2019-07-29, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #3528, #3529

Jadå, upprensningen i 'Swampen', DC fortskrider enl. plan. Rätt personer sätts på rätt plats..

John Radcliffe, nominerad till ny DNI/'Director of National Intelligence'. Deep state aktör Dan Coats fick gå.

Så Trump's taktik, anställa "Deep State" aktörer, sedan sparka dessa?
Då är det väl lätt att göra en lista på DS aktörer?
Vilka har Trump tillsatt, när han tillträdde?
Vilka har fått sparken, vilka sitter fortfarande kvar?
Förstnämnda DS som fått sparken, sistnämnda, de i DS som kommer att få sparken.

Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
För att vara så korrupta tycker jag det fungerar väldigt bra. USAs ekonomi växer och fler i arbete än tidigare. Relativt lugnt i världen också till skillnad mot hur det var under Bush och Obama där "War on terror" var högsta prioritet. Isis hade aldrig blivit så stora om inte Obama hade finansierat flera av dessa jihadistiska rebeller. Trump och Ryssland såg till att få ett slut på det.

Är Q ryssvänlig för att han länkar till en RT artikel? Huvudsaken är väl att det som står i artikeln är korrekt.
I det här fallet så har de hyffsat rätt.
https://www.businessinsider.com/un-hundreds-of-children-kidnapped-in-africa-and-brought-to-britain-for-brutal-voodoo-rituals-2014-6? r=US&IR=T
Juni 2014.
Citera
2019-07-29, 22:28
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Var HRC detained som Q påstod i sitt andra drop? Eller ljög Q redan där? Om hon var detained som Q påstod, har du något som styrker det? Om hon inte var det, varför ljög Q om att hon var detained?
Svara gärna på detta nu, inget annat. (Ditt ”svar” hittills är har varit att fråga om jag tror HRC kommer arresteras någon gång. Alltså en motfråga och absolut inget svar på det jag frågade dig)

Nej, mitt svar var fullgott och du är enbart arrogant, varför inte be mig specificera om du inte begriper istället för att fälla krokodiltårar?

Jag svarade att "det har bara inte hänt än" och med det menar jag exakt vad jag skriver. Det är ingen lögn för vi känner inte till tidsplanen och NÄR det där meddelandet börjar gälla, om allt följer den påstådda planen dvs.

Citat:
Hur vet du när Q ljuger och när Q talar sanning? Måste du, som övriga svarat hittills, vänta med att det bekräftas på annat håll först? I så fall, är inte Q lite överflödig då eftersom det inte går lita på hen/dem direkt?
Om du tvärtom vet när Q ljuger och när Q talar sanning, hur vet just du det?
Svara på detta nu, inget annat (här har du ”svarat” med en motfråga om jag vet när media ljuger. Alltså inget svar på mina frågor).

Nej, här visar du prov på arrogans i världsklass IGEN. Här får du faktiskt precisera vad det är som du inte begriper, såhär skrev jag så alla kan bedöma din läsförståelse:

"Det jag illustrerade med mina retoriska motfrågor var att det inte är någon skillnad på hur man bedömer Q och hur man bedömer andra politiska entiteter. Man tar det som skrivs och ser om det låter rimligt och passar in med information som man får från annat håll."

Ingen information verkar i ett vakuum om du nu känner att det måste klargöras.

Citat:
Muellers utredning har fått tre dömda. Tycker du, precis som jag, att det är bra när brottslingar åker fast?
Svara på detta nu, inget annat (här har du ”svarat” att du tror att en är oskyldigt dömd. Nästan ett svar på det jag frågat, men bara nästan).

Du ställer en fråga som är direkt oärlig då jag inte anser att alla som åkt fast är brottslingar, exempelvis Papa D som Weissman et al försökte brottsprovocera till en fällande dom, Barr utreder förövrigt detta just nu. Så det är en absurt dum fråga för JA, självklart är det bra när kriminella åker fast MEN så är inte fallet i Mueller utan där har oskyldiga åkt fast.

