2019-07-30, 15:47
Avslutad
När AR fälls blir han utvisad då?
Citera
2019-07-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Ljuger inte afghanen? Som jag har fattat det så påstår han att han bara ville ha hjälp o hitta en kompis + att han var rädd för att Asap Rocky med kompisar ville åt hans hörlurar som han sedan använde för att attackera livvakten.

Vilken virrpanna !
Citera
2019-07-30, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockthisbitch
Såg att någon annan citerat ditt inlägg, så tänkte bara också kommentera det:

Nej. Hon skrev "Harlem came out" och "HE smashed a bottle". En person alltså.

Och antar att du inte sett https://www.youtube.com/watch?v=Hd00eodLkec där Rocky säger att han kallades för Harlem under tiden i ungdomsfängelse (se från 10:50).

Harlem = ASAP Rocky. Men, som andra sagt i tråden, inte säkert att det skulle hålla i rätten. Känns dock extremt sannolikt.

Varför är du så jävla besatt av Harlem och den där jävla flaskan?
Citera
2019-07-30, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Yrkandet på nästan 140.000:- är det rimligt? Fick ens terroroffren på Drottninggatan så mycket pengar?

Nej och nej. Afghan-äcklet ska inte ha ett enda öre.
Citera
2019-07-30, 15:49
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
De kanske inte kunde uppfatta situationen för att afganknarkarna var höga som hus? Tittar man på filmen på TMZ så verkar de befinna sig i en annan dimension...

Haha, typ.

Hade hans advokat varit smart borde han sagt att han var så rädd att han inte kunde förstå...

Känner inte att språkbarriär är relevant om du är rädd, spring bara, och försök inte få tillbaka hörlurar om du inte kan kommunicera?

Så ologiskt så jag dör.
Citera
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=glp-JNzPARo

HEJ ALLA ! Jag vill se en mer klar video av händelsen då detta klipp enbart visar suddiga bilder från misshandeln! Tacksam för alla som kan länka till klar video av misshandeln!!
Citera
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Ljuger inte afghanen? Som jag har fattat det så påstår han att han bara ville ha hjälp o hitta en kompis + att han var rädd för att Asap Rocky med kompisar ville åt hans hörlurar som han sedan använde för att attackera livvakten.

Varför säger han att han förstår att livvakten ville att han skulle gå? Han förstod ju inte. Hur ska han ha det?
Citera
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Yrkandet på nästan 140.000:- är det rimligt? Fick ens terroroffren på Drottninggatan så mycket pengar?

Det är helt orimligt i det här fallet. Aset skall inte ha en spänn och i bästa fall skulle han kunna få ett par nya hörlurar med Rockys autograf på.

Dock lär det bli en liten slant - jag hoppas att ett eventuellt skadestånd sätst ner p g a det egna provocerande handlandet - om det blir en fällande dom.
Citera
2019-07-30, 15:50
Medlem
Citat:

Nej såklart de inte fick så mycket men de tillhörde inte Sveriges adel. Afghanens offer som han knivskar fick väl 5000 kr.
Citera
2019-07-30, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lincoln-W
Varför är du så jävla besatt av Harlem och den där jävla flaskan?

Haha bra fråga. Tycker bara intervjun hade givit väldigt mycket vatten på åklagarens kvarn när de själva inte lyckats ta reda på mer om Harlem. I sms:et står det ju ett "erkännande" från deras eget gäng att någon slagit en flaska på någon.

Borde ju vara en superstor del av deras argumentation kan jag tycka! Jag å min sida tycker det är jättekonstigt att inte fler ser att det är närmast en sensationell upptäckt (intervjun).

Flask-slag eller ej kommer bli sjukt viktiga detaljer under kommande dagar. För resten är ju ganska klart, de har ju erkänt slag och sparkar. Men förnekar flaskan. (vet att det saknas DNA & fingeravtryck så lätt att neka)
Citera
2019-07-30, 15:51
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MendelMu
Äru dum lr. Asap + crew kmr dömmas och sen lämna landet direkt. Ett stort antal urbana artister från USA kmr inte sätta sin fot på svensk mark igen. Målsägande och hans vän kmr fortsätta härja. Asap är inte så stor i Sverige att någon på gatan kmr göra något mot målsägande End of story.
Din loppa! Tro fan att ASAP inte lägger detta pinsamma helvete bakom sig. BARNEN som har ställt till detta skitpisseri kommer ATT FÅ DET HETT KRING ÖRONEN.

Det spelar väl för fan ingen roll om ASAP lämnar landet. Han har nog fan kontakter och pengar. Dessa BARN som har kissat på honom är rökta.
Citera
2019-07-30, 15:52
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
– Han bara tar tag runt min hals och lyfter upp mig.
Hur kändes det?
– Det var en jättedålig känsla som jag upplever. Att någon kommer och lyfter upp en inför alla.

Haha, pudelns kärna. Det lilla ludret får sin "heder" kränkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in