.

Samtliga amerikanska mediebolag vägrar prata med de svenska reportrarna enligt SVT.
Citera
2019-07-30, 17:46
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Torsdag kl. 09.00
Tack för svaret. Jag är på resande fot - är det expressen LIVE som är bäst att följa då?
Citera
2019-07-30, 17:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castorchamp
Ja varför inte, i ljuset av att 10 män omringat en kvinna i Piteå medan en våldtagit henne så skulle man kunna säga att han belyser ett allvarligt samhällsproblem.

Det här fallet bjuder på mycket. Jag hoppas han kommer få frågor om sin halstatuering på tor. Tänk om det inte finns någon syster i Iran och att " bröllop" faktiskt har en annan betydelse. Det är väl bara det som fattas här.

Finns väl inte allt för mycket o hämta i Iran?

Det skulle väl vara om han ska flyga till Iran, smyga över till Afghanistan, hämta droger, smuggla in dem i Iran för att sedan smuggla dem tillbaka till Sverige för att sälja? (ren spekulation)
Citera
2019-07-30, 17:48
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Där ser man, hade missat att han faktiskt har jobbat som det i 15 år.

Ja då är han bara en fruktansvärt dålig livvakt i mina ögon
Var inte så säker på att han skulle vara så dålig. Misstaget var möjligen att Rocky denna gång bara åtföljdes av bara 1 livvakt. Har sett andra bilder på Rocky där han har sällskap av 4-5 livvakter i XXXL-klassen. Nu gjorde man tyvärr missbedömningen att det inte krävdes den graden av beskydd i Stockholm, som antogs vara en lugn och säker stad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in