Citat:
Varför är det så jobbigt när vi skeptiker visar när Q har fel? Vill du inte ha hela bilden av Q? Ingen Q-troende visar ju dessa gånger så då är det väl bra och nyanserat att andra gör det?
Svara på detta nu, inget annat (här har du ”svarat” att de du kallar för mina kamrater är sär och något om efterblivenhet. Dock inget svar på min fråga om du vill ha hela bilden av Q).

Det är inte jobbigt. Det är drygt när invändningarna kommer på en brist på förståelse.

Citat:
Tredje chansen nu alltså. Och för att citera dig. ”Skärp dig” så kanske du kan komma med seriösa svar.

Sista tjänsten menar du, förstår du inte nu då ger jag upp.

Citat:
Sen är jag tacksam om du slutar ljuga om mig också (även det ett drag ni Q-troende tycks dela. Fjärde personen av fyra möjliga senaste veckan som gör det). Man behöver absolut inte tycka som jag för att jag ska räkna det som svar. Men om man enbart kommer med motfrågor och svarar på helt andra saker (som du gjort två gånger i rad nu) räknar jag det inte som svar.

Ja, det är säkert så att det alla det är fel på alla fyra utom dig, det är det mest logiska, så brukar det vara när kommunikationsproblem uppstår, det är alltid den som är missförstådd som har rätt!
Citera
2019-07-29, 22:59
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Q highlightar en twitterpost där någon förmodligen löst gåtan med "C comes before D." som Q skrev i maj.

Citat:
Q
!!mG7VJxZNCI
29 Jul 2019 - 10:27:17 PM
https://twitter.com/ReIncarnatedET/status/1155927864820109312
Speed accelerated +5
Q

C står alltså för Coats och D för Declass. Coats som fick sparken precis var en käpp i hjulet för Trump. Nu kan vi förvänta oss flera dokument komma ut rörande Rysslands-hoaxet som Obama-administrationen är ansvariga för. Försöket att få bort Trump från presidentposten. Q hänvisar även till en twitterlänk där Joe diGenova säger utredaren John Durham arbetar snabbt med fallet och att dokument kommer börja komma ut nu på onsdag: https://twitter.com/ILMFOrg/status/1155907085210660866
Citera
2019-07-29, 23:13
Medlem
Citat:
HRC kanske blev intagen på förhör och sedan släppt. Tror du det är något hon själv skulle vilja prata om? Finns det några bevis för att hon inte blev intagen?

I samma Q drop nämns även Huma Abedin och Anthony Weiner. Det ryktas ju om att polisen hittade en snuff film på Weiners laptop där Hillary Clinton och Huma skär ansiktet av en flicka och våldtar henne och sedan mördar henne. Kanske var det detta som HRC blev intagen på förhör om?

Några rader från Q drop #2
"HRC detained, not arrested (yet).
Where is Huma? Follow Huma.
This has nothing to do w/ Russia (yet).
Where is AW being held? Why?"

Du förstår väl själv att det vore det första Washington skickade ut?
Citera
2019-07-29, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Du förstår väl själv att det vore det första Washington skickade ut?
Vad menar du?
Citera
2019-07-29, 23:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Nej, mitt svar var fullgott och du är enbart arrogant, varför inte be mig specificera om du inte begriper istället för att fälla krokodiltårar?

Jag svarade att "det har bara inte hänt än" och med det menar jag exakt vad jag skriver. Det är ingen lögn för vi känner inte till tidsplanen och NÄR det där meddelandet börjar gälla, om allt följer den påstådda planen dvs.

