Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
2014... Inte heller är det självklart att han var bäst våren 2018. Det är en sak att hävda att någon tillhör toppen, en helt annan att uttrycka sig så jävla självklart om allting.
Lundström är snabb. Det gillar många. I övrigt rätt ospelskicklig.
Till och med du måste ha sett att Tarik är svag på centralt fält. Det är definitivt Bahoui också.
Jag ser flera Allsvenska matcher varje omgång, så ditt argument om att du ser matcher faller platt.
Karlsson har en överdrivet kultstatus i gnaget. Du tycker säkert han är bäst i Allsvenskan. Dessutom har väl Karlsson frånvaro snarare berott på rotation och skadekänningar, än att Panos skulle petat honom.
................................................
Dina överdrifter är närmast komiska. Inte nog med att endast AC kan matcha Bahoui i form. Dessutom är det ingen annan som kommer i närheten. Rakt igenom patetiskt faktiskt.
Lundström ospelskicklig? Bara här vill jag avsluta detta inlägg men ska kriga mig igenom.
Tarik är mycket bättre som anfallare men 8 mål på ~15 matcher som mittfältare kan
OMÖJLIGT betyda att spelaren är ”svag”. Bahoui återstår att se.
Karlsson har en kultstatus hos oss för att han är lojal i en fotbollsvärld där allt fler spelare lämnar efter max fyra säsonger. Hur fan kan man ens ifrågasätta en spelare som spelat allsvenska fotbollsmatcher i samma klubb sedan 2003 och som fortfarande är aktiv i allra högra grad? Gubben blev för fan uttagen till en landslagstrupp för två månader sedan. Han är tillsammans med Danielson bäst i Allsvenskan på att försvara - dessvärre är han även kanske sämst i Allsvenskan på att föra boll och spela bollen framåt.
Därav tycker jag att Karlsson inte ska spela matcher där vi förväntas föra boll - och det verkar även Norling ha resonerat om på sistone.