2019-07-28, 03:45
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
I know. Jag liksom Du, har tillgång till insiderinfo gällande Irans dolda kapacitet.
There's nothing You know that I don't.

Jo, det finns tydligen saker som du inte vet om du anser att jag har fel. Är det nedanstående fel? Du har ingen aning om vad du skriver. Iran har idag kapaciteten att utplåna t ex Israel, konventionellt, p g a antalet robotar de förfogar över. Givet att Israel skulle använda sin "Samson option" och utplåna hela Mellanöstern men likväl så skulle Israel vara obeboeligt för några årtionden framöver i samma ögonblick. Detta kommer ingen jude att riskera så för eller senare blir Iran också en kärnvapenstat. Nu var det ju JFK som ville stoppa allt det där redan 1961...

Missiles of Iran
https://missilethreat.csis.org/country/iran/

Citat:
Indeed. Frågan är vad det kommer att kosta i framtiden att Inte Anfalla Nu?

Det kommer inte kosta mer än att Iran blir en kärnvapenstat.

Citat:
You should Know Better than to Play The Jew-card right now.
Are you here to embarrass Iran, or are you here to Help It?

Juden, speciellt khazaren är en faktor. Det kortet måste alltid spelas. Det är själva kärnan i frågan.

Citat:
So, you're here to hurt Iran.
Thanks for the clarification.

Jag vet inte vad du menar? Homosexualitet och politisk korrekthet är fortfarande sjukdomar, speciellt i väst.

Citat:
enligt Religiös Dogma vars främsta mål är att förinta intellekt.

Utgår man dock ifrån att Religion är påhitt, så vinner dina argument ingen mark vare sig Nu eller i Framtiden.

Religion i sig är inget påhitt. Konstantin i Rom skapade bibeln med Jesus som förebild (för de romerska gudarna var felaktiga) och därmed skapades den vita civilisationen. Du kan inte snacka bor det. Islam är dock en styggelse, men judendomen är satanism. Jag satsar således på den mindre onde av dem två, precis som ryssen gör.

Citat:
Det krävs inte speciellt mycker trollning av Putin via Iran för att spraka igång ett krig mellan Iran och USA samt EU.
Putin spelar Iran som en nickedocka just nu, och Du är ett utmärkt exempel på det.

Yep. Trump är dock en komplett idiot, och Putin är ett geni, varpå Iran kan komma att få betala priset för maktkampen mellan Trump och Putin.

Du har ingen aning vem varken Putin eller Trump är. Putin är inget geni och Trump är ingen idiot. Det är MSM-bilder som du svalt som den idioten du är. De är vanliga människor som dock vet vad de vill och det är inga nya krig.
Citera
2019-07-28, 04:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Jo, det finns tydligen saker som du inte vet om du anser att jag har fel. Är det nedanstående fel?

Öööhhh.. What?
Se över ditt översättningsprogram. I nuläget är det obegripligt.

Citat:
Iran har idag kapaciteten att utplåna t ex Israel, konventionellt,

Yep. De har även kapacitet att rakt av slå ut det mesta av EU's elektriska infrastruktur.
Did You know that?

Citat:
Juden, speciellt khazaren är en faktor.

Folieindustrifaktorer.

Citat:
Det kortet måste alltid spelas. Det är själva kärnan i frågan.

Folieindustrifaktorer.

Citat:
Jag vet inte vad du menar?

I'm Testing you.
Dina krystade svar ger mig mängder med information om dig.
Saker jag initialt bara misstänkte om dig, men som nu bekräftas av dig.

Citat:
Homosexualitet och politisk korrekthet är fortfarande sjukdomar, speciellt i väst.

иди трахни себя!

Citat:
Religion i sig är inget påhitt.

Are you kidding?
Betänk att du är på ett Västligt och Sekulärt forum nu.

Citat:
Det är MSM-bilder som du svalt som den idioten du är.