Hur kan du inte känna till "tidsplanen" - läser du inte Q's meddelanden? Inte ens de allra första?
Oct 28 2017 14:33:50 (EST)
Hillary Clinton will be arrested between 7:45 AM - 8:30 AM EST on Monday - the morning on Oct 30, 2017.
Oct 28 2017 15:44:28 (EST)
HRC extradition already in motion effective yesterday with several countries in case of cross border run. Passport approved to be flagged effective 10/30 @ 12:01am. Expect massive riots organized in defiance and others fleeing the US to occur. US M’s will conduct the operation while NG activated. Proof check: Locate a NG member and ask if activated for duty 10/30 across most major cities.
Oct 28 2017 17:15:48 (EST)
HRC detained, not arrested (yet).
https://qanon.pub
Citera
2019-07-29, 23:33
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur kan du inte känna till "tidsplanen" - läser du inte Q's meddelanden? Inte ens de allra första?
Oct 28 2017 14:33:50 (EST)
Hillary Clinton will be arrested between 7:45 AM - 8:30 AM EST on Monday - the morning on Oct 30, 2017.
Oct 28 2017 15:44:28 (EST)
HRC extradition already in motion effective yesterday with several countries in case of cross border run. Passport approved to be flagged effective 10/30 @ 12:01am. Expect massive riots organized in defiance and others fleeing the US to occur. US M’s will conduct the operation while NG activated. Proof check: Locate a NG member and ask if activated for duty 10/30 across most major cities.
Oct 28 2017 17:15:48 (EST)
HRC detained, not arrested (yet).
https://qanon.pub

Det finns flera anledningar att skriva så utan att direkt mena just det datumet.

Jag ställer väl samma fråga till dig som kränkte DannePanne så oerhört att han behövde svära och fäkta i flera inlägg: Tror du inte att HRC kommer att åka in?
Citera
2019-07-29, 23:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det finns flera anledningar att skriva så utan att direkt mena just det datumet.
Så Q skriver ett exakt datum (och tidsperiod) men menar något helt annat datum? Ja det är ju ungefär lika stenkorkat efterkonstruerat som hela Qanon-konspirationen i övrigt...

Citat:
Jag ställer väl samma fråga till dig som kränkte DannePanne så oerhört att han behövde svära och fäkta i flera inlägg: Tror du inte att HRC kommer att åka in?

Nej det tror jag inte, jag tror inte heller Trump kommer åka in.
Citera
2019-07-29, 23:42
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Så Q skriver ett exakt datum (och tidsperiod) men menar något helt annat datum? Ja det är ju ungefär lika stenkorkat efterkonstruerat som hela Qanon-konspirationen i övrigt...

För det finns inga andra alternativ?
Citera
2019-07-29, 23:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
För det finns inga andra alternativ?

Inte vad jag kan se - men förklara gärna vad det finns för alternativa tolkningar till detta: Hillary Clinton will be arrested between 7:45 AM - 8:30 AM EST on Monday - the morning on Oct 30, 2017.

Och håll det gärna i alla fall lite trovärdigt..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-07-29 kl. 23:47.
Citera
2019-07-29, 23:55
Medlem
Citat:
Inte vad jag kan se - men förklara gärna vad det finns för alternativa tolkningar till detta: Hillary Clinton will be arrested between 7:45 AM - 8:30 AM EST on Monday - the morning on Oct 30, 2017.

Och håll det gärna i alla fall lite trovärdigt..
Det var väl en anon som skrev det och Q svarade på det. Men eftersom Q svarade så lär Q sett den personen som trovärdig. Jag har bara svårt att tro att det var en lögn tagen från intet. Min teori är att hon blev intagen på förhör och släppt.
Citera
2019-07-30, 00:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det var väl en anon som skrev det och Q svarade på det. Men eftersom Q svarade så lär Q sett den personen som trovärdig. Jag har bara svårt att tro att det var en lögn tagen från intet. Min teori är att hon blev intagen på förhör och släppt.

Intagen på förhör är väl inte att bli arresterad?
Vad hände med alla utlovade upplopp?
Hur kan HRC fortfarande resa fritt jorden runt om hennes pass är flaggat och utlämningsavtal finns för att stoppa landsflykt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in