Citat:
Ursprungligen postat av
aribert
Rocky och hans crew kunde naturligtvis inte veta Afghanernas meritlista. Men det fanns goda skäl för dom att anta att de på något sätt hade stickvapen på sig, eftersom dom muckade gräl med den här överviktiga negern som tjänstgjorde som livvakt. Är man tunn och klen går man inte på en 130-kilos person. Jag har sett filmer från händelsen och det framgår helt klart att de mycket aggressiva narkotikapåverkade Afghanerna sökte konfrontation. Livvakten bad flera gånger de påtända Afghanerna lämna dom ifred, vilket inte hörsammades.
Du känner uppenbarligen inte till stadsdelen Harlem. Det var på 20-talet ett sunkigt ställe, idag bor det välbärgade personer i Harlem. Stadsdelen har i omgångar rustats upp, och priserna för att bo i Harlem är därefter
1, jag förstår precis vad du menar men hade själv agerat annorlunda och inte blivit LIVRÄDD vilket film och vittnen motbevisar dessutom.
2, jo jag känner till Harlem och vill påstå att det inte direkt var najs där under 1900-talet när dessa gosssr växte upp där.
Det är som att säga att Rinkeby är flashigt.
Ja, kanske om 20 år men de som växer upp där nu lär inte tycka det var najs.
Aspudden var slum i slutet av 90-talet men är wow nu. Södermalm.. och så vidare.
”Kändisen” är 30 år gammal och Harlem var inte fett najs 1988 när han föddes.