Söt du är.. I sant ryss-manér och över 20 år gammal infotaktisk krigföring så väljer du att dra det gamla kortet "du är styrd av MSM" som argument... och du vill med denna mening motbevisa att du följer rysk PsyOP-taktik exakt hur?
De i Väst så populära Foliesidorna (https://www.ashtarcommandcrew.net/ och https://beforeitsnews.com/) slutade till och med att använda det argumentet för flera år sedan..

Sluta göra bort dig själv!!!
Senast redigerad av Trolltestet 2019-07-28 kl. 05:02.
Citera
2019-07-28, 08:27
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Iran gjorde dock sin trollhemläxa otroligt dåligt, vilket resulterade i att de knep en svenskägd tanker, and that's fucking embarrassing.
Som luttrat nättroll och med mångårig erfarenhet av att slåss emot ryska- och kinesiska betaltroll, så är jag uppriktigt sagt besviken över Irans backstory för sin trollning av Väst.

Vet inte vad du försöker få sagt. Faktum kvarstår att Iran efter åratal av öppen mobbning från USA:s sida provoceras Iran numera dagligen i syfte att starta krig.
Citera
2019-07-28, 11:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micks
Jag tror knappast Iran skulle börja släppa besättningen om de såg ett slut på detta i närtid eftersom besättningen kommer ju att behövas den dagen de släpper fartyget. Det är så jag ser det i alla fall.
Kan vara så. Iran och britterna har kanske förhandlat bakom media. Men saken är Iran har inga dåliga relationer med Indien, så att man släpper dom borde inte vara förvånande.

Jag vet bara 100 procent att Iran inte kommer att släppa fartyget förrän de inte släpper deras, med tanke på hur dom agerat tidigare.

Tror att det är värt att komma ihåg att Storbritannien är ett av dom länderna som man skanderar död åt i Iran.

Iran är känt för sin "An eye for an eye" politik. Speciellt mot väst.
Senast redigerad av Medlemskap 2019-07-28 kl. 11:54.
Citera
2019-07-28, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Iran har inte blivit sönderbombat.

Gör NATO något så blir det begränsad insats mot vad som behövs för att hålla sundet öppet och kärnvapenprogrammet lamslaget.

Resten skiter man i. Någon storskalig invasion blir det inte, det skall mycket till.

Irans missiler kan vara knepiga, men jag tvivlar på att de inte går att bekämpa.

Skulle Iran trappa upp med missiler kors och tvärs, terrorattacker osv... ja då blir det kanske fullt krig.
Jo, vissa delar av Iran blev sönderbombat under kriget mot Irak.

Kolla khorramshahr.

Alltså, rör någon kärnvapenprogrammet så kommer Iran agera. Dom kommer inte vänta.

Det är det jag misstänker med missilerna att man kommer trappa upp dom kors och tvärs, till detta året kommer Europa att dra sig ur avtalet, för det finns ingen lösning. Dom kan inte handla med Iran, dom kan inte komma runt sanktionerna. Och Iran kommer höja sin anrikning varannan månad.

Nästa gång blir 8 September. Det här är absolut sista gången jag tror Europa kommer titta på. Det är möjligt att man vänta en sista gång det vill säga två månader efter September, vilket blir den 8 November. Men till 8 November så är det kört, för då har Iran passerat gränsen anmärkningsvärt då det blir tredje höjningen sedan maj. Så Européerna kanske går USA:s väg redan 8 September. Men efter 8 November om inte saker och ting skulle löst sig så är det verkligen kört.

Israel är ju en stor press också.

Och det är här jag tror att situationen kommer att eskalera, med fler missiltest, fler kontroversiella hot, några fartyg som kommer kapas, allt medan den här sjöfartsskyddsaktionen är i full gång och så vidare.

Just nu finns det inget som tyder på att någonting kommer att lösa sig.

Hezbollah är också under press, och de har gått ut med att man kommer attackera Israel på grund av de amerikanska sanktionerna. Det går dåligt för dom nu ekonomiskt.

Att Rouhani har tagit kontakt med Emmanuel Macron spelar ingen större roll då amerikanerna inte kommer frysa sanktionerna tillfälligt ändå som Iran vill.
Senast redigerad av Medlemskap 2019-07-28 kl. 12:06.
Citera
2019-07-28, 12:32
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Är du nye Bush/Blair/Powell? Lovar att du gormade om WMDs och yellow cake uranium sist Israel ville att västvärlden skulle kriga åt dem.

