2019-07-28, 18:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Det var väl den knarkande afghanen som hade sönder sina lurar när han kastade dem på vakten? Vem ska kompensera dem menar du?

Nope, det råder delade åsikter om det då bråket utanför Max som spelades in på deras övervakningskamera visar hur livvakten lyfter afghanen kring nacke/hals och kastar ifrån sig honom vilket kan ha skadat eller förstört hörlurarna
Citera
2019-07-28, 18:20
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Om man vill ha ersättning för lurar man stulit och som man själv slagit sönder förtjänar man stryk.

Vad finns det för bevis att hörlurarna är stulna?
Citera
2019-07-28, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Du verkar ha missat att en del av oss inte tror på någon misshandel utan att negrerna värjde sig mot ett påtänt kanackgäng som ville köpa knark. I skenet av de inblandades karaktärer så anser jag att det var en helt normal händelsutveckling.

Vad det inkompetenta rättsväsendet kan och inte bevisa är i sammanganget egalt. De har redan visat sin oförmåga. Eftersom det är uppenbart, tom för dig, att Mustafa var stenad vet jag inte varför du ens leker rättrådig?

Har för mig att drogtest kan tas flera dagar efteråt men eftersom jag inte knarkar är min kunskap om det begränsad.

Vadå inte tror på misshandel? Det var ju misshandel vilket framgår av förundersökning. Även om offret betedde sig påstridigt så är det inte nödvärn när man använder övervåld. Asap Rocky och hans gäng hade kunnat larma polis, gå in någonstans, bara gå vidare i stället för att slå och sparka en person som ligger ner
Citera
2019-07-28, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Om man vill ha ersättning för lurar man stulit och som man själv slagit sönder förtjänar man stryk.
och exakt vilka belägg har du för att de är stulna???
Citera
2019-07-28, 18:25
Medlem
Vet inte varför det här blev så stort, uppenbart att han a$ap rocky är ett as, garanterad dom ju.

Han verkar seriöst ha insynen att han kan bete sig hur som helst
Citera
2019-07-28, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Vadå inte tror på misshandel? Det var ju misshandel vilket framgår av förundersökning. Även om offret betedde sig påstridigt så är det inte nödvärn när man använder övervåld. Asap Rocky och hans gäng hade kunnat larma polis, gå in någonstans, bara gå vidare i stället för att slå och sparka en person som ligger ner

Du skjuter inte ett lejon med luftpistol, då kommer den med en aggressiv attack och dödar dig. Om du ska använda våld måste du sänka lejonet så att det inte kan attackera dig efteråt. Samma med en drogad afghan utan spärrar, lite våld retar honom bara så att han plockar fram en kniv och hugger ihjäl dig. Nödvärn.
Citera
2019-07-28, 18:26
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
I fall målsägande skall yrka på ersättning för de förstörda hörlurarna så lär han visa upp kvitto på inköp av desamma.
Citera
2019-07-28, 18:27
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vem fan är du att efterfråga bevis när du inte ens har förklarat hur och varför Rocky och/eller co. tog sönder lurarna som du hävdar?

Utan att några bevis har presenterats av någon av er så är seriouslyfuckedups version betydligt mer trovärdig med tanke på Mustafas kriminella bakgrund och gedigna brottsregister.
Citera
2019-07-28, 18:28
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
idiotkommentar, läs förundersökningen. Det framgår klart att Asap Rocky och hans gäng misshandlade offret

Titta på tillgängligt videomaterial och läs om Mustafa Jafaris tidigare brottslighet !

Efter en lång provokation där Mustafa Jafaris inleder bråket med att upprepade ggr slå livvakten så försvarar sig Asap och hans gäng. Det råder nog ingen tvekan om att de använde mer våld än vad nöden krävde men ändrar ingenting vad det gäller Mustafas skuld. Den grabben är ju fö sedan tidigare dömd för misshandel där han själv använt kniv samt för snatteri och narkotikarott.

Var i videomaterialet ser man att Rocky eller någon ur hans gäng använder en flaska eller något annat som kan orsaka skärsår ?

Mest troligt är att det sk offret har haft som mål att få ut ett fett skadestånd också möjligt att deras plan va att lura iväg deras offer för att med något större gäng råna dem.

Här finns länkar till Mustafas tidigare bravader:
(FB) Afghanerna som ofredade ASAP Rocky - Mustafa Jafaris brott & islamistsympatisör?
Citera
2019-07-28, 18:37
Medlem
substitutes avatar
Nästan 600 sidor Fup. Tydligen rådet det ingen brist på utredare i vissa fall. Skäms jävla kommunistland - alla lika inför lagen?? - ja jävlar!!!
Senast redigerad av substitute 2019-07-28 kl. 18:43.
Citera
2019-07-28, 18:49
Medlem
Alltså, minfil är fan den sämsta skiten som finns.. går ju inte att ladda ner ett skit därifrån! Kommer bara popups hela tiden.. inte sugen på att trycka allow direkt. Använder förvisso mobilen, men det är väl rätt vanligt idag?

Finns det verkligen inga vettigare alternativ att ladda upp på? 🤔
Citera
2019-07-28, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Om man nu på fyllan, med en halväten mosbricka i handen, råkar slå en antagonist som trakasserat mig på byn. - kan jag också få en utredning på 600 sidor och bästa advokat som finns att tillgå. För vi är ju lika inför lagen enligt svetsarn eller är jag bara en vanlig WT bondlurk som genererar ca 3 sidor Fup?

Det är inte nog med att alla är lika inför lagen, det är också så att det inte finns något politiskt inflytande över polisens, åklagarens eller domstolarnas arbete. Åtminstone i teorin men i verkligheten ser vi att detta är en stor fet lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in