Citat:
Ursprungligen postat av
Ripples
Jag håller med dig. Spelet gick lite utför ett tag med flygande motorcyklar och så vidare men annars har vi fått solida uppdateringar sedan dess. Jag kollar mestadels vilka nya bilar som kommer och de lyckas alltid ha minst en bil jag blir fäst vid. Jag har sedan starten samlat på bilar och det är mestadels därför jag fortsätter logga in då och då.
London kanske? Det finns redan anknytningar till London från GTA London 1961 samt 1969. NYC känns ganska inaktuellt då GTA 4 redan har en väldigt detaljerad version av staden som känns väldigt bra än idag.
Detta. Vissa prissättningar i spelet verkar göras helt utan någon tanke bakom. Vissa bilar är bevis på att det ibland inte finns något logiskt resonemang i prissättningen.
Det är kul i början när man börjar spara ihop till en större summa för att köpa något speciellt. Det första jag köpte var Stinger GT. Fram tills dess körde jag en stulen bil som jag endast hade stöldskydd på. Bodde i ett ruckel utanför staden och grindade hårt för att få ihop till allt jag ville ha. Nu känns det väldigt tråkigt att behöva köra samma saker då allt är mycket dyrare. Eller rättare sagt: det finns väldigt mycket mer nu som man vill ha och allt det kostar otroligt mycket. Det är antagligen för att folk ska köpa Shark Cards. Man tröttnar helt enkelt på att spela på ett tråkigt sätt och nöjer sig med att ta den enkla vägen.
Det finns väldigt mycket man kan ägna sig åt för att tjäna pengar.
Köp några businesses som ceo Office, mc klubb, warehouse, vehicle warehouse, kokain labb osv osv. Samt nattklubb så kommer pengar rulla in.
Man kan ju inte räkna med att ha råd med mycket om man gör några missions då och då.
Spellägen som ger 2x pengarna är bra att köra också.
Men ja det är klart de vill sälja sharkcards.
Jag har aldrig köpt nåt sånt utan grindar bara lite för att spara ihop till det jag vill ha.