Foliehattsteorier, att Israel försöker få västvärlden att kriga.
Citera
2019-07-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemskap
Jo, vissa delar av Iran blev sönderbombat under kriget mot Irak.

Kolla khorramshahr.

Alltså, rör någon kärnvapenprogrammet så kommer Iran agera. Dom kommer inte vänta.

Det är det jag misstänker med missilerna att man kommer trappa upp dom kors och tvärs, till detta året kommer Europa att dra sig ur avtalet, för det finns ingen lösning. Dom kan inte handla med Iran, dom kan inte komma runt sanktionerna. Och Iran kommer höja sin anrikning varannan månad.

Nästa gång blir 8 September. Det här är absolut sista gången jag tror Europa kommer titta på. Det är möjligt att man vänta en sista gång det vill säga två månader efter September, vilket blir den 8 November. Men till 8 November så är det kört, för då har Iran passerat gränsen anmärkningsvärt då det blir tredje höjningen sedan maj. Så Européerna kanske går USA:s väg redan 8 September. Men efter 8 November om inte saker och ting skulle löst sig så är det verkligen kört.

Israel är ju en stor press också.

Och det är här jag tror att situationen kommer att eskalera, med fler missiltest, fler kontroversiella hot, några fartyg som kommer kapas, allt medan den här sjöfartsskyddsaktionen är i full gång och så vidare.

Just nu finns det inget som tyder på att någonting kommer att lösa sig.

Hezbollah är också under press, och de har gått ut med att man kommer attackera Israel på grund av de amerikanska sanktionerna. Det går dåligt för dom nu ekonomiskt.

Att Rouhani har tagit kontakt med Emmanuel Macron spelar ingen större roll då amerikanerna inte kommer frysa sanktionerna tillfälligt ändå som Iran vill.

Men jänkarna bombar ju inte a la WWII eller som ryssarna gör. De tar ut strategiska punkter infrastrukturen. El, telekom, vatten, avlopp... Iran är väl så pass avancerat att det är sårbart på den punkten??

Iran kan nog driva detta till krig, eller så faller man till föga och vi får rocket priests vid sidan om lille rocket man... det vore olustigt, men så kan det också bli.
Citera
2019-07-28, 13:20
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Men jänkarna bombar ju inte a la WWII eller som ryssarna gör. De tar ut strategiska punkter infrastrukturen. El, telekom, vatten, avlopp... Iran är väl så pass avancerat att det är sårbart på den punkten??

När och var bombade Ryssland "a la WWII"?
Det vi med säkerhet vet är att USA bombade så att ISIS kunde växa och trivas.
Citera
2019-07-28, 13:27
Avstängd
Citat:
Iran kan nog driva detta till krig, eller så faller man till föga och vi får rocket priests vid sidan om lille rocket man... det vore olustigt, men så kan det också bli.
Det är inte Iran som driver mot krig. Bollen ligger hos USA!
Citera
2019-07-28, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
När och var bombade Ryssland "a la WWII"?
Det vi med säkerhet vet är att USA bombade så att ISIS kunde växa och trivas.

Eller som ryssarna gör. Ordet eller är viktigt där.

Tjetjenien och Grozny var närmast vad jag tänkte på. Även om det var artilleri i det.
Citera
2019-07-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det är inte Iran som driver mot krig. Bollen ligger hos USA!

Jo, USA har destabiliserat genom att gå ur avtalet. Därifrån börjar spelet.

Jag vill nog hävda att Iran trappar upp.
Citera
2019-07-28, 13:38
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Eller som ryssarna gör. Ordet eller är viktigt där.

Tjetjenien och Grozny var närmast vad jag tänkte på. Även om det var artilleri i det.
Det var ju ett tag sedan, eller hur?
Ryska styrkor har reformerats sedan dess, därför blev jag nyfiken på var och när de senast bombade "a la WWII